Premiéra designové studie Škoda v Číně: "Škoda VisionC" na Auto Guangzhou 2014

ar5, 17. listopadu 2014, 11:33 Google+

Škoda chce v Číně dále růst. Hlavní lákadlem expozice značky Škoda na autosalonu Auto Guangzhou (20. až 29. listopadu) bude čínská premiéra designové studie „Škoda VisionC“.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Působivá studie vozu s karoserií kupé naznačuje budoucí design vozů Škoda s výrazným, moderním a mladistvým tvaroslovím a dokazuje emocionální sílu značky. Škoda tak potvrzuje své růstové ambice na čínském trhu. Škoda kromě toho v Kuang-čou představí celou šíři aktuální palety čínských modelů, která je širší a atraktivnější než kdykoli předtím. Jen v průběhu tohoto roku zdvojnásobila Škoda svou čínskou paletu na šest lokálně vyráběných modelů. 

S produktovou ofenzívou a výstavbou lokálních výrobních kapacit chce značka zvýšit své prodeje v Říši středu na více než 500.000 vozů ročně. Za prvních deset měsíců roku 2014 dodala Škoda svým zákazníků v Číně 224.600 vozů. To odpovídá nárůstu o 12,7 procenta oproti stejnému období minulého roku. Jen v říjnu vzrostly prodeje značky v Číně o 22,5 procenta.

„Jako největší trh značky Škoda je Čína důležitým pilířem naší mezinárodní růstové strategie,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. „V posledních letech jsme nabídku našich modelů postupně rozšiřovali a úspěšně rozvíjeli známost a image značky. Dnes v Číně nabízíme nejatraktivnější paletu modelů značky Škoda všech dob. V následujících letech chceme naši pozici dále posilovat a počet vozů dodávaných čínským zákazníkům dále zvyšovat. Vedle funkčních vlastností přitom sázíme také na moderní, emocionální tvarosloví našich vozů. Tím vycházíme vstříc vyšším nárokům našich zákazníků a současně tak oslovujeme nové segmenty trhu.

Designová studie Škoda VisionC ukazuje, jakým směrem se bude design značky Škodarozvíjet,“ dodává Eichhorn.Čínská premiéra studie kupé „ VisionC“Čínskou premiérou perspektivní designové studie „VisionC“ předznamenala značka novou éru svého designu: designu, který zvýrazňuje hodnoty značky a odráží aktivní životní styl moderního člověka. Emocionálně pojaté, dynamické a elegantní pětidveřové kupé „Škoda VisionC“ nadchne svým expresivním tvaroslovím, puristickými liniemi a dokonalými proporcemi. Zajímavé je střídání měkkých, lehce konturovaných ploch a precizních ostrých linií. 

Studie současně využívá výhody moderní technologie MQB koncernu Volkswagen: inovativní techniku pohonu CNG, nízkou hmotnost a optimalizovanou aerodynamiku. Tímto konceptem dosahuje studie „Škoda VisionC“ emisí pouhých 91 gramů CO2 na kilometr.Studie současně splňuje nejvyšší nároky na funkčnost a praktické vlastnosti. Například pro vozy značky Škoda typické velké páté dveře umožňují optimální přístup do zavazadlového prostoru. Design a funkce se tu dostávají do přesvědčivé symbiózy. Modelová paleta značky Škoda byla v roce 2014 výrazně posílena – šest lokálně vyráběných modelůVedle studie „Škoda chce v Číně dále růst. Hlavní lákadlem expozice značky Škoda na autosalonu Auto Guangzhou (20. až 29. listopadu) bude čínská premiéra designové studie „Škoda VisionC“. 

VisionC“ prezentuje automobilka v Kuang-čou v posledních měsících výrazně obnovenou čínskou modelovou paletu. Nabídka v Říši středu v současné době zahrnuje celkem osm modelů s logem okřídleného šípu: Fabia, Rapid, Rapid Spaceback, 

Octavia, Yeti, Yeti 4x4, Superb a Superb Combi. S výjimkou modelů Yeti 4x4 a Superb Combi se všechny tyto vozy vyrábí v Číně.Bestsellerem a srdcem značky je i v Čině model Škoda Octavia. V květnu byla nová Škoda Octavia uvedena na čínský trh. Čínská produkce probíhá ve spolupráci s firmou Shanghai Volkswagen (SVW) v automobilce v Ning-po. V dosavadním průběhu roku dodala ŠKODA čínským zákazníkům 89.600 vozů řady Octavia. Jen v říjnu vzrostly prodeje modelu Octavia v Číně o 24,2 procenta oproti stejnému měsíci roku 2013.

Bestseller značky Škoda je třída sama pro sebe, která co do prostornosti, funkčnosti, techniky a designu definuje nová měřítka v segmentu kompaktních vozů. Nikdy předtím nebyla Škoda Octavia tak dynamická a současně nadčasově elegantní, výrazná, hodnotná a suverénní, jako ve své třetí generaci. Aby vůz vyhověl vkusu čínských zákazníků, doznal některých designových úprav, spočívajících například v nasazení většího počtu chromovaných prvků. Nová Octavia se v Číně prodává se dvěma efektivními benzínovými motory 1,4 TSI a 1,6 l.

Na čínský trh byla v letošním roce uvedena také Rapid Spaceback. Hatchback, odvozený od modelu Rapid, prodávaného v Číně od roku 2013, rozšiřuje nabídku mezi modely A Fabia a Octavia. Dynamický a svěží design oslovujepředevším mladší zákazníky. Jak už je pro vozy značky Škoda typické, zaujme i tento mladý kompaktní vůz dostatkem prostoru, řadou ‚Simply Clever’ - nápadů, špičkovou úrovni bezpečnosti, nízkou spotřebou a vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty. V Kuang-čou představí značka jak model Rapid Spaceback, tak model Rapid. Od ledna do října prodeje obou variant tohoto modelů v Čině vzrostly o 60,4 procent. Rapid se tak stala druhou nejsilnější modelovou řadou značky Škoda v Říši středu.

Jako třetí nový model letos na čínský trh vstoupila městská verze kompaktního SUV Škoda Yeti. Poprvé je oblíbené kompaktní SUV na čínském trhu k dostání ve dvou variantách: jako elegantní a stylová Yeti do města i jako pro terén a dobrodružství laděná Škoda Yeti Outdoor. Lokálně vyráběná Yeti s rozvorem prodlouženým o šest centimetrů splňuje požadavky domácích zákazníků na velkorysou nabídku prostoru na zadních sedadlech. Volitelně může mít Škoda Yeti v Číně namontované rezervní kolo také zvenku na pátých dveřích. V Číně je model Yeti v nabídce se třemi benzinovými motory. Agregát o objemu 1,6 l je exkluzivně k dispozici pro městskou verzi. K dispozici jsou také motory 1,4 TSI a 1,8 TSI. Od ledna do října 2014 se pro model Škoda Yeti (v obou variantách) rozhodlo 15 700 čínských zákazníků.

Škoda na autosalonu v Kuang-čou představí také v polovině roku 2013 důkladně modernizovaný model Superb v obou karosářských verzích. Vlajková loď značky přesvědčí atraktivními prvky nového designu Škoda, svěžím interiérem a zlepšenými technickými hodnotami. Spotřeba a emise celé palety motorů klesly až o 19 procent. Odledna do října dodala Škoda svým zákazníkům v Číně 25.900 vozů Superb a Superb Combi.

Škoda je v Číně úspěšná od roku 2007; zhruba 1,2 milionu prodaných vozů Škoda je v Číně přítomná od roku 2007. Dosud dodala značka svým čínským zákazníkům zhruba 1,2 milionu vozů. Prvním lokálně vyráběným modelem se v roce 2007 stala  Octavia. V roce 2008 následovala Škoda Fabia a v roce 2009 Škoda Superb. Roku 2013 byl uveden model  Yeti, nejprve jako importovaný vůz, odkonce roku 2013 pak jako model lokálně vyráběný ve spolupráci se společností Shanghai Volkswagen. Od začátku roku 2013 je na čínském trhu kompaktní model ŠKODA Rapid, v roce 2014 následovaly nová  Octavia,  Rapid Spaceback a Yeti v městské verzi.

Jako importovaný model nabízí značka vůz Superb Combi. V posledních letech Škoda svou pozici v Číně důsledně posilovala. Od roku 2010 je Říše středu nejsilnějším trhem značky Škoda. Od počátku svých čínských aktivit sází automobilka na těsnou spolupráci se Shanghai Volkswagen. Od vstupu značky na čínský trh sjelo z linek automobilky SVW zhruba 1,1 milionu vozů značky Škoda. To odpovídá zhruba deseti procentům z celkových deseti milionů vozů, celkem vyrobených v SVW od roku 1983. Vozy značky Škoda se v současné době vyrábí ve třech čínských závodech: Ning-po, An-tching a I-čeng.

Vytisknout

Diskuze: Premiéra designové studie Škoda v Číně: "Škoda VisionC" na Auto Guangzhou 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Auto Google Maps Street View havarovalo v Srbsku - anotační foto

Auto Google Maps Street View havarovalo v Srbsku

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud