V rozhovoru pro britský magazín AutoCar ředitel koncernu Volkwagen, Martin Winterkorn, oznámil budoucí počínání značky na čínském trhu.
Slovo „volkswagen“ je označení pro lidový vůz. To ale s rostoucí prestiží značky přestává platit. Časy, kdy Volkswageny byly opravdu levné, jsou dávno pryč a většina lidí v nich nyní vidí spíše prémiové vozy. Proto se vedení Volkwagenu rozhodlo založit novou značku, která se bude soustředit primárně na co nejlevnější vozy.
Tuto informaci potvrdil v rozhovoru pro britský magazín AutoCar sám ředitel celého koncernu VW Martin Winterkorn. Tato nová značka bude operovat převážně na čínském trhu, kde budou vozy také vyráběny. Mělo by se jednat o nový hatchback, sedan i SUV. Tato trojice novinek pravděpodobně dorazí v průběhu roku 2018 a to s cenovkou mezi 8 a 11 tisíci eur.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?