SEAT podporuje a urychluje vývoj služeb v oblasti mobility. Španělská značka vstoupila do sdružení OAA (Open Automotive Alliance), v němž významné technologické společnosti pracují na integraci chytrých telefonů a tabletů s operačním systémem Android do osobních automobilů. Členství značky SEAT v OAA bude oznámeno na letošní technologické konferenci Google I/O v San Francisku.
Mnoho řidičů vozů SEAT, mladých duchem, má mimořádný zájem používat ve svých vozech služby portálu Google, aplikace a sociální sítě. Díky integraci operačního systému Android budou vozy SEAT vybaveny nejmodernějšími technologiemi a optimalizovanými aplikacemi. Kromě rozsáhlé nabídky aplikací od nezávislých vývojářů bude SEAT poskytovat také vlastní aplikace s užitečnými informacemi, sociálními funkcemi a možnostmi individualizace.
„SEAT vstupuje s velkou radostí do sdružení Open Automotive Alliance. Rozšíření funkčnosti informačních a zábavních systémů ve vozech SEAT pomocí operačního systému Android je skvělým příkladem techniky, která bude přinášet ještě větší potěšení majitelům vozů naší progresivní značky,“ říká Dietmar Peters, vedoucí vývoje elektrických a elektronických systémů ve společnosti SEAT.
Open Automotive Alliance je asociací předních technologických společností a výrobců automobilů se společným cílem dokonale integrovat operační systém Android do automobilů. Sdružení OAA (Open Automotive Alliance) definuje rozhraní Android Auto jako standard pro integraci přístrojů s operačním systémem Android do palubní sítě vozidla. Propojení chytrých telefonů a tabletů s informačním a zábavním systémem automobilu je dalším krokem v procesu propojování automobilu s okolím, který umožňuje kromě intuitivního ovládání také rychlé a jednoduché zobrazování obsahu z chytrého telefonu prostřednictvím informačního a zábavního systému vozidla.
Ovládání aplikací pro operační systém Android je optimalizováno s ohledem na potřeby řidičů. Výsledkem je jednodušší interakce mezi řidičem, vozidlem a chytrým telefonem a menší pravděpodobnost odvádění pozornosti řidiče od dění na vozovce.
zdroj: Seat
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.