Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
Je to další krok v rámci dlouhodobé strategie poskytovat českým zákazníkům nejvyšší úroveň služeb, které odpovídají prémiovému postavení značky Audi. Pro všechny modely Audi prodávané na českém trhu, včetně vysokovýkonných a sportovních modelů S, RS a R8, platí od 1. dubna 2015 prodloužená záruka na 4 roky, resp. 120 000 km.
Nový záruční program pro vozy Audi se skládá ze zákonné záruky výrobce na 2 roky bez omezení ujetých kilometrů a prodloužené záruky výrobce na další 2 roky, pokud není překročen limit 120 000 ujetých kilometrů. Rozsah plnění prodloužené záruky se přitom zcela shoduje se zákonnou zárukou.
Prodloužená záruka Audi na 4 roky/120 000 kilometrů je od 1. dubna 2015 součástí sériové výbavy a nezvyšuje tak cenu vozu. Audi tímto krokem potvrzuje důvěru v mimořádnou úroveň kvality a spolehlivosti svých produktů. Při následném prodeji ojetého vozu přechází prodloužená záruka v plném rozsahu na dalšího majitele. Kromě toho se na nové vozy Audi i nadále vztahuje tříletá záruka výrobce na vady laku a dvanáctiletá záruka výrobce na prorezavění karoserie.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.