Společnost Hyundai vyhrála výběrové řízení Lesů ČR a dodává 420 vozů Hyundai Tucson Lesům ČR a Povodí Moravy.
Prvních 9 vozů Hyundai Tucson pro státní podnik Povodí Moravy slavnostně převzal od prezidenta HMCZ Byung Kwon Sira vedoucí kanceláře generálního ředitele PMO Jan Šmatera. Lesům ČR bude 411 vozů Hyundai Tucson dodáno v září letošního roku.
„Vítězství ve výběrovém řízení Lesů ČR na 420 vozů nás velice těší. Dnes předáváme naše vozy vodohospodářům Povodí Moravy a věřím, že jim budou velmi dobře sloužit v plnění každodenních pracovních povinností,“ řekl Byung Kwon Sir, prezident HMCZ.
Nahradit starší vozy využívané v terénu, snížit náklady na provoz i opravy a vybavit všechny revírníky bezpečnými terénními automobily, to je záměr státního podniku Lesy ČR, s nímž obnovuje od roku 2015 svůj vozový park. „Provoz zastaralých automobilů zvyšoval náklady vložené do údržby, auta nebyla spolehlivá. Obměnu vyžadují zejména vozy starší pěti let a prostředky s nájezdem nad 200 tisíc kilometrů," vysvětlil generální ředitel Lesů ČR Daniel Szórád.
V roce 2015 Lesy ČR nakoupily 362 osobních a terénních automobilů. Z toho 303 škodovek (Rapid, Octavia, Yety) a 59 Volkswagenů Amarok. V minulém roce 2016 vozový park doplnilo dalších 31 Volkswagenů Amarok, 226 vozů Škoda Yety a 32 vozů Škoda Rapid.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.