Od 12. ledna 2015 mohou zákazníci značky Peugeot využívat operativní leasing pro soukromé osoby. Tento nový způsob financování vytvořila pro koncesionářskou síť Peugeot společnost Peugeot Finance ve spolupráci sALD Automotive.
Formou operativního leasingu pro soukromé osoby lze financovat jakýkoli nový osobní vůz značky Peugeot po dobu 24 nebo 36 měsíců (nájezd 40000 nebo 60000 km), přičemž 15 vybraných verzí je výrazným způsobem zvýhodněno. Dle výše poskytovaných doprovodných služeb lze volit mezi dvěma produkty: Relax a Relax Plus. Vyšší úroveň Relax Plus odpovídá službě full-service a zahrnuje vybrané služby spojené sužíváním vozu, jako jsou servisní úkony, zimní či letní přezutí včetně uskladnění pneumatik, dálniční známka, asistenční služba v zemích EU smožností bezplatného zapůjčení náhradního vozu až na 4 dny, aj.
V portfoliu zvýhodněných verzí je zastoupena většina modelových řad Peugeot (208, 2008, 308, 308 SW, 301, 3008, 5008 a Partner Tepee) a nejžádanější úroveň výbavy Active vkombinaci s nejprodávanějšími motory a příplatkovými doplňky. Například model Peugeot 208 ACTIVE 1.2 PureTech 82 k MAN5 vybavený nejčastěji objednávanými příplatkovými doplňky (klimatizace, metalický lak, navigace, pack úložné prostory, diodová denní světla a vnitřní LED osvětlení) vcelkové ceníkové ceně 357500 Kč je při tříletém pronájmu Relax kdispozici za měsíční splátku 4 599 Kč, resp. 5699 Kč pro produkt Relax plus. U dvouletého pronájmu je měsíční splátka 5099 Kč, resp. 6299 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.