Toyota C-HR nabídne šokující základní výbavu, české ceny odpovídají stylu

ar6, 21. září 2016, 04:00 Google+

Toyota C-HR si určitě nemůže stěžovat na nudný vzhled. Ostatně i ten možná stojí za tím, že během prvního dne předprodeje tuzemské zastoupení japonské značky prodalo 90 automobilů. To mimo jiné také znamená, že již máme k dispozici kompletní český ceník crossoveru. A ten rozhodně není nezajímavý.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Atypická Toyota C-HR míří na český trh.

Atypická Toyota C-HR míří na český trh. | foto: Toyota

Sdílejte článek

Když se C-HR představila poprvé, tipovali jsme ji na konkurenta Nissanu Juke. Ostatně, podívejte se na velmi velmi neortodoxní vnější design, který k malému crossoveru konkurenčního výrobce až nebývale sedí. Jenomže s délkou 4360 milimetrů, šířkou 1795 milimetrů, výškou 1555 milimetrů a rozvorem 2640 milimetrů je Toyota ve skutečnosti konkurentem jiného Nissanu – Qashqai. Proti němu tedy kromě divoké karosérie, která může být za 30 000 korun kompletně osvětlená LED diodami (přední i zadní světla, denní svícení a mlhovky), boduje kufrem o objemu 377 litrů a také odvážným interiérem. Tomu dominuje modrá lišta a od druhé výbavy také infotainment s osmipalcovou obrazovkou a volitelnou navigací. K poslechu může hrát prémiové audio JBL (s navigací Go za 45 000 korun).

Pod kapotou budou zatím jen dvě pohonné jednotky. Základem je přeplňovaná dvanáctistovka o výkonu 85 kW (116 k) s točivým momentem 185 Nm a spotřebou 5,7 l/100 km. Přední nápravu pohání šestistupňový manuál nebo bezestupňový automat Multidrive S, druhý jmenovaný je dostupný také s pohonem všech kol. Alternativu k benzínu představuje hybrid s 1.8litrovým benzínovým čtyřválcem a kombinovanou silou 90 kW (122 k). Spotřeba je v kombinaci s převodovkou E-CVT 3,7 l/100 km. Dynamické parametry zatím dostupné nejsou.

Základní výbava Live obsahuje 7 airbagů, asistent rozjezdu do kopce, adaptivní tempomat, upozornění na opuštění jízdního pruhu, přednárazový systém s detekcí chodců, úchyty Isofix, světelný senzor, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrická přední i zadní okna, manuální klimatizaci, rádio s CD, MP3, Bluetooth a čtyřmi reproduktory, palubní počítač, multifunkční volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, LED denní svícení nebo 17palcová kola s okrasnými kryty. Linie Active (i pro Hybrid) přidává rozpoznávání dopravních značek, dešťový senzor, zadní parkovací kameru, automatickou dvouzónovou klimatizaci, infotainment Toyota Touch s osmipalcovým displejem a šesti reproduktory, 4,2palcový TFT displej, volant obšitý kůží Nappa, vyhřívaná přední sedadla s elektricky stavitelnou bederní opěrkou, bezklíčkové startování (Hybrid) nebo 17palcoválitá kola.

Ceník - Toyota C-HR

  Live Active Dynamic Executive
1.2 Turbo (85 kW) 489 900 Kč 534 900 Kč 579 900 Kč 609 900 Kč
1.2 Turbo Multidrive S (85 kW) 539 900 Kč 584 900 Kč 629 900 Kč 659 900 Kč
1.2 Turbo Multidrive S 4x4 (85 kW) --------- --------- --------- 719 900 Kč
1.8 Hybrid (90 kW) --------- 629 900 Kč 674 900 Kč 704 900 Kč

Stupeň Dynamic (i pro Hybrid) má navíc modrou dekorační linku v interiéru, dekory z černého klavírního laku, čalounění v kombinaci černé a modré, zatmavená boční okna, černou střechu nebo 18palcová litá kola. Nejvyšší výbava Executive (i pro Hybrid) nemá černou střechu, nabízí ale sledování dopravy za vozidlem, hlídání mrtvého úhlu, parkovací asistent, vyhřívaný volant a čalounění umělou nebo přírodní kůží. Objednání nejvyšších výbav je ale podmíněno volbou metalického, speciálního nebo bílého perleťového laku karosérie za 15 000, respektive 22 500 korun.

Vytisknout

Diskuze: Toyota C-HR nabídne šokující základní výbavu, české ceny odpovídají stylu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Volkswagen Multivan PanAmericana má projet i lehčí terén.

Multivan není SUV. Volkswagen si však s verzí PanAmericana troufá i do terénu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud