Roční vozy s sebou nesou řadu výhod, mezi ty hlavní patří jasný původ vozidla, garance najetých kilometrů i stále platná záruka. Benefitů spojených s takovýmto vozem je ovšem ještě mnohem více. Proč tedy zvolit automobil ze skončeného operativní leasingu?
V případě zájmu o pořízení ojetého vozu mají lidé problém s tím, že se většinou jedná o již starší vozy. Takové automobily, obvykle starší 3 a více let, mají navíc vysoký nájezd kilometrů. „Velmi častým problémem je v tomto případě nepravdivé podávání informací o reálném nájezdu, stáčení tachometrů a také absence servisních záznamů,“ uvedl Vilém Mandlík, Remarketing Team Manager společnosti Arval CZ.
Nabízí se tedy možnost koupě nového vozu. Zde se však zájemci potýkají s vysokou pořizovací cenou, která během prvního roku od pořízení rapidně ztrácí svou původní výši, a to až o 20 %. Co tedy v takové situaci dělat?Skončený operativní leasing poskytuje k odkoupení roční vozy
Ideálním a poměrně novým alternativním řešením je nabídka ročních vozů po skončeném operativním leasingu, jež dokonale spojuje výhody ojetých a zcela nových vozů. Jedná se o vozy se stářím zhruba 1 rok, které jsou po jednom jediném majiteli. „Součástí je atraktivní výbava, jasný a doložený původ v České republice, kompletní a pravidelný servis i tovární záruka,“ dodal Vilém Mandlík, Remarketing Team Manager. V nabídce mohou lidé najít klasické, užitkové i prémiové vozy, na své si tedy přijde každý zájemce.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.