SEAT podporuje a urychluje vývoj služeb v oblasti mobility. Španělská značka vstoupila do sdružení OAA (Open Automotive Alliance), v němž významné technologické společnosti pracují na integraci chytrých telefonů a tabletů s operačním systémem Android do osobních automobilů. Členství značky SEAT v OAA bude oznámeno na letošní technologické konferenci Google I/O v San Francisku.
Mnoho řidičů vozů SEAT, mladých duchem, má mimořádný zájem používat ve svých vozech služby portálu Google, aplikace a sociální sítě. Díky integraci operačního systému Android budou vozy SEAT vybaveny nejmodernějšími technologiemi a optimalizovanými aplikacemi. Kromě rozsáhlé nabídky aplikací od nezávislých vývojářů bude SEAT poskytovat také vlastní aplikace s užitečnými informacemi, sociálními funkcemi a možnostmi individualizace.
„SEAT vstupuje s velkou radostí do sdružení Open Automotive Alliance. Rozšíření funkčnosti informačních a zábavních systémů ve vozech SEAT pomocí operačního systému Android je skvělým příkladem techniky, která bude přinášet ještě větší potěšení majitelům vozů naší progresivní značky,“ říká Dietmar Peters, vedoucí vývoje elektrických a elektronických systémů ve společnosti SEAT.
Open Automotive Alliance je asociací předních technologických společností a výrobců automobilů se společným cílem dokonale integrovat operační systém Android do automobilů. Sdružení OAA (Open Automotive Alliance) definuje rozhraní Android Auto jako standard pro integraci přístrojů s operačním systémem Android do palubní sítě vozidla. Propojení chytrých telefonů a tabletů s informačním a zábavním systémem automobilu je dalším krokem v procesu propojování automobilu s okolím, který umožňuje kromě intuitivního ovládání také rychlé a jednoduché zobrazování obsahu z chytrého telefonu prostřednictvím informačního a zábavního systému vozidla.
Ovládání aplikací pro operační systém Android je optimalizováno s ohledem na potřeby řidičů. Výsledkem je jednodušší interakce mezi řidičem, vozidlem a chytrým telefonem a menší pravděpodobnost odvádění pozornosti řidiče od dění na vozovce.
zdroj: Seat
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?