Kupé třídy C přichází na náš trh, koupíte ho i pod milion

Elegantní zadní část třídy C Coupé, Mercedes-Benz C Coupé.
Elegantní zadní část třídy C Coupé, Mercedes-Benz C Coupé., foto: Daimler AG
ar6 21. října 2015 06:00
Sdílej:

Třídveřové a sportovně laděné „céčko“ čekalo na generační výměnu opravdu hodně dlouho. Nakonec se ale dočkalo a nutno podotknout, že proměna v malého brášku vrcholné třídy S mu jen prospěla. Jak uspěje na českém trhu, kam aktuálně přichází?

Šanci na sukces má trojcípá hvězda poměrně velkou, už jen při pohledu na motorovou paletu. Ta obsahuje šest benzínových a dvě naftové verze. Vonnější výpary vypouštějí C 180 o výkonu 156 koní s manuální šestistupňovou převodovkou (za příplatek 66 193 korun dostupný sedmistupňový automat 7G-Tronic Plus), C 200 o výkonu 184 koní s manuální šestistupňovou převodovkou (za příplatek 66 193 korun dostupný sedmistupňový automat 7G-Tronic Plus), C 250 o výkonu 211 koní se sedmistupňovým automatem 7G-Tronic Plus a konečně C 300 o výkonu 245 koní se sedmistupňovým automatem 7G-Tronic Plus. Ke stojanu s naftou zajedete s modelem C 220 d o výkonu 170 koní se šestistupňovou manuální převodovkou (za příplatek 66 193 korun dostupný devítistupňový automat 9G-Tronic) nebo s modelem C 250 d o výkonu 204 koní s devítistupňovým automatem 9G-Tronic. Absolutním vrcholem jsou pak provedení AMG - C 63 s výkonem 476 koní a C 63 S s výkonem 610 koní. Oba mají sedmistupňový automat Speedshift.

Ve výbavě nechybí kompletní sada airbagů včetně kolenního pro řidiče, přednárazový systém, aktivní kapota, automatická klimatizace, audio 20 USB, elektricky ovládaná okna, elektricky stavitelná zrcátka, LED diody denního svícení nebo 17palcová litá kola. Verze AMG má navíc mimo jiné opticky bodykit karosérie, 19palcová kola, sportovní interiér, podvozek AMG Ride Control nebo full-LED přední světla. Ke standardnímu modelu i AMG bude první rok prodeje dostupná sada Edition 1 (za 91 409 korun pro běžné verze a 554 761 korun pro AMG).

Základní verze C 180 jde pořídit za 957 110 korun, ostatní provedení už se ale přehoupnou přes milion. Nejpřívětivější je z tohoto pohledu C 200 za 1 011 560 korun, za ní následuje C 250 za 1 144 660 korun a C 300 za 1 199 110 korun. Nejdostupnější diesel, C 220 d, vychází na 1 043 020 korun, jeho silnější sourozenec, C 250 d, pak přijde na 1 190 640 korun. Mercedes-AMG C 63 odlehčí peněženku o 2 044 900 korun, silnější provedení S pak dokonce o 2 274 800 korun. Kompletní ceník naleznete zde.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.

Trh s elektromobily
Čínský elektromobil BYD Atto 3

Tesla ztrácí své pozice v Evropě. Čínský BYD ji poprvé předběhl v prodeji elektromobilů

Americká Tesla se po dramatickém ústupů registrací v Evropě propadla mimo první desítku nejúspěšnějších značek elektromobilů. Její místo zaujal čínský konkurent BYD, který na evropském trhu prudce roste. Vyplývá to z aktuálních dat poradenské společnosti Jato.

Zajímavosti
Ilustrační fotografie

Emisní skandál Volkswagenu: Čtyři bývalí manažeři odsouzeni, dva jdou do vězení

Zemský soud v Braunschweigu vynesl rozsudek v jednom z hlavních trestních procesů spojených s emisní aférou Volkswagenu. Čtyři bývalí manažeři byli uznáni vinnými z podvodu, dva z nich dostali nepodmíněné tresty. Verdikt však není pravomocný a soudní dohru skandálu z roku 2015 tak ještě zdaleka neukončuje. Uvedla to agentura DPA.

Testy aut
hyundai santa fe

Hyundai Santa Fe – zapomeňte na Kodiaq, Santa Fe hraje vyšší ligu za míň peněz

Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.