Roční vozy s sebou nesou řadu výhod, mezi ty hlavní patří jasný původ vozidla, garance najetých kilometrů i stále platná záruka. Benefitů spojených s takovýmto vozem je ovšem ještě mnohem více. Proč tedy zvolit automobil ze skončeného operativní leasingu?
V případě zájmu o pořízení ojetého vozu mají lidé problém s tím, že se většinou jedná o již starší vozy. Takové automobily, obvykle starší 3 a více let, mají navíc vysoký nájezd kilometrů. „Velmi častým problémem je v tomto případě nepravdivé podávání informací o reálném nájezdu, stáčení tachometrů a také absence servisních záznamů,“ uvedl Vilém Mandlík, Remarketing Team Manager společnosti Arval CZ.
Nabízí se tedy možnost koupě nového vozu. Zde se však zájemci potýkají s vysokou pořizovací cenou, která během prvního roku od pořízení rapidně ztrácí svou původní výši, a to až o 20 %. Co tedy v takové situaci dělat?Skončený operativní leasing poskytuje k odkoupení roční vozy
Ideálním a poměrně novým alternativním řešením je nabídka ročních vozů po skončeném operativním leasingu, jež dokonale spojuje výhody ojetých a zcela nových vozů. Jedná se o vozy se stářím zhruba 1 rok, které jsou po jednom jediném majiteli. „Součástí je atraktivní výbava, jasný a doložený původ v České republice, kompletní a pravidelný servis i tovární záruka,“ dodal Vilém Mandlík, Remarketing Team Manager. V nabídce mohou lidé najít klasické, užitkové i prémiové vozy, na své si tedy přijde každý zájemce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.