Značka Land Rover oficiálně potvrdila výrobu Range Roveru Evoque Convertible. Do prodeje se dostane v roce 2016. Testování vozu proběhlo v londýnském podzemí.
Inženýři testovali prototyp na 42 km dlouhé trati Crossrail. Jezdci měli na střeše automobilu připojenou skrytou kameru a testování tak natáčeli v naprostém soukromí. „Tunely jsou stále ve výstavbě, takže jsme měli skvělou příležitost otestovat terénní schopnosti vozu na nepřístupném místě“, řekl Murray Dietsch, Director of Land Rover Programmes.
Range Rover Evoque není v podzemí žádný začátečník, protože inženýři testovali v roce 2011 pětidveřový vůz v tunelu Edge Hill raženém pod Liverpoolem. Více informací bude zveřejněno během tohoto roku. RR Evoque Convertible bude vyráběn společně s klasickým RR Evoque v závodě Halewood ve Velké Británii.
Britský vládní fond pro regionální rozvoj
Výroba Range Roveru Evoque Convertible je podporována britským vládním fondem pro regionální rozvoj. Tento fond investoval téměř 3 miliardy do podpory podniků ve Spojeném království. Doposud bylo vytvořeno více než 100 000 pracovních míst. 12. 2. 2015 bylo vybráno dalších 63 projektů a programů, které získají dotaci ve výši 297 milionů liber na svůj rozvoj. Tyto projekty mají vytvořit další tisíce pracovních míst a přinést další 1,5 miliardu liber investic ze soukromého sektoru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.