Od svého startu společnost vyplatila majitelům vozů provize ve výši jeden milion Kč. Jan Charouz, CEO SimpleCar, hodnotí dosavadní vývoj jako velmi pozitivní: „Za poměrně krátkou dobu, kdy jsme na trhu, vystoupal počet registrovaných vozů na více než 300 a objem měsíčních zápůjček neustále roste. Naším cílem nadále zůstává poskytnout zákazníkům spolehlivou alternativu k vlastnění auta nebo ke klasické půjčovně.“
Auta společnosti SmileCar najela za půl roku fungování služby už půl milionu kilometrů. Nejdelší trasa v rámci jednoho zapůjčení měřila 8031 kilometrů a průměrná doba pronájmu vozu činí 4,5 dne. Služba má velký komunitní potenciál a zároveň se neomezuje na žádnou věkovou skupinu. Nejmladšímu registrovanému uživateli je 18 let, nejstaršímu pak téměř 75. Nové vozy přibývají rychlostí průměrně 2-3 auta denně.
Novinkou pro majitele vozů je služba Chytré auto, poskytovaná partnerem SmileCar, společností T-Mobile. Aplikace umožňuje v reálném čase hlídat i analyzovat data z vozů a mít tak přehled o potenciálních rizicích včetně extrémní jízdy nebo nebezpečného zacházení s vozidlem. Do konce roku by společnost dále chtěla spustit pilotní provoz předávání vozů na dálku. Díky speciálnímu hardwaru v autě si bude moci řidič bez fyzické přítomnosti majitele auto sám auto odemknout a nastartovat.