Desetitisíce lidí budou 27. července na bulváru Champs-Elysées oslavovat vítěze Tour de France. Také v letošním roce hrdí vítězové vztyčí k pařížskému nebi ruce s trofejemi z českého skla. Design trofejí navrhl tým designérů značky Škoda a zhotoveny byly českými skláři společnosti Lasvit v České republice.
Člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast nákupu Karlheinz Hell předá koncem července trofeje výhercům žlutého, bílého, zeleného a puntíkovaného trikotu. Již jedenáct let podporuje Škoda Tour de France v roli oficiálního partnera a dodavateleoficiálního vozu.
„Úspěch vyžaduje vedle talentu také jasný cíl a velké úsilí,“ říká šéfdesigner značky Škoda Jozef Kabaň. „Pro ty nejlepší z nejlepších symbolizuje toto spojení čirý křišťál a jemně vybroušené linie. V trofejích, věnovaných společností Škoda, bude navždy zachycen moment vítězství,“ říká Kabaň.Tour de France symbolizuje dynamiku, vášeň a sílu. Tento emocionální akord byl pro designéra značky Škoda Peter Olaha kreativním vodítkem při vytváření trofejí pro vítěze. 60 centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážicí trofeje zaujmou dynamickou elegancí a zajímavým střídáním lehkých křivek, trojrozměrných kontur a ostrých hran.
Inspirací letošního dekoru přitom byla i studie vozu Škoda VisionC, představená v březnu letošního roku. Studie pětidveřového kupé nadchne svým výrazným stylem a dynamickou elegancí a ukazuje další evoluční krok designu vozů Škoda.Předání trofejí vítězům Tour bude vyvrcholením letošní rozsáhlé sponzorské podpory Tour de France ze strany automobilky Škoda. Jádrem této podpory je opět rozsáhlá flotila vozů značky Škoda. V roli doprovodných vozů 24 hodin denně slouží 250 vozů –zejména modelů Škoda Octavia Combi a Škoda Superb. V čele pelotonu jede Škoda Superb jako oficiální ředitelský vůz a mobilní kancelář ředitele Tour Christiana
Škoda navíc doplňuje sponzoring Tour de France širokou komunikační kampaní. Nově byla spuštěna internetová prezentace značky Škoda na stránkách ‚WeLoveCycling.com’. Nabídka prezentace zahrnuje živé reportáže, filmy a aktuální informace ze světa cyklistiky.
zdroj: Škoda Auto
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.