Porsche obohatilo speciální edici Cayennu o dva další motory. Jaké to jsou?

Porsche Cayenne S Platinum Edition
Porsche Cayenne S Platinum Edition, foto: Porsche
ar5 6. února 2017 10:54
Sdílej:

Současné Porsche Cayenne se již nějakou dobu nabízí ve speciální edici Platinum. Ta se ovšem nyní dočkala rozšíření o další dvě motorizace.

Konkrétně se jedná o provedení S a Diesel S. Ve výsledku tak zde máme nabídku čtyř motorizací. V akční edici Platinum pak každý majitel najde v základu 21palcová kola ve specifickém designu a barvě. K nim se přidávají lehce rozšířené podběhy z verze GTS. 

Tato edice se vyznačuje taktéž tím, že v nabídce jsou exkluzivní laky karoserie. Kromě klasické černé a krémově bílé je možnost zakoupit odstín hluboká čerň, carrara bílá, mahagon, purpurit a rhodium. Tím ale změny zvenčí končí.

V kabině najdeme logicky sportovní sedačky z alcantary z modelu Cayenne GTS a na opěrkách hlavy se nachází loga Porsche. Mnohem zajímavějším je ale samotný motor pro každou verzi. Benzínová verze nadále využívá 3,6litrový šestiválec s výkonem 420 koní. Naopak přeplňovaný naftový osmiválec nabídne výkon 385 koní.

A na kolik si výrobce vlastně edici Platinum cení? U Cayenne S činí cenovka 2 453 578 korun, oproti tomu naftový Cayenne S Diesel pak stojí 2 536 502 korun.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.