Několik týdnů po Tour de France se značka Škoda opět prezentuje na jednom z předních mezinárodních cyklistických závodů.
Již počtvrté je letos Škoda oficiálním vozem legendárního závodu okolo Španělska (‚La Vuelta’). Jádrem této podpory je flotila více než 60 vozů Škoda. Značka se navíc na ‚Vueltě’ prezentuje mnoha komunikačními aktivitami. Závod okolo Španělska patří v cyklistice mezi ‚Grand Tours’ a společně s Tour de France a Giro d’Italia patří k nejdůležitějším etapovým závodům světa. ‚Vueltu’ zahájí 23. srpna časovka družstev v andaluském městě Jerez de la Frontera. Třítýdenní etapový závod pak skončí 14. září závěrečnou časovkou jednotlivců v poutním místě Santiago de Compostella.
„Naše rozsáhlé a dobře viditelné aktivity v oblasti cyklisticky posilují image a známost značky Škoda,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. „V podobě Tour de France a Vuelty podporuje Škoda již mnoho let dvě legendární sportovní akce s vysokou celosvětovou sledovaností a dosahuje tím vysokou mezinárodní pozornost. Jako automobilce, na jejímž počátku stála výroba jízdních kol, je nám cyklistika velice blízká,“ dodává Eichhorn.Na počátku března 2014 prodloužila Škoda svou sponzorskou podporu ‚Vuelty’ i Tour de France o dalších pět let do roku 2018. Dohoda kromě toho zahrnuje i další mezinárodní cyklistické závody.I pro cyklistický závod ve Španělsku poskytuje Škoda rozsáhlou flotilu vozů.
V následujících třech týdnech bude v roli doprovodných vozů 24 hodin denně nasazeno celkem 60 automobilů z České republiky – v první řadě se bude jednat o vozy Škoda Octavia Combi a Škoda Superb. Od počátku partnerství značky Škoda a ‚Vuelty’ v roce 2011 se mohou organizátoři a účastníci závodu okolo Španělska na spolehlivost flotily vozů Škoda stoprocentně spolehnout. V rámci ‚Vuelty’ absolvují vozy každoročně půl milionu kilometrů. V posledních čtyřech letech tak v součtu urazily zhruba dva miliony kilometrů, a to bez jediného přerušení jízdy z důvodu technické poruchy.
Škodadoprovází sponzoring závodu okolo Španělska také řadou komunikačních aktivit. Mezi ně patří prezentace v ‚Parque Vuelta’, reklamní bannery a stojany na atraktivních místech podél trati. Vedle inzerce ve španělských tištěných médiích spočívá těžiště těchtoaktivit také v elektronických médiích. Automobilka prezentuje své aktivity související s ‚Vueltou’ také na facebook.com/skoda-cycling. Škoda je dále vidět na internetovém portálu ‚WeLoveCycling.com’.
Další informační platformou je portál www.skodaradsport.de, který nabízí živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky. Navíc bude mít Škoda i vlastní blog. Do podpory jsou kromě toho silně zapojeni i španělští prodejci vozů značky Škoda, kteří ‚Vueltu’ využívají pro regionální komunikační aktivity.Cyklistika je vedle ledního hokeje důležitým pilířem sponzoringové strategie značky Škoda. Automobilka přitom nepodporuje pouze profesionální závody, ale i masovou cyklistiku.
Škoda mimo jiné jako hlavní partner podporuje celosvětově největší sérii závodů horských kol ‚Kolo pro život’. V Německu sponzoruje značka Škoda Velodrom v Kolíně nad Rýnem, Škoda Velotour ve Frankfurtu, Škoda Velorace v Drážďanech, kterým všem propůjčila i své jméno, dále pak Garmin Velothon v Berlíně, Vattenfall Cyclassics v Hamburku a Sparkassen Münsterland Giro. Ve Velké Británii je Škoda partnerem ‚Ride London’. Vášeň pro cyklistiku má u značky Škoda dlouhou tradici. Historie automobilky začala v roce 1895 výrobou jízdních kol: Václav Laurin a Václav Klement založili v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol pod jménem L&K zhruba deset let před uvedením prvního automobilu značky.
Závod okolo Španělska je jedním ze tří největších etapových závodů na světě a jen v minulém roce jej přímo kolem trati sledovalo několik milionů sportovních fanoušků. Letošní Vuelta bude přenášena do 190 zemí světa, očekává se, že jí budou sledovat zhruba 2,2 miliardy televizních diváků. Zejména napínavé horské etapy patří k tomu nejlepšímu, co může mezinárodní cyklistika nabídnout. I v letošním roce bude Vueltazase hodně „šplhavá“. Na programu závodu, dlouhého 3.181 kilometrů, je 13 horských nebo kopcovitých etap.
zdroj: Škoda Auto
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?