Již posedmé podpoří značka ŠKODA v roli hlavního partnera největší český seriál závodů horských kol - Kolo pro život.
Dlouholetou spoluprací česká automobilka potvrzuje svou angažovanost na poli národní i mezinárodní cyklistiky. V letošním roce se v období od dubna do října uskuteční celkem 16 závodů, z nichž 3 nesou označení Tour ŠKODA AUTO. Značka ŠKODA je tradičně jedním z největších partnerů cyklistiky. Vedle světově proslulých silničních závodů jako Tour de France nebo Vuelta se angažuje také v českém seriálu horských kol Kolo pro život. Seriál závodů určených převážně amatérským jezdcům a široké veřejnosti každoročně oslovuje tisíce lidí nejen z České republiky.
„S cyklistikou jsou spojeny nejen kořeny automobilky ŠKODA, ale také její přítomnost. Proto nás těší, že můžeme být u toho a v rámci jednotlivých podniků prezentovat značku ŠKODA, která má co nabídnout nejen motoristům, ale právě i cyklistům,“ dodává šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika Luboš Vlček. V letošním roce proběhne celkem 16 závodů na různých místech České republiky, z nichž 3 nesou jméno hlavního partnera – ŠKODA AUTO. Jde o závody v Hustopečích (2. května), v Mladé Boleslavi (16. května) a ve Vrchlabí (27. června). Nejen na těchto podnicích bude mladoboleslavská automobilka přítomna svým doprovodným programem s řadou adrenalinových zážitků a prezentací sortimentu ŠKODA Originálního příslušenství.
Návštěvníci se mohou těšit na nejnovější modely horských i silničních jízdních kol, ale i sportovní oblečení pro cyklisty, zařízení pro převoz jízdních kol a další doplňky. Velkým lákadlem pro všechny fanoušky špičkové profesionální cyklistiky bude tipovací soutěž o účast na jedné z etap Tour de France 2016 pro dvě osoby. První závod série Kolo pro život 2015 startuje již 25. dubna v Dobřichovicích u Prahy. Do 3. října pak proběhne dalších 15 závodů, jichž se účastní jak profesionálové, tak i amatéři a rekreační jezdci všech věkových kategorií včetně dětí.
Na každém podniku bude vytyčeno několik tratí s různou obtížností, aby si každý dokázal vybrat podle svých vlastních možností. Seriálu horských kol Kolo pro život se v uplynulých 15 letech zúčastnilo více než 200.000 aktivních cyklistů. Jen v roce 2014 se do něj zapojilo rekordních 22.500 jezdců a letos organizátoři očekávají další nárůst počtu účastníků. Tváří letošního ročníku se stal olympijský šampión z Londýna a čerstvý vítěz extrémního závodu dvojic Cape Epic Jaroslav Kulhavý.
Kalendář závodů Kolo pro život 2015:
25. 4. Trans Brdy České spořitelny
2. 5. Hustopeče Agro Tour ŠKODA AUTO
16. 5. Mladá Boleslav Tour ŠKODA AUTO
30. 5. Jestřebí hory České spořitelny
6. 6. Ještěd Tour Kooperativy
20. 6. Orlík Tour Kooperativy
27. 6. Vrchlabí - Špindl Tour ŠKODA AUTO
4. 7. Bikemaraton Drásal České spořitelny
25. 7. Praha Karlštejn Tour České spořitelny
1. 8. Šumavský MTB maraton České spořitelny
15. 8. Karlovarský AM bikemaraton České spořitelny
22. 8. Manitou Železné hory České spořitelny
5. 9. Znojmo Burčák Tour Kooperativy
19. 9. Plzeňská padesátka
26. 9. Oderská Mlýnice České spořitelny
3. 10. Vysočina Arena Tour České spořitelny
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.