Několik týdnů po Tour de France se značka Škoda opět prezentuje na jednom z předních mezinárodních cyklistických závodů.
Již počtvrté je letos Škoda oficiálním vozem legendárního závodu okolo Španělska (‚La Vuelta’). Jádrem této podpory je flotila více než 60 vozů Škoda. Značka se navíc na ‚Vueltě’ prezentuje mnoha komunikačními aktivitami. Závod okolo Španělska patří v cyklistice mezi ‚Grand Tours’ a společně s Tour de France a Giro d’Italia patří k nejdůležitějším etapovým závodům světa. ‚Vueltu’ zahájí 23. srpna časovka družstev v andaluském městě Jerez de la Frontera. Třítýdenní etapový závod pak skončí 14. září závěrečnou časovkou jednotlivců v poutním místě Santiago de Compostella.
„Naše rozsáhlé a dobře viditelné aktivity v oblasti cyklisticky posilují image a známost značky Škoda,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. „V podobě Tour de France a Vuelty podporuje Škoda již mnoho let dvě legendární sportovní akce s vysokou celosvětovou sledovaností a dosahuje tím vysokou mezinárodní pozornost. Jako automobilce, na jejímž počátku stála výroba jízdních kol, je nám cyklistika velice blízká,“ dodává Eichhorn.Na počátku března 2014 prodloužila Škoda svou sponzorskou podporu ‚Vuelty’ i Tour de France o dalších pět let do roku 2018. Dohoda kromě toho zahrnuje i další mezinárodní cyklistické závody.I pro cyklistický závod ve Španělsku poskytuje Škoda rozsáhlou flotilu vozů.
V následujících třech týdnech bude v roli doprovodných vozů 24 hodin denně nasazeno celkem 60 automobilů z České republiky – v první řadě se bude jednat o vozy Škoda Octavia Combi a Škoda Superb. Od počátku partnerství značky Škoda a ‚Vuelty’ v roce 2011 se mohou organizátoři a účastníci závodu okolo Španělska na spolehlivost flotily vozů Škoda stoprocentně spolehnout. V rámci ‚Vuelty’ absolvují vozy každoročně půl milionu kilometrů. V posledních čtyřech letech tak v součtu urazily zhruba dva miliony kilometrů, a to bez jediného přerušení jízdy z důvodu technické poruchy.
Škodadoprovází sponzoring závodu okolo Španělska také řadou komunikačních aktivit. Mezi ně patří prezentace v ‚Parque Vuelta’, reklamní bannery a stojany na atraktivních místech podél trati. Vedle inzerce ve španělských tištěných médiích spočívá těžiště těchtoaktivit také v elektronických médiích. Automobilka prezentuje své aktivity související s ‚Vueltou’ také na facebook.com/skoda-cycling. Škoda je dále vidět na internetovém portálu ‚WeLoveCycling.com’.
Další informační platformou je portál www.skodaradsport.de, který nabízí živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky. Navíc bude mít Škoda i vlastní blog. Do podpory jsou kromě toho silně zapojeni i španělští prodejci vozů značky Škoda, kteří ‚Vueltu’ využívají pro regionální komunikační aktivity.Cyklistika je vedle ledního hokeje důležitým pilířem sponzoringové strategie značky Škoda. Automobilka přitom nepodporuje pouze profesionální závody, ale i masovou cyklistiku.
Škoda mimo jiné jako hlavní partner podporuje celosvětově největší sérii závodů horských kol ‚Kolo pro život’. V Německu sponzoruje značka Škoda Velodrom v Kolíně nad Rýnem, Škoda Velotour ve Frankfurtu, Škoda Velorace v Drážďanech, kterým všem propůjčila i své jméno, dále pak Garmin Velothon v Berlíně, Vattenfall Cyclassics v Hamburku a Sparkassen Münsterland Giro. Ve Velké Británii je Škoda partnerem ‚Ride London’. Vášeň pro cyklistiku má u značky Škoda dlouhou tradici. Historie automobilky začala v roce 1895 výrobou jízdních kol: Václav Laurin a Václav Klement založili v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol pod jménem L&K zhruba deset let před uvedením prvního automobilu značky.
Závod okolo Španělska je jedním ze tří největších etapových závodů na světě a jen v minulém roce jej přímo kolem trati sledovalo několik milionů sportovních fanoušků. Letošní Vuelta bude přenášena do 190 zemí světa, očekává se, že jí budou sledovat zhruba 2,2 miliardy televizních diváků. Zejména napínavé horské etapy patří k tomu nejlepšímu, co může mezinárodní cyklistika nabídnout. I v letošním roce bude Vueltazase hodně „šplhavá“. Na programu závodu, dlouhého 3.181 kilometrů, je 13 horských nebo kopcovitých etap.
zdroj: Škoda Auto
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).
Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?