Toyota C-HR nabídne šokující základní výbavu, české ceny odpovídají stylu

Toyota C-HR se po ženevské premiéře představuje detailněji, a to včetně interiéru.
Toyota C-HR se po ženevské premiéře představuje detailněji, a to včetně interiéru., foto: Toyota
ar6 21. září 2016 04:00
Sdílej:

Toyota C-HR si určitě nemůže stěžovat na nudný vzhled. Ostatně i ten možná stojí za tím, že během prvního dne předprodeje tuzemské zastoupení japonské značky prodalo 90 automobilů. To mimo jiné také znamená, že již máme k dispozici kompletní český ceník crossoveru. A ten rozhodně není nezajímavý.

Když se C-HR představila poprvé, tipovali jsme ji na konkurenta Nissanu Juke. Ostatně, podívejte se na velmi velmi neortodoxní vnější design, který k malému crossoveru konkurenčního výrobce až nebývale sedí. Jenomže s délkou 4360 milimetrů, šířkou 1795 milimetrů, výškou 1555 milimetrů a rozvorem 2640 milimetrů je Toyota ve skutečnosti konkurentem jiného Nissanu – Qashqai. Proti němu tedy kromě divoké karosérie, která může být za 30 000 korun kompletně osvětlená LED diodami (přední i zadní světla, denní svícení a mlhovky), boduje kufrem o objemu 377 litrů a také odvážným interiérem. Tomu dominuje modrá lišta a od druhé výbavy také infotainment s osmipalcovou obrazovkou a volitelnou navigací. K poslechu může hrát prémiové audio JBL (s navigací Go za 45 000 korun).

Pod kapotou budou zatím jen dvě pohonné jednotky. Základem je přeplňovaná dvanáctistovka o výkonu 85 kW (116 k) s točivým momentem 185 Nm a spotřebou 5,7 l/100 km. Přední nápravu pohání šestistupňový manuál nebo bezestupňový automat Multidrive S, druhý jmenovaný je dostupný také s pohonem všech kol. Alternativu k benzínu představuje hybrid s 1.8litrovým benzínovým čtyřválcem a kombinovanou silou 90 kW (122 k). Spotřeba je v kombinaci s převodovkou E-CVT 3,7 l/100 km. Dynamické parametry zatím dostupné nejsou.

Základní výbava Live obsahuje 7 airbagů, asistent rozjezdu do kopce, adaptivní tempomat, upozornění na opuštění jízdního pruhu, přednárazový systém s detekcí chodců, úchyty Isofix, světelný senzor, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrická přední i zadní okna, manuální klimatizaci, rádio s CD, MP3, Bluetooth a čtyřmi reproduktory, palubní počítač, multifunkční volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, LED denní svícení nebo 17palcová kola s okrasnými kryty. Linie Active (i pro Hybrid) přidává rozpoznávání dopravních značek, dešťový senzor, zadní parkovací kameru, automatickou dvouzónovou klimatizaci, infotainment Toyota Touch s osmipalcovým displejem a šesti reproduktory, 4,2palcový TFT displej, volant obšitý kůží Nappa, vyhřívaná přední sedadla s elektricky stavitelnou bederní opěrkou, bezklíčkové startování (Hybrid) nebo 17palcoválitá kola.

Ceník - Toyota C-HR

  Live Active Dynamic Executive 1.2 Turbo (85 kW) 489 900 Kč 534 900 Kč 579 900 Kč 609 900 Kč 1.2 Turbo Multidrive S (85 kW) 539 900 Kč 584 900 Kč 629 900 Kč 659 900 Kč 1.2 Turbo Multidrive S 4x4 (85 kW) --------- --------- --------- 719 900 Kč 1.8 Hybrid (90 kW) --------- 629 900 Kč 674 900 Kč 704 900 Kč

Stupeň Dynamic (i pro Hybrid) má navíc modrou dekorační linku v interiéru, dekory z černého klavírního laku, čalounění v kombinaci černé a modré, zatmavená boční okna, černou střechu nebo 18palcová litá kola. Nejvyšší výbava Executive (i pro Hybrid) nemá černou střechu, nabízí ale sledování dopravy za vozidlem, hlídání mrtvého úhlu, parkovací asistent, vyhřívaný volant a čalounění umělou nebo přírodní kůží. Objednání nejvyšších výbav je ale podmíněno volbou metalického, speciálního nebo bílého perleťového laku karosérie za 15 000, respektive 22 500 korun.

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?