Škoda je dodavatelem oficiálního vozu legendárního závodu okolo Španělska

ar5, 22. srpna 2014, 17:51 Google+

Několik týdnů po Tour de France se značka Škoda opět prezentuje na jednom z předních mezinárodních cyklistických závodů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Již počtvrté je letos Škoda oficiálním vozem legendárního závodu okolo Španělska (‚La Vuelta’). Jádrem této podpory je flotila více než 60 vozů  Škoda. Značka se navíc na ‚Vueltě’ prezentuje mnoha komunikačními aktivitami. Závod okolo Španělska patří v cyklistice mezi ‚Grand Tours’ a společně s Tour de France a Giro d’Italia patří k nejdůležitějším etapovým závodům světa. ‚Vueltu’ zahájí 23. srpna časovka družstev v andaluském městě Jerez de la Frontera. Třítýdenní etapový závod pak skončí 14. září závěrečnou časovkou jednotlivců v poutním místě Santiago de Compostella.

„Naše rozsáhlé a dobře viditelné aktivity v oblasti cyklisticky posilují image a známost značky Škoda,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. „V podobě Tour de France a Vuelty podporuje Škoda již mnoho let dvě legendární sportovní akce s vysokou celosvětovou sledovaností a dosahuje tím vysokou mezinárodní pozornost. Jako automobilce, na jejímž počátku stála výroba jízdních kol, je nám cyklistika velice blízká,“ dodává Eichhorn.Na počátku března 2014 prodloužila Škoda svou sponzorskou podporu ‚Vuelty’ i Tour de France o dalších pět let do roku 2018. Dohoda kromě toho zahrnuje i další mezinárodní cyklistické závody.I pro cyklistický závod ve Španělsku poskytuje Škoda rozsáhlou flotilu vozů. 

V následujících třech týdnech bude v roli doprovodných vozů 24 hodin denně nasazeno celkem 60 automobilů z České republiky – v první řadě se bude jednat o vozy Škoda Octavia Combi a Škoda Superb. Od počátku partnerství značky Škoda a ‚Vuelty’ v roce 2011 se mohou organizátoři a účastníci závodu okolo Španělska na spolehlivost flotily vozů Škoda stoprocentně spolehnout. V rámci ‚Vuelty’ absolvují vozy každoročně půl milionu kilometrů. V posledních čtyřech letech tak v součtu urazily zhruba dva miliony kilometrů, a to bez jediného přerušení jízdy z důvodu technické poruchy.

Škodadoprovází sponzoring závodu okolo Španělska také řadou komunikačních aktivit. Mezi ně patří prezentace v ‚Parque Vuelta’, reklamní bannery a stojany na atraktivních místech podél trati. Vedle inzerce ve španělských tištěných médiích spočívá těžiště těchtoaktivit také v elektronických médiích. Automobilka prezentuje své aktivity související s ‚Vueltou’ také na facebook.com/skoda-cycling. Škoda je dále vidět na internetovém portálu  ‚WeLoveCycling.com’.

Další informační platformou je portál www.skodaradsport.de, který nabízí živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky. Navíc bude mít Škoda i vlastní blog. Do podpory jsou kromě toho silně zapojeni i španělští prodejci vozů značky Škoda, kteří ‚Vueltu’ využívají pro regionální komunikační aktivity.Cyklistika je vedle ledního hokeje důležitým pilířem sponzoringové strategie značky Škoda. Automobilka přitom nepodporuje pouze profesionální závody, ale i masovou cyklistiku.

Škoda mimo jiné jako hlavní partner podporuje celosvětově největší sérii závodů horských kol ‚Kolo pro život’. V Německu sponzoruje značka Škoda Velodrom v Kolíně nad Rýnem, Škoda Velotour ve Frankfurtu, Škoda Velorace v Drážďanech, kterým všem propůjčila i své jméno, dále pak Garmin Velothon v Berlíně, Vattenfall Cyclassics v Hamburku a Sparkassen Münsterland Giro. Ve Velké Británii je Škoda partnerem ‚Ride London’. Vášeň pro cyklistiku má u značky Škoda dlouhou tradici. Historie automobilky začala v roce 1895 výrobou jízdních kol: Václav Laurin a Václav Klement založili v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol pod jménem L&K zhruba deset let před uvedením prvního automobilu značky. 

Závod okolo Španělska je jedním ze tří největších etapových závodů na světě a jen v minulém roce jej přímo kolem trati sledovalo několik milionů sportovních fanoušků. Letošní Vuelta bude přenášena do 190 zemí světa, očekává se, že jí budou sledovat zhruba 2,2 miliardy televizních diváků. Zejména napínavé horské etapy patří k tomu nejlepšímu, co může mezinárodní cyklistika nabídnout. I v letošním roce bude Vueltazase hodně „šplhavá“. Na programu závodu, dlouhého 3.181 kilometrů, je 13 horských nebo kopcovitých etap.

zdroj: Škoda Auto

 

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Škoda je dodavatelem oficiálního vozu legendárního závodu okolo Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

GMC

CESTOVÁNÍ PO AMERICKU? GMC 6,2 Diesel V8 Gulf Stream-Sun Sport je na prodej v ČR

V12 9,5 l

Atmosférická V12 ještě neřekla poslední slovo

Toyota Yaris

NOVÁ Toyota Yaris. Největší výrobce aut nečekaně změnil strategii a svůj malý model...

Golf I z roku 1974

Víte, jak pečlivě si VW připravoval přechod z Brouka na Golfa?

Ilustrační foto

Jak jsou na tom VELCÍ HRÁČI? První autobazary se staly členy APPAA + SEZNAM

BMW 2 Gran Coupé poprvé přináší koncept čtyřdveřového kupé do segmentu kompaktních vozů

Když to FUNGUJE NA MILIONÁŘE? BMW 2 zkusí osvědčený klíč i mezi kompakty

Seat Arona TGI

Nejúspornější SUV? Seat Arona 1.0 TGI s pohonem na zemní plyn

jeep grand cherokee

Králové těžkých přívěsů

U první generace Leafu se objevují problémy s baterií

Nová baterie pro první generaci elektrovozu Nissan Leaf? Připravte si 600 000 Kč

Hyundai Tucson IceBreaker

Chtěli byste SUV Hyundai Tucson zcela zdarma? Prozradíme vám, jak na to

reklama

Doporučujeme

TAG Heuer je oficiálním dodavatelem týmu Volkswagen ve WRC - anotační foto

TAG Heuer je oficiálním dodavatelem týmu Volkswagen ve WRC

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Chtěli byste SUV Hyundai Tucson zcela zdarma? Prozradíme vám, jak na to

  2. NOVÁ Toyota Yaris. Největší výrobce aut nečekaně změnil strategii a svůj malý model...

  3. Nejúspornější SUV? Seat Arona 1.0 TGI s pohonem na zemní plyn

  4. CESTOVÁNÍ PO AMERICKU? GMC 6,2 Diesel V8 Gulf Stream-Sun Sport je na prodej v ČR

  5. Poslanci vyzývají k zákazu hands-free volání během řízení

  6. Víte, jak pečlivě si VW připravoval přechod z Brouka na Golfa?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud