Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
Je to další krok v rámci dlouhodobé strategie poskytovat českým zákazníkům nejvyšší úroveň služeb, které odpovídají prémiovému postavení značky Audi. Pro všechny modely Audi prodávané na českém trhu, včetně vysokovýkonných a sportovních modelů S, RS a R8, platí od 1. dubna 2015 prodloužená záruka na 4 roky, resp. 120 000 km.
Nový záruční program pro vozy Audi se skládá ze zákonné záruky výrobce na 2 roky bez omezení ujetých kilometrů a prodloužené záruky výrobce na další 2 roky, pokud není překročen limit 120 000 ujetých kilometrů. Rozsah plnění prodloužené záruky se přitom zcela shoduje se zákonnou zárukou.
Prodloužená záruka Audi na 4 roky/120 000 kilometrů je od 1. dubna 2015 součástí sériové výbavy a nezvyšuje tak cenu vozu. Audi tímto krokem potvrzuje důvěru v mimořádnou úroveň kvality a spolehlivosti svých produktů. Při následném prodeji ojetého vozu přechází prodloužená záruka v plném rozsahu na dalšího majitele. Kromě toho se na nové vozy Audi i nadále vztahuje tříletá záruka výrobce na vady laku a dvanáctiletá záruka výrobce na prorezavění karoserie.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?