Rumunská automobilka si našla své místo na trhu rychle. Její hlavní zbraní se stala nízká cena všech vozů, kterých prodala v Evropě již tři miliony kusů.
Zákazník, který si koupil 3 miliontý kus, obdržel vůz na slavnostním předání na pařížském autosalonu.
Dacia byla koupena Renaultem v roce 1999. Díky své nabídce levných vozů se rychle rozrostla do dalších zemí v Evropě a v první polovině tohoto roku měla nárůst v prodejích o 36%.
A pravděpodobně se automobilka jen tak nezastaví. Chystá nový městský vůz na základě Renaultu Twingo a ostrou verzi modelu Sandero.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?