Nejprodávanější model značky Peugeot 208 se tři roky po svém uvedení na trh dočkal nového vzhledu. Designéři této nové generace neopomenuli žádnou oblast. Design je výraznější, sportovnější a elegantnější.
Vzhled vozu podtrhují sériově montovaná 3D světla s diodami, nové odstíny, jako je zářivě oranžová Power, a nové možností úprav na míru. Nabídka zahrnuje i verzi GTi podtrhující posun značky k luxusnějším kategoriím. Vůz získal nové prvky výbavy usnadňující pohyb v městském provozu (Active City Brake, MirrorScreen, parkovací kamera, Park Assist). Motory PureTech a BlueHDi splňují nejnovější emisní normy EURO 6. V nabídce je zejména nejúspornější spalovací motor na světě, jehož spotřeba činí pouze 3 l / 100 km a emise 79 g CO2 /km. Nový Peugeot 208 přichází na evropský trh v červnu 2015.
Segment B je s téměř 30 % nově registrovanými vozy druhým největším segmentem evropského trhu. Přes bohatou nabídku a široké možnosti verzí karoserie (zejména SUV/CUV) je nejoblíbenějším typem vozu kompaktní hatchback, který představuje více než dvě třetiny prodaných vozů. A Peugeot 208 je v tomto stále více konkurenčním segmentu klíčovým hráčem.
První generace vozu Peugeot 208 brzy dosáhne hranice 1 000 000 prodaných kusů. Společně s městským crossoverem Peugeot 2008 umožnila značce Peugeot potvrdit v roce 2014 její místo mezi třemi nejlepšími evropskými automobilkami v segmentu B.
Nový Peugeot 208 nabízí přesvědčivé argumenty: nový přitažlivý výrazný design, rozšířenou nabídku odstínů karoserie, personalizace a luxusnější prvky výbavy, nové technologie pro větší pohodlí a bezpečnost a nové úsporné a výkonné motory.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.