Žebříček ‚CZECH TOP 100’, který byl v letošním roce sestaven podvacáté, hodnotí nejdůležitější české firmy na základě jejich ekonomických výsledků a aktuálního vývoje ukazatelů jako je například kvalita produktu, hodnota firmy, společenská odpovědnost podniku a atraktivita společnosti v roli zaměstnavatele. Udílení cen se dnes konalo za přítomnosti řady vysoce postavených představitelů ekonomického, politického a společenského života na Pražském hradě. Za společnost Škoda cenu převzal člen představenstva zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar.
Skutečnost, že jsme již poosmnácté v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’, nás naplňuje radostí,“ říká Bohdan Wojnar. „Opakované ocenění je důkazem skvělého vývoje automobilky Škoda od devadesátých let. Náš úspěch je založen na vyvážené a moderní modelové paletě, na špičkových výkonech celého týmu našich zaměstnanců a kvalitním sociálním dialogu. V budoucnu chceme dále růst, a to jak v České republice a v Evropě, tak i na světových trzích. S novou generací modelu Škoda Superb, kterou právě uvádíme na první trhy, zahájila automobilka novou éru,“ dodává Wojnar.
V roce 2014 dodala Škoda zákazníkům poprvé ve své 120leté historii více než 1 milion vozů za jeden kalendářní rok. I v roce 2015 pokračuje značka v úspěšném kurzu: od ledna do května vzrostly celosvětové prodeje o 5,1 procenta na 449 700 vozů. Škoda tak za prvních pět měsíců dodala více vozů než kdykoli předtím. V České republice prodeje vzrostly dokonce o 22,6 procenta.
Především nová Fabia se stala miláčkem publika: prodeje nového malého vozu v České republice vzrostly od ledna do května o 72 procent. V následujících letech chce Škoda zvýšit své celosvětové prodeje minimálně na 1,5 milionu vozů ročně. Značka chce přitom získávat i nové skupiny zákazníků. Tyto růstové ambice podporuje zejména nová Škoda Superb. Se svým emocionálním designem, vynikajícími technickými kvalitami a nejlepší nabídkou prostoru ve svém segmentu definuje zcela nově vyvinutá vlajková loď značky Škoda nová měřítka v automobilové střední třídě a je ukázkou budoucnosti značky.