Po 40 letech a více než 14 milionech vyrobených malých vozech Volkswagen Polo přichází dárek v podobě limitované edice Polo „Original“ s prémiovou výbavou. Cena na českém trhu začíná na 378 900 Kč s motorem 1.2 TSI 66 kW/90 k a pětistupňovou mechanickou převodovkou.
Pětidveřové Polo „Original“ dává o sobě vědět mimo jiné kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě karoserie, tmavě tónovanými krycím skly zadních světlometů, zatmavenými bočními skly a zadním oknem, emblémem Polo „Original“ na blatnících a nápisem „Original“ na prahových lištách. Moderní exteriér završují světlomety LED, leskle černá mřížka masky chladiče a 16“ kola „Portago“ z lehké slitiny. K dispozici je také exkluzivní metalický lak v odstínu oranžová Honey.
Vysokou úroveň kvality v interiéru umocňuje obšití multifunkčního volantu, hlavice řadicí páky a páky ruční brzdy kůží se stehováním v odstínu „Trüffel“. Vzpomínkou na první Polo jsou sportovní sedadla s kostkovaným vzorem v barevné kombinaci černá/oranžová. Vzhledu interiéru viditelně prospívají také ozdobná obložení v barvě karoserie a pedály z ušlechtilé oceli.
Model Polo „Original“ je sériově vybaven klimatizací „Climatronic“, Bluetooth handsfree a multimediálním rozhraním MEDIA-IN. Vysokou úroveň výbavy doplňuje ještě paket Světla a výhled, který v sobě integruje např. automatický spínač světel, dešťový senzor a vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou proti oslnění.
Polo „Original“ je na českém trhu k dispozici se čtyřmi kombinacemi motorů a převodovek za ceny od 378 900 Kč. Zákazník tak získá exkluzivní jubilejní model s cenovým zvýhodněním 30 000 Kč v porovnání se srovnatelně vybaveným sériovým modelem.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?