SEAT podporuje a urychluje vývoj služeb v oblasti mobility. Španělská značka vstoupila do sdružení OAA (Open Automotive Alliance), v němž významné technologické společnosti pracují na integraci chytrých telefonů a tabletů s operačním systémem Android do osobních automobilů. Členství značky SEAT v OAA bude oznámeno na letošní technologické konferenci Google I/O v San Francisku.
Mnoho řidičů vozů SEAT, mladých duchem, má mimořádný zájem používat ve svých vozech služby portálu Google, aplikace a sociální sítě. Díky integraci operačního systému Android budou vozy SEAT vybaveny nejmodernějšími technologiemi a optimalizovanými aplikacemi. Kromě rozsáhlé nabídky aplikací od nezávislých vývojářů bude SEAT poskytovat také vlastní aplikace s užitečnými informacemi, sociálními funkcemi a možnostmi individualizace.
„SEAT vstupuje s velkou radostí do sdružení Open Automotive Alliance. Rozšíření funkčnosti informačních a zábavních systémů ve vozech SEAT pomocí operačního systému Android je skvělým příkladem techniky, která bude přinášet ještě větší potěšení majitelům vozů naší progresivní značky,“ říká Dietmar Peters, vedoucí vývoje elektrických a elektronických systémů ve společnosti SEAT.
Open Automotive Alliance je asociací předních technologických společností a výrobců automobilů se společným cílem dokonale integrovat operační systém Android do automobilů. Sdružení OAA (Open Automotive Alliance) definuje rozhraní Android Auto jako standard pro integraci přístrojů s operačním systémem Android do palubní sítě vozidla. Propojení chytrých telefonů a tabletů s informačním a zábavním systémem automobilu je dalším krokem v procesu propojování automobilu s okolím, který umožňuje kromě intuitivního ovládání také rychlé a jednoduché zobrazování obsahu z chytrého telefonu prostřednictvím informačního a zábavního systému vozidla.
Ovládání aplikací pro operační systém Android je optimalizováno s ohledem na potřeby řidičů. Výsledkem je jednodušší interakce mezi řidičem, vozidlem a chytrým telefonem a menší pravděpodobnost odvádění pozornosti řidiče od dění na vozovce.
zdroj: Seat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.