Škoda dnes ve svém závodě v Kvasinách vyrobila první vůz Škoda Superb Combi.
Stal se jím Superb Combi 2.0 TDI v metalickém odstínu bílá Moon, určený pro domácí český trh. Nová Škoda Superb Combi nastavuje ve svém segmentu nová měřítka prostornosti, komfortu, bezpečnosti, konektivity a ekologie. Zaujme svým emocionálním, dynamicky-elegantním designem. Prodej nového modelu bude zahájen v září.
„Nová Škoda Superb Combi nastavuje nová měřítka ve svém segmentu,“ říká Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast výroby a logistiky. „Jsme hrdí na další úspěšný náběh výroby, který následoval pouhých patnáct týdnů po zahájení výroby nové limuzíny Superb. Celý tým odvedl skvělý výkon, takže nový Superb Combi mohl začít sjíždět z linky přesně dle plánu.“ Pro zahájení výroby nové generace modelů Škoda Superb a Škoda Superb Combi vynaložila automobilka v závodě Kvasiny rozsáhlé investice do nových výrobních technologií, do montáže a logistických ploch.
Nová Škoda Superb Combi nadchne největší nabídkou prostoru ve svém segmentu. Maximální objem zavazadlového prostoru činí téměř 2 000 litrů – této hodnoty dosahují pouze vozy vyšší střední třídy. Využití moderní techniky MQB koncernu Volkswagen umožňuje i novou úroveň komfortu a bezpečnosti. Navíc nová Škoda Superb Combi zaujme i svou špičkovou konektivitou a vysokou šetrností k životnímu prostředí.
Ve spojení s novým, emocionálním tvaroslovím značky Škoda nabízí nejnovější model této značky působivou souhru funkčnosti, techniky a emocí.Závod v Kvasinách je jedním ze tří výrobních závodů značky Škoda v České republice. V současné době zaměstnává zhruba 4 500 lidí. Vedle nového Superbu Combi zde od poloviny března sjíždí z linek také nová limuzína Superb. Kromě toho se v závodě v Kvasinách vyrábí také Škoda Yeti. V následujících letech budou jak závod, tak i jeho veřejná infrastruktura rozsáhle modernizovány a rozšířeny.
Do roku 2018 vytvoří Škoda Auto v Kvasinách až 1 300 nových pracovních míst a výrobní kapacita vzroste až na 280 000 vozů ročně. V následujících třech letech proto automobilka v Kvasinách investuje zhruba 7,2 miliardy korun.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.