Po 40 letech a více než 14 milionech vyrobených malých vozech Volkswagen Polo přichází dárek v podobě limitované edice Polo „Original“ s prémiovou výbavou. Cena na českém trhu začíná na 378 900 Kč s motorem 1.2 TSI 66 kW/90 k a pětistupňovou mechanickou převodovkou.
Pětidveřové Polo „Original“ dává o sobě vědět mimo jiné kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě karoserie, tmavě tónovanými krycím skly zadních světlometů, zatmavenými bočními skly a zadním oknem, emblémem Polo „Original“ na blatnících a nápisem „Original“ na prahových lištách. Moderní exteriér završují světlomety LED, leskle černá mřížka masky chladiče a 16“ kola „Portago“ z lehké slitiny. K dispozici je také exkluzivní metalický lak v odstínu oranžová Honey.
Vysokou úroveň kvality v interiéru umocňuje obšití multifunkčního volantu, hlavice řadicí páky a páky ruční brzdy kůží se stehováním v odstínu „Trüffel“. Vzpomínkou na první Polo jsou sportovní sedadla s kostkovaným vzorem v barevné kombinaci černá/oranžová. Vzhledu interiéru viditelně prospívají také ozdobná obložení v barvě karoserie a pedály z ušlechtilé oceli.
Model Polo „Original“ je sériově vybaven klimatizací „Climatronic“, Bluetooth handsfree a multimediálním rozhraním MEDIA-IN. Vysokou úroveň výbavy doplňuje ještě paket Světla a výhled, který v sobě integruje např. automatický spínač světel, dešťový senzor a vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou proti oslnění.
Polo „Original“ je na českém trhu k dispozici se čtyřmi kombinacemi motorů a převodovek za ceny od 378 900 Kč. Zákazník tak získá exkluzivní jubilejní model s cenovým zvýhodněním 30 000 Kč v porovnání se srovnatelně vybaveným sériovým modelem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.