Ačkoliv Evoque Cabriolet rozhodně není prvním otevřeným SUV na světě, jeho představení poutá velkou pozornost. Je to možná i proto, že standardní tří- a pětidveřový model patří k prodejně velice úspěšným a stejný kousek se proto čeká i od verze s plátěnou střechou. Na českém trhu Range Rover dostanete se třemi motory a ceny od půldruhého milionu korun.
Nejslabší motorizací 4370 mm dlouhého kabrioletu je naftový dvoulitrový čtyřválec TD4 o výkonu 150 koní při 4000 ot./min s točivým momentem 380 Nm při 1750 ot./min. Nad ním stojí stejná jednotka, jen naladěná na 180 koní při 4000 ot./min a 430 Nm při 1750 ot./min.
Jedinou benzínovou volbou zůstává dvoulitr Si4 o výkonu 240 koní při 5800 ot./min s točivým momentem 340 Nm při 1750 ot./min. Všechny tři motory mají standardně devítistupňový automat s pádly pod volantem pro manuální řazení a pohon všech kol se systémem Terrain Response a vektorováním točivého momentu.
Základní výbava SE Dynamic obsahuje sedm airbagů, tempomat, asistent pro jízdu ve zvoleném jízdním pruhu, nouzové brzdění, asistent proti převrácení, elektronickou stabilizaci přívěsu, asistent pro rozjezd do kopce a sjezd z kopce, Isofix pro sedadla vzadu, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka, elektricky ovládaná okna, dvouzónovou automatickou klimatizaci, multimediální systém InControl Touch Pro s 10,2palcovou dotykovou obrazovkou, audiosystémem Meridian s 11 reproduktory a DVD přehrávačem, multifunkční kožený volant, v osmi směrech elektricky stavitelná kožená sedadla nebo 18palcová litá kola.
Ceník - Range Rover Evoque Cabriolet
Motorizace SE Dynamic HSE Dynamic 2.0 Si4 (240 k) 1 527 867 Kč 1 703 559 Kč 2.0 TD4 (150 k) 1 421 750 Kč 1 595 748 Kč 2.0 TD4 (180 k) 1 502 457 Kč 1 676 334 KčVyšší stupeň HSE Dynamic přihazuje zadní parkovací kameru, navigaci, automatickou dvouzónovou klimatizaci se senzorem kvality vzduchu a automatickým režimem jeho vnitřní recirkulace, ve dvanácti směrech stavitelná kožená sedadla, xenonová světla s LED diodovou signaturou, aktivně řízený pohon všech kol nebo 19palcové hliníkové ráfky.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?