Současné Porsche Cayenne se již nějakou dobu nabízí ve speciální edici Platinum. Ta se ovšem nyní dočkala rozšíření o další dvě motorizace.
Konkrétně se jedná o provedení S a Diesel S. Ve výsledku tak zde máme nabídku čtyř motorizací. V akční edici Platinum pak každý majitel najde v základu 21palcová kola ve specifickém designu a barvě. K nim se přidávají lehce rozšířené podběhy z verze GTS.
Tato edice se vyznačuje taktéž tím, že v nabídce jsou exkluzivní laky karoserie. Kromě klasické černé a krémově bílé je možnost zakoupit odstín hluboká čerň, carrara bílá, mahagon, purpurit a rhodium. Tím ale změny zvenčí končí.
V kabině najdeme logicky sportovní sedačky z alcantary z modelu Cayenne GTS a na opěrkách hlavy se nachází loga Porsche. Mnohem zajímavějším je ale samotný motor pro každou verzi. Benzínová verze nadále využívá 3,6litrový šestiválec s výkonem 420 koní. Naopak přeplňovaný naftový osmiválec nabídne výkon 385 koní.
A na kolik si výrobce vlastně edici Platinum cení? U Cayenne S činí cenovka 2 453 578 korun, oproti tomu naftový Cayenne S Diesel pak stojí 2 536 502 korun.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?