Nová pětiletá záruka Ford Protect se vztahuje na všechny prodávané modely bez rozdílu, tedy od kompaktního městského modelu KA+ až k největší verzi legendárního užitkového Transitu. Pro osobní vozy záruka pokrývá buď pět let, nebo 120 000 ujetých kilometrů, pro užitkové pak znovu pět let, nebo 200 000 km, modely Courier a Connect vždy 5 let, nebo 120 000 km, tedy podle toho, co nastane dříve.
„Pětiletou záruku pro všechny modely můžeme vyhlásit s lehkým srdcem,“ řekl k tomu technický ředitel českého Fordu Dušan Fornůsek. „Víme totiž dobře, že vozy s modrým oválem ve znaku patří mezi nejspolehlivější automobily na trhu, takže jsme si jisti, že ji můžeme zavést napříč modelovou řadou.“
Nová pětiletá záruka Ford Protect platí pro všechny vozy objednané zákazníkem u autorizovaných partnerů Ford v ČR od 1. prosince 2017. Záruka přitom pokrývá všechny důležité díly a agregáty od motoru a převodovky přes řízení, nápravy a brzdy (kromě kotoučů, destiček a obložení) až třeba ke klimatizaci, airbagům a audiosystémům. Za pětiletou záruku přitom nemusí motoristé nic připlácet, dostávají ji v rámci základní ceny vozu. Ford, stejně jako ostatní výrobci, cenu svých vozů pro rok 2018 lehce zvýšil, ale v případě modrého oválu navýšení v řádu jednotek procent zahrnuje i pětiletou záruku.
V rámci českého trhu je tato záruka naprosto unikátní, protože neobsahuje žádné skryté podmínky, výjimky ani „pasti“, s nimiž se motoristé někdy setkávají u konkurenčních produktů.
„Nová pětiletá záruka pro všechny nové Fordy na českém trhu je určitým projevem důvěry v kvalitu našich vozů, ale také vstřícným gestem vůči českým motoristům,“ řekl Jan Laube, generální ředitel českého Fordu. „Jsem přesvědčen, že tato nabídka ještě zvýší oblibu vozů s modrým oválem ve znaku mezi českými motoristy.“
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.