Jste-li fanouškem stále populárnějšího operativního leasingu, pak vás jistě zaujme nová nabídka od české škodovky.
Ta totiž ve svém programu Škoda bez starostí nabízí zcela novou možnost, jaký vůz si budete moci pronajmout. Až doposud se totiž daly modely od Škody Auto vybrat jen podle předem stanovené výbavy a motorizace. Nyní se však rozsah nabídky mění.
Škoda změnila podmínky pro zájemce o její program Škoda bez starostí. Nově tak má každý z nás možnost, aby si mohl objednat jakýkoli automobil z nabídky značky, navíc s libovolnou motorizací, stupněm výbavy a dokonce příplatkovou výbavou.
Doba pronájmu se pak bude pohybovat od 24 do 46 měsíců a nájezd bude možný v rozmezí od 5 do 150 tisíc kilometrů za sjednanou dobu nájmu. V rámci smlouvy bude vždy i havarijní pojištění, které je mnohdy u některých konkurenčních značek až za příplatek.
Pokud si tedy někdo z vás bude chtít například pronajmout Škodu Octavia s motorem 1.0 TSI, pak počítejte s ročním nájezdem do 20 tisíc kilometrů a základní cenou 5 689 Kč. O něco větší a luxusnější Superb liftback s motorem 1.4 TSI pak vyjde na 7 969 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.