Člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast nákupu Karlheinz Hell předá koncem července trofeje výhercům žlutého, bílého, zeleného a puntíkovaného trikotu. Již jedenáct let podporuje Škoda Tour de France v roli oficiálního partnera a dodavateleoficiálního vozu.
„Úspěch vyžaduje vedle talentu také jasný cíl a velké úsilí,“ říká šéfdesigner značky Škoda Jozef Kabaň. „Pro ty nejlepší z nejlepších symbolizuje toto spojení čirý křišťál a jemně vybroušené linie. V trofejích, věnovaných společností Škoda, bude navždy zachycen moment vítězství,“ říká Kabaň.Tour de France symbolizuje dynamiku, vášeň a sílu. Tento emocionální akord byl pro designéra značky Škoda Peter Olaha kreativním vodítkem při vytváření trofejí pro vítěze. 60 centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážicí trofeje zaujmou dynamickou elegancí a zajímavým střídáním lehkých křivek, trojrozměrných kontur a ostrých hran.
Inspirací letošního dekoru přitom byla i studie vozu Škoda VisionC, představená v březnu letošního roku. Studie pětidveřového kupé nadchne svým výrazným stylem a dynamickou elegancí a ukazuje další evoluční krok designu vozů Škoda.Předání trofejí vítězům Tour bude vyvrcholením letošní rozsáhlé sponzorské podpory Tour de France ze strany automobilky Škoda. Jádrem této podpory je opět rozsáhlá flotila vozů značky Škoda. V roli doprovodných vozů 24 hodin denně slouží 250 vozů –zejména modelů Škoda Octavia Combi a Škoda Superb. V čele pelotonu jede Škoda Superb jako oficiální ředitelský vůz a mobilní kancelář ředitele Tour Christiana
Škoda navíc doplňuje sponzoring Tour de France širokou komunikační kampaní. Nově byla spuštěna internetová prezentace značky Škoda na stránkách ‚WeLoveCycling.com’. Nabídka prezentace zahrnuje živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky.
zdroj: Škoda Auto