Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
Je to další krok v rámci dlouhodobé strategie poskytovat českým zákazníkům nejvyšší úroveň služeb, které odpovídají prémiovému postavení značky Audi. Pro všechny modely Audi prodávané na českém trhu, včetně vysokovýkonných a sportovních modelů S, RS a R8, platí od 1. dubna 2015 prodloužená záruka na 4 roky, resp. 120 000 km.
Nový záruční program pro vozy Audi se skládá ze zákonné záruky výrobce na 2 roky bez omezení ujetých kilometrů a prodloužené záruky výrobce na další 2 roky, pokud není překročen limit 120 000 ujetých kilometrů. Rozsah plnění prodloužené záruky se přitom zcela shoduje se zákonnou zárukou.
Prodloužená záruka Audi na 4 roky/120 000 kilometrů je od 1. dubna 2015 součástí sériové výbavy a nezvyšuje tak cenu vozu. Audi tímto krokem potvrzuje důvěru v mimořádnou úroveň kvality a spolehlivosti svých produktů. Při následném prodeji ojetého vozu přechází prodloužená záruka v plném rozsahu na dalšího majitele. Kromě toho se na nové vozy Audi i nadále vztahuje tříletá záruka výrobce na vady laku a dvanáctiletá záruka výrobce na prorezavění karoserie.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?