Škoda Auto poosmnácté v čele žebříčku ankety CZECH TOP 100

Škoda Auto
Škoda Auto, foto: Škoda Auto
ar5 19. června 2015 00:10
Sdílej:

Již poosmnácté se Škoda Auto umístila v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’. Automobilka byla zvolena Nejvýznamnější firmou v České republice a vede i kategorii 100 nejobdivovanějších firem v České republice. Škoda se v renomovaném ekonomickém rankingu objevuje od roku 1996 a je v něm zdaleka nejoceňovanější firmou.

Žebříček ‚CZECH TOP 100’, který byl v letošním roce sestaven podvacáté, hodnotí nejdůležitější české firmy na základě jejich ekonomických výsledků a aktuálního vývoje ukazatelů jako je například kvalita produktu, hodnota firmy, společenská odpovědnost podniku a atraktivita společnosti v roli zaměstnavatele. Udílení cen se dnes konalo za přítomnosti řady vysoce postavených představitelů ekonomického, politického a společenského života na Pražském hradě. Za společnost Škoda cenu převzal člen představenstva zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar.

Skutečnost, že jsme již poosmnácté v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’, nás naplňuje radostí,“ říká Bohdan Wojnar. „Opakované ocenění je důkazem skvělého vývoje automobilky Škoda od devadesátých let. Náš úspěch je založen na vyvážené a moderní modelové paletě, na špičkových výkonech celého týmu našich zaměstnanců a kvalitním sociálním dialogu. V budoucnu chceme dále růst, a to jak v České republice a v Evropě, tak i na světových trzích. S novou generací modelu Škoda Superb, kterou právě uvádíme na první trhy, zahájila automobilka novou éru,“ dodává Wojnar.

V roce 2014 dodala Škoda zákazníkům poprvé ve své 120leté historii více než 1 milion vozů za jeden kalendářní rok. I v roce 2015 pokračuje značka v úspěšném kurzu: od ledna do května vzrostly celosvětové prodeje o 5,1 procenta na 449 700 vozů. Škoda tak za prvních pět měsíců dodala více vozů než kdykoli předtím. V České republice prodeje vzrostly dokonce o 22,6 procenta.

Především nová Fabia se stala miláčkem publika: prodeje nového malého vozu v České republice vzrostly od ledna do května o 72 procent. V následujících letech chce Škoda zvýšit své celosvětové prodeje minimálně na 1,5 milionu vozů ročně. Značka chce přitom získávat i nové skupiny zákazníků. Tyto růstové  ambice podporuje zejména nová Škoda Superb. Se svým emocionálním designem, vynikajícími technickými kvalitami a nejlepší nabídkou prostoru ve svém segmentu definuje zcela nově vyvinutá vlajková loď značky Škoda nová měřítka v automobilové střední třídě a je ukázkou budoucnosti značky.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.