Nejprodávanější model značky Peugeot 208 se tři roky po svém uvedení na trh dočkal nového vzhledu. Designéři této nové generace neopomenuli žádnou oblast. Design je výraznější, sportovnější a elegantnější.
Vzhled vozu podtrhují sériově montovaná 3D světla s diodami, nové odstíny, jako je zářivě oranžová Power, a nové možností úprav na míru. Nabídka zahrnuje i verzi GTi podtrhující posun značky k luxusnějším kategoriím. Vůz získal nové prvky výbavy usnadňující pohyb v městském provozu (Active City Brake, MirrorScreen, parkovací kamera, Park Assist). Motory PureTech a BlueHDi splňují nejnovější emisní normy EURO 6. V nabídce je zejména nejúspornější spalovací motor na světě, jehož spotřeba činí pouze 3 l / 100 km a emise 79 g CO2 /km. Nový Peugeot 208 přichází na evropský trh v červnu 2015.
Segment B je s téměř 30 % nově registrovanými vozy druhým největším segmentem evropského trhu. Přes bohatou nabídku a široké možnosti verzí karoserie (zejména SUV/CUV) je nejoblíbenějším typem vozu kompaktní hatchback, který představuje více než dvě třetiny prodaných vozů. A Peugeot 208 je v tomto stále více konkurenčním segmentu klíčovým hráčem.
První generace vozu Peugeot 208 brzy dosáhne hranice 1 000 000 prodaných kusů. Společně s městským crossoverem Peugeot 2008 umožnila značce Peugeot potvrdit v roce 2014 její místo mezi třemi nejlepšími evropskými automobilkami v segmentu B.
Nový Peugeot 208 nabízí přesvědčivé argumenty: nový přitažlivý výrazný design, rozšířenou nabídku odstínů karoserie, personalizace a luxusnější prvky výbavy, nové technologie pro větší pohodlí a bezpečnost a nové úsporné a výkonné motory.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?