Akční sérii Trumf Škodovka dopřála hned několika svým modelům napříč novodobou historií, zdaleka nejznámější je pak ve spojení s modelem Felicia. Tu poznáte například podle karetního symbolu na C-sloupku. Nově představené SUV Yeti Trumf žádný takovým emblém nemá, přichází však s bohatou výbavou a zajímavou cenou.
Výroba první generace Škody Yeti se pomalu blíží ke konci. Poptávka po voze však v Česku neutichá, což dokazuje 3910 prodaných automobilů za prvních osm měsíců letošního roku. Provedení Trumf tak má jen podtrhnout atraktivitu kompaktního SUV a třeba ještě trochu zvýšit zájem o něj. Základem speciální série je Yeti nebo Yeti Outdoor ve startovací výbavě Active, což znamená čtyři airbagy, elektrická a vyhřívaná zrcátka, elektrická přední okna, manuální klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač nebo 16palcová ocelová kola s velkoplošnými kryty. Provedení Trumf pak k tomuto přidává výškově nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla s bederními opěrkami, kožený volant, audiosystém Swing s pětipalcovým dotykovým displejem, přední mlhové světlomety a parkovací senzory.
Za příplatek 13 000 korun nabízí Škoda paket Trumf Plus, obsahující Bluetooth, třetí hlavovou opěrku vzadu, Jumbo Box s nastavitelnou loketní opěrkou, alarm, neplnohodnotnou ocelovou rezervu, zvedák vozu, klíč na kola nebo síťový program. Celkem všechny prvky stojí 18 500 korun, paket tedy přináší zvýhodnění 5500 korun. Jediné další příplatky pak představují metalický odstín za 14 700 korun, prodloužená záruka a předplacený servis.
Ceník - Škoda Yeti Trumf
Yeti Yeti Outdoor 1.2 TSI (81 kW) 399 900 Kč 419 900 Kč 1.2 TSI DSG (81 kW) 439 900 Kč 459 900 Kč 1.4 TSI (92 kW) 442 900 Kč 462 900 Kč 1.4 TSI DSG (92 kW) 492 900 Kč 512 900 Kč 2.0 TDI (81 kW) 472 900 Kč 492 900 Kč 2.0 TDI 4x4 (81 kW) 522 900 Kč 542 900 KčPod kapotou Yeti i Yeti Outdoor se objeví trojice motorů. Základ představuje dvanáctistovka TSI o výkonu 81 kW (110 k) v kombinaci se šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem DSG. Stejnou kombinaci nabízí i silnější 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Jediným turbodieselem je dvoulitr TDI o výkonu 81 kW (110 k) s pětistupňovým manuálem a pohonem předních kol, respektive šestistupňovým manuálem a pohonem všech kol. Základní cena vozu je 399 900 korun, objednávat jej lze již dnes. Fyzicky se však první modely Trumf dostanou k zákazníku na začátku příštího roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?