Autorizovaný dealer BMW, společnost Renocar, během slavnostního večera otevřel své zcela přebudované prodejní a servisní centrum značek BMW Group v Brně-Slatině postavené na pozemku o rozloze 45 tisíc m2. Jeho součástí je především moderní showroom pro vozy značky BMW, MINI a BMW Motorrad.
Kromě toho byl otevřen jediný BMW M specializovaný showroom v Evropě. Na tomto prostoru zákazníci sportovních modelů BMW M získají veškeré potřebné informace týkající se jednotlivých M modelů. K prohlídkám a testovacím jízdám jsou připraveny nejméně čtyři M modely. Samozřejmostí je speciálně vyškolený personál, a to nejen v oblasti prodeje, ale také servisu.
Současně s otevřením modernizovaného a rozšířeného prodejního a servisního centra pro značky BMW Group v Brně bylo během slavnostního večera Night of Surprises připomenuto také nedávno otevřené Renocar BMW Muzeum, které je dílem především pana Miloše Vránka, zakladatele společnosti Renocar.
Zde si zájemci mohou prohlédnout přibližně deset historických vozů BMW různých generací. Nově otevřená hala, v níž je toto muzeum BMW situováno, má rozlohu 2500 m2 a je největší soukromou sbírkou vozů BMW ve střední Evropě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?