Škoda své zákazníky nepotěší, Superb opět zdražil

ar6, 19. září 2016, 03:15 Google+

Zatímco u SUV Yeti Škoda v minulém týdnu obohatila nabídku o speciální edici Trumf, Superb se dočkal redukce nabídky pohonných jednotek. Není to však jediná změna u vlajkové lodi okřídleného šípu. Došlo také k poměrně velkému zdražení.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda plošně zdražila řadu Superb.

Škoda plošně zdražila řadu Superb. | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Úpravy ceníků jsou v případě Škodovky poměrně častým jevem. Ubírání nebo přidávání motorů a především zvedání cen proběhlo za necelý rok dokonce dvakrát. Konkrétně v případě Superbu nejprve stoupla cena loni v listopadu o 15 tisíc korun, startovací cena tak byla 614 900 korun místo předchozích 599 900 korun. Letos v dubnu šla cenovka nahoru o další tisícikorunu, spolu s tím ale došlo alespoň k mírnému doplnění standardní výbavy. Pokud jde o redukci motorové palety, tak v srpnu z ní vypadla základní naftová šestnáctistovka TDI o výkonu 88 kW (120 k) v úsporném provedení GreenLine.

Čekali byste, že bude mít Superb, respektive zájemce o něj, nyní klid? Nebude, Škoda totiž přistoupila k dalším změnám v ceníku. Začít můžeme u redukce motorového portfolia, ačkoliv je nutné připustit, že se o velké překvapení nejedná. Spolu s úsporným modelem totiž nyní skončila i standardní verze téže naftové šestnáctistovky v kombinaci s dvouspojkovým automatem DSG. Zbytek palety zůstává stejný, to znamená 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k), volitelně s DSG i pohonem všech kol, 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 k), volitelně s DSG, 2.0 TSI o výkonu 162 kW (206 k) s DSG, respektive o výkonu 206 kW (280 k) s DSG a pohonem všech kol, a 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k), volitelně s DSG a pohonem všech kol (u silnější verze v kombinaci s DSG).

Ceník - Škoda Superb/Superb Combi

  Active Ambition Style SportLine L&K
1.4 TSI (110 kW) 630 900 Kč 694 900 Kč 744 900 Kč ---------- ----------
1.4 TSI DSG (110 kW) 695 900 Kč 759 900 Kč 809 900 Kč ---------- ----------
1.4 TSI 4x4 (110 kW) 695 900 Kč 759 900 Kč 809 900 Kč ---------- ----------
1.8 TSI (132 kW) ---------- 739 900 Kč 789 900 Kč 860 900 Kč 865 900 Kč
1.8 TSI DSG (132 kW) ---------- 804 900 Kč 854 900 Kč 925 900 Kč 930 900 Kč
2.0 TSI DSG (162 kW) ---------- 854 900 Kč 904 900 Kč 975 900 Kč 980 900 Kč
2.0 TSI DSG 4x4 (206 kW) ---------- 984 900 Kč 1 034 900 Kč 1 105 900 Kč 1 110 900 Kč
2.0 TDI (110 kW) 673 900 Kč 735 900 Kč 785 900 Kč 856 900 Kč 861 900 Kč
2.0 TDI DSG (110 kW) 738 900 Kč 800 900 Kč 850 900 Kč 921 900 Kč 926 900 Kč
2.0 TDI 4x4 (110 kW) ---------- 800 900 Kč 850 900 Kč 921 900 Kč 926 900 Kč
2.0 TDI (140 kW) ---------- 781 900 Kč 831 900 Kč 902 900 Kč 907 900 Kč
2.0 TDI DSG (140 kW) ---------- 846 900 Kč 896 900 Kč 967 900 Kč 972 900 Kč
2.0 TDI DSG 4x4 (140 kW) ---------- 911 900 Kč 961 900 Kč 1 032 900 Kč 1 037 900 Kč

Poznámka: Příplatek za kombi je 30 tisíc korun.

Více v konečném součtu zamrzí zvýšení cen jednotlivých výbavových stupňů. Základní linie Active tak stojí o 15 tisíc korun více s benzínovým a o 17 tisíc korun více s naftovým motorem. Stupně Ambition a Style zdražily shodně o 12, respektive 14 tisíc korun, a vrcholný model Laurin & Klement má ceny vyšší o 13 a 15 tisíc korun. Superb SportLine dopadl v relativním srovnání nejlépe, u benzínových motorů je jen o 2 tisíce a u naftových o 4 tisíce dražší. V nabídce zůstalo také kombi s plošným příplatkem 30 tisíc korun. Novinkou ve výbavě je vyhřívaný multifunkční kožený volant v rámci malého koženého paketu za příplatek 3 až 5 tisíc korun pro linie Ambition, Style a Laurin & Klement. SportLine má tuto funkci ve standardu. Základní výbava Active byla dále obohacena o Bluetooth, stupně Active a Ambition mohou bezplatně přijít o klimatizaci (kdyby se vůz vydal trhat okruhové rekordy) a Superb Active už nemůže být vybaven sklápěním zadních sedadel z kufru. Některé příplatky pak zdražily o několik stokorun.

Vytisknout

Diskuze: Škoda své zákazníky nepotěší, Superb opět zdražil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Lancia Delta HF Integrale 16v Turbo

Jdete do toho? Velmi zachovalá Lancia Delta HF Integrale je na prodej

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud