Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
Je to další krok v rámci dlouhodobé strategie poskytovat českým zákazníkům nejvyšší úroveň služeb, které odpovídají prémiovému postavení značky Audi. Pro všechny modely Audi prodávané na českém trhu, včetně vysokovýkonných a sportovních modelů S, RS a R8, platí od 1. dubna 2015 prodloužená záruka na 4 roky, resp. 120 000 km.
Nový záruční program pro vozy Audi se skládá ze zákonné záruky výrobce na 2 roky bez omezení ujetých kilometrů a prodloužené záruky výrobce na další 2 roky, pokud není překročen limit 120 000 ujetých kilometrů. Rozsah plnění prodloužené záruky se přitom zcela shoduje se zákonnou zárukou.
Prodloužená záruka Audi na 4 roky/120 000 kilometrů je od 1. dubna 2015 součástí sériové výbavy a nezvyšuje tak cenu vozu. Audi tímto krokem potvrzuje důvěru v mimořádnou úroveň kvality a spolehlivosti svých produktů. Při následném prodeji ojetého vozu přechází prodloužená záruka v plném rozsahu na dalšího majitele. Kromě toho se na nové vozy Audi i nadále vztahuje tříletá záruka výrobce na vady laku a dvanáctiletá záruka výrobce na prorezavění karoserie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.