Jste-li fanouškem stále populárnějšího operativního leasingu, pak vás jistě zaujme nová nabídka od české škodovky.
Ta totiž ve svém programu Škoda bez starostí nabízí zcela novou možnost, jaký vůz si budete moci pronajmout. Až doposud se totiž daly modely od Škody Auto vybrat jen podle předem stanovené výbavy a motorizace. Nyní se však rozsah nabídky mění.
Škoda změnila podmínky pro zájemce o její program Škoda bez starostí. Nově tak má každý z nás možnost, aby si mohl objednat jakýkoli automobil z nabídky značky, navíc s libovolnou motorizací, stupněm výbavy a dokonce příplatkovou výbavou.
Doba pronájmu se pak bude pohybovat od 24 do 46 měsíců a nájezd bude možný v rozmezí od 5 do 150 tisíc kilometrů za sjednanou dobu nájmu. V rámci smlouvy bude vždy i havarijní pojištění, které je mnohdy u některých konkurenčních značek až za příplatek.
Pokud si tedy někdo z vás bude chtít například pronajmout Škodu Octavia s motorem 1.0 TSI, pak počítejte s ročním nájezdem do 20 tisíc kilometrů a základní cenou 5 689 Kč. O něco větší a luxusnější Superb liftback s motorem 1.4 TSI pak vyjde na 7 969 Kč.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?