Jste-li fanouškem stále populárnějšího operativního leasingu, pak vás jistě zaujme nová nabídka od české škodovky.
Ta totiž ve svém programu Škoda bez starostí nabízí zcela novou možnost, jaký vůz si budete moci pronajmout. Až doposud se totiž daly modely od Škody Auto vybrat jen podle předem stanovené výbavy a motorizace. Nyní se však rozsah nabídky mění.
Škoda změnila podmínky pro zájemce o její program Škoda bez starostí. Nově tak má každý z nás možnost, aby si mohl objednat jakýkoli automobil z nabídky značky, navíc s libovolnou motorizací, stupněm výbavy a dokonce příplatkovou výbavou.
Doba pronájmu se pak bude pohybovat od 24 do 46 měsíců a nájezd bude možný v rozmezí od 5 do 150 tisíc kilometrů za sjednanou dobu nájmu. V rámci smlouvy bude vždy i havarijní pojištění, které je mnohdy u některých konkurenčních značek až za příplatek.
Pokud si tedy někdo z vás bude chtít například pronajmout Škodu Octavia s motorem 1.0 TSI, pak počítejte s ročním nájezdem do 20 tisíc kilometrů a základní cenou 5 689 Kč. O něco větší a luxusnější Superb liftback s motorem 1.4 TSI pak vyjde na 7 969 Kč.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.