Škoda Car Configurator je čím dál populárnější, co za tím stojí?

Konfigurátor - Škoda Superb (2015)
Konfigurátor - Škoda Superb (2015), foto: Škoda Auto
ar5 29. června 2015 15:10
Sdílej:

Výběr a pořízení nového vozu se stále častěji přesouvá z klasických showroomů do digitálního světa.Značka Škoda na tento trend reaguje kontinuálním vývojem svého Car Configuratoru, který umožňuje detailní sestavení vozu podle specifických přání konkrétního zákazníka včetně vyspělých vizualizací.

Aktuálním hitem Car Configuratoru značky Škoda se stal nový Superb, u něhož autorizovaní prodejci v České republice registrují téměř 2500 závazných objednávek. Škoda Auto Car Configurator patří k nejvyspělejším systémům svého druhu na českém trhu.

Tento inovativní nástroj určený k detailní konfiguraci vozu dle požadavků klienta je dostupný na webových stránkách tuzemské prodejní organizace (http://cc-cloud.skodaauto.com/cze/cze/cs-cz). Zákazník si v postupných krocích vybírá jednotlivé položky – od modelu přes výbavový stupeň, motorizaci, typ převodovky, barvu karoserie, velikost kol, provedení interiéru až po mimořádnou výbavu, přičemž vybrané položky se promítají do 3D modelu vozu.

Stále se rozšiřující okruh funkcí zahrnuje také volbu produktů pečujících o zákaznický komfort během doby užívání vozu, jako je např. prodloužená záruka, předplacený servis či velmi výhodný paket Mobilita PLUS. Aktuálně se konfigurátor rozšiřuje o další prvky Škoda Originálního příslušenství, například střešní nosiče. Během celého procesu má zákazník příležitost prohlédnout si vybraný vůz tak, jak v dané fázi konfigurace reálně vypadá, z mnoha úhlů vnějšího i vnitřního pohledu.

Vždy se lze vrátit o několik kroků zpět a vizuálně porovnat různé varianty. O stále rostoucí oblibě tohoto nástroje mezi potenciálními zájemci o nový vůz svědčí čísla posledních týdnů. Od 29. dubna, kdy byl spuštěn konfigurátor nového modelu Superb v karosářském provedení liftback, do 24. června si vlajkovou loď značky Škoda sestavilo více než 87.000 uživatelů z České republiky. Stabilně velkému zájmu se těší modelová řada Octavia, která za zmíněné období zaznamenala téměř 68.000 dokončených konfigurací (liftback + kombi). U modelové řady Fabia pak bylo realizováno skoro 62.000 konfigurací.

„Těší nás neutuchající zájem, který nový Superb krátce po jeho uvedení na domácí trh budí,“ říká Luboš Vlček, ředitel prodejní organizace Škoda Auto Česká republika. „Již předchozí generace modelu Superb byla lídrem ve vysoce prestižním a silně konkurenčním prostředí střední třídy, nový model tuto pozici dále upevňuje a výrazně překonává. Momentálně registrujeme takřka 2500 závazných objednávek a věříme, že s ohledem na příchod karosářského provedení kombi, bude zájem zákazníků dále růst,“ doplňuje Luboš Vlček a děkuje všem zákazníkům i celému týmu Škoda, bez nichž by tento úspěch nebyl možný. Také novinka v portfoliu Škoda Auto Car Configurator, model Superb v karosářské variantě kombi, dosáhla bezprecedentního úspěchu.

Za první den bylo registrováno takřka 2000 dokončených konfigurací, přijato bylo dosud přes 500 závazných objednávek na model Superb Combi. Škoda Car Configurator nabízí i unikátní funkci Škoda Finance. Zákazník tak v každém kroku konfigurace vidí nejen absolutní cenu vozu, ale rovněž měsíční splátku díky integraci kalkulačních systémů společnosti ŠkoFIN, s nimiž konfigurátor komunikuje na bázi online propojení. Klient si nastaví počáteční parametry financování, jako jsou akontace či doba splácení, a ty se následně promítají do zobrazovaných měsíčních splátek.

Při zadání mimořádné výbavy zákazník ihned vidí, jakým způsobem se daná položka projeví na měsíční splátce. Po úplném dokončení se konfigurace dá uložit do tzv. virtuální garáže, aby bylo možné se k ní kdykoliv vrátit. Samozřejmě ji lze zaslat na email či publikovat na sociálních sítích. Pak už stačí jen kontaktovat nejbližšího autorizovaného partnera, který takto sestavený vůz zadá do výroby.

Témata:
Stalo se
Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.

Novinky ze světa EV
Xiaomi YU7

Xiaomi YU7 vypadá jako Ferrari, ujede přes 800 km a chce zničit "bestseller" Tesla Model Y

Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Toyota RAV4 (2026): Chytřejší hybrid, až 100 km na elektřinu a technologie budoucnosti

Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.

Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.