Studenti technických oborů by po ukončení studia nejraději pracovali ve společnosti ŠKODA AUTO, kterou stejně jako v loňském roce vnímají jako ideálního zaměstnavatele.
Také mezi studenty ekonomických oborů je domácí automobilka velice oblíbená: v jejich hlasování skončila druhá a polepšila si oproti loňskému roku o jedno místo. Výsledek vyplývá z průzkumu společnosti Universum, kterého se zúčastnilo téměř 13 400 studentů z 67 českých vysokých škol. ŠKODA AUTO obhájila prvenství z minulého roku a je opět nejžádanějším zaměstnavatelem pro studenty technických oborů. Mimo to se v hlasování studentů ekonomických oborů posunula ze třetího na druhé místo. Tento
skvělý výsledek v rámci prestižní ankety je dalším důkazem vysoké atraktivity společnosti ŠKODA AUTO jako zaměstnavatele. „Atraktivita společnosti ŠKODA AUTO jako zaměstnavatele neustále roste,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů. „Je tomu tak z mnoha důvodů: Našim zaměstnancům nabízíme jedinečné
spojení práce v inovativní mezinárodní firmě se skvělými produkty a nadstandartními možnosti profesního rozvoje. Významný je také kvalitní sociální dialog s podnikovými odbory KOVO,“ dodává Wojnar.
ŠKODA AUTO se mnoha způsoby zasazuje o to, aby získala mladé lidi s technickým vzděláním. Získání kvalifikované pracovní síly v technických oborech, které je na trhu práce výrazný nedostatek, je pro průmyslové podniky velkou výzvou. Proto se ŠKODA AUTO v tomto roce aktivně zapojila do projektu „Rok průmyslu a technického vzdělávání 2015“, který je společným zájmem Svazu průmyslu a dopravy ČR, dalších zaměstnavatelských a podnikatelských svazů, asociací, tuzemských firem a také vlády a
ministerstev. „Český průmysl je zajímavý, moderní a plný inovací. Tento projekt staví atraktivitu technických oborů do popředí a ukazuje fascinující možnosti pro vzdělané a kvalifikované absolventy,“ říká Bohdan Wojnar. Domácí automobilka spolupracuje s vysokými školami již řadu let a studentům nabízí možnost odborných stáží. Také se aktivně účastní vysokoškolských veletrhů, podporuje studentské organizace a pořádá tematické přednášky či semináře.
Jako úspěšná mezinárodní společnost nabízí ŠKODA AUTO svým zaměstnancům stabilní profesní a ekonomickou perspektivu, široké pracovní a kariérní možnosti v tuzemsku i v zahraničí a možnosti dalšího vzdělávání. K tomu je možno přičíst i nadprůměrné finanční ohodnocení a řadu výhod.
Automobilka aktuálně zaměstnává v České republice zhruba 25 000 lidí. Studenti technických a ekonomických oborů mají možnost využít nabídek odborné praxe či ve spolupráci s odborníky získat téma a podnětné rady pro svoji závěrečnou práci. V loňském roce této nabídky využilo 800 českých i zahraničních studentů.
Pro absolventy pak ŠKODA AUTO nabízí jednoletý Trainee program nebo možnost přímého nástupu v rámci celé firmy. ŠKODA Trainee program startuje dvakrát do roka - vždy k začátku dubna a září v návaznosti na standardní termíny ukončení studia. Rozvojový program je určen absolventům magisterského stupně studia vysokých škol s odborným nebo manažerským potenciálem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.