V dubnu bylo na českém trhu registrováno 911 osobních a lehkých užitkových vozů Peugeot. Tímto značka navázala na mimořádně úspěšný březen, kdy bylo registrováno 916 vozů Peugeot, tedy nejvíce za posledních 11 měsíců.
Už druhý měsíc po sobě překonala značka Peugeot v ČR hranici 900 prodaných vozů, přičemž v loňském roce tuto hranici pokořila jen jednou. Počet v dubnu registrovaných vozů Peugeot dosáhl 911, což představuje tržní podíl 4,11% a 5. pozici v pořadí automobilek. Současně se značce podařilo vylepšit si celkový tržní podíl za první třetinu roku na 3,97%.
Od začátku letošního roku prodal Peugeot v ČR 3150 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o 142 kusů (4,7 %) více než za stejné období roku 2014.
Silnou pozici drží Peugeot v ČR na trhu lehkých užitkových vozů, a to hlavě díky modelu Peugeot Boxer, který je za první čtyři měsíce roku 2015 nejprodávanějším užitkovým vozem do 3,5 t na českém trhu (dle oficiálních statistik SDA).
„Našim zákazníkům jsme nabídli řadu akčních nabídek: pětiletá záruka, výkupní bonusy pro takřka celou osobní modelovou řadu, výhodné financování LIVE! s dodatečnou slevou až 30 000 Kč, servisní smlouvy pro některé modely zdarma atd. A na našich prodejích se to patřičně projevilo! Navíc jsme právě zahájili naši prodejní událost roku – Peugeot Emotion Day, v rámci které naši koncesionáři poskytují další atraktivní cenová zvýhodnění,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
Také ve Francii, na nejdůležitějším evropském trhu pro značku Peugeot, byly zaznamenány vynikající prodejní výsledky. Už 16. měsíc po sobě Peugeot roste. Svůj podíl na francouzském trhu navýšil o 2,1% na 16,7%.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.