Akční sérii Trumf Škodovka dopřála hned několika svým modelům napříč novodobou historií, zdaleka nejznámější je pak ve spojení s modelem Felicia. Tu poznáte například podle karetního symbolu na C-sloupku. Nově představené SUV Yeti Trumf žádný takovým emblém nemá, přichází však s bohatou výbavou a zajímavou cenou.
Výroba první generace Škody Yeti se pomalu blíží ke konci. Poptávka po voze však v Česku neutichá, což dokazuje 3910 prodaných automobilů za prvních osm měsíců letošního roku. Provedení Trumf tak má jen podtrhnout atraktivitu kompaktního SUV a třeba ještě trochu zvýšit zájem o něj. Základem speciální série je Yeti nebo Yeti Outdoor ve startovací výbavě Active, což znamená čtyři airbagy, elektrická a vyhřívaná zrcátka, elektrická přední okna, manuální klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač nebo 16palcová ocelová kola s velkoplošnými kryty. Provedení Trumf pak k tomuto přidává výškově nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla s bederními opěrkami, kožený volant, audiosystém Swing s pětipalcovým dotykovým displejem, přední mlhové světlomety a parkovací senzory.
Za příplatek 13 000 korun nabízí Škoda paket Trumf Plus, obsahující Bluetooth, třetí hlavovou opěrku vzadu, Jumbo Box s nastavitelnou loketní opěrkou, alarm, neplnohodnotnou ocelovou rezervu, zvedák vozu, klíč na kola nebo síťový program. Celkem všechny prvky stojí 18 500 korun, paket tedy přináší zvýhodnění 5500 korun. Jediné další příplatky pak představují metalický odstín za 14 700 korun, prodloužená záruka a předplacený servis.
Ceník - Škoda Yeti Trumf
Yeti Yeti Outdoor 1.2 TSI (81 kW) 399 900 Kč 419 900 Kč 1.2 TSI DSG (81 kW) 439 900 Kč 459 900 Kč 1.4 TSI (92 kW) 442 900 Kč 462 900 Kč 1.4 TSI DSG (92 kW) 492 900 Kč 512 900 Kč 2.0 TDI (81 kW) 472 900 Kč 492 900 Kč 2.0 TDI 4x4 (81 kW) 522 900 Kč 542 900 KčPod kapotou Yeti i Yeti Outdoor se objeví trojice motorů. Základ představuje dvanáctistovka TSI o výkonu 81 kW (110 k) v kombinaci se šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem DSG. Stejnou kombinaci nabízí i silnější 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Jediným turbodieselem je dvoulitr TDI o výkonu 81 kW (110 k) s pětistupňovým manuálem a pohonem předních kol, respektive šestistupňovým manuálem a pohonem všech kol. Základní cena vozu je 399 900 korun, objednávat jej lze již dnes. Fyzicky se však první modely Trumf dostanou k zákazníku na začátku příštího roku.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.