Chcete nové auto, ale nemáte na něj? Škoda přichází s operativním leasingem, který nyní může využít kdokoliv. Stačí vám 4 499,- a nové Citico ve výbavě Ambition může být vaše.
Individuální mobilita pro soukromé zákazníky za ceny od 4.499 Kč měsíčně. To přináší nová nabídka na bázi operativního leasingu ‚ŠKODA Bez starostí’. Atraktivní podmínky: pevné měsíční splátky bez akontace, dvouletá doba trvání nájmu, maximálních 40.000 km ujetých kilometrů a dle zvoleného tarifu pojištění zákonné odpovědnosti a havarijní pojištění (‚Start’), nebo navíc také všechny předepsané servisní úkony a údržba vozu (‚Komplet’). ‚ŠKODA Bez starostí ’ nabízí ŠKODA AUTO v České republice ve spolupráci s finanční společnosti ŠkoFIN pro modely Citigo, Rapid, Rapid Spaceback, Octavia, Octavia Combi a Yeti.
„S nabídkou ‚ŠKODA Bez starostí’ je ŠKODA AUTO průkopníkem na poli operativního leasingu vozů pro soukromé zákazníky,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „Ještě nikdy nebylo užívání automobilu pro zákazníka tak jednoduché, flexibilní a výhodné jako s naší novou nabídkou. Férové měsíční splátky, nulová akontace, v závislosti na konkrétním tarifu pak včetně pojištění, servisu a údržby – to je mobilita bez rizik a dalších závazků, která odpovídá volání mnoha zákazníků po maximální flexibilitě a jistotě v rodinných financích,“ dodává Luboš Vlček.
S novým produktem ‚ŠKODA Bez starostí’ začíná individuální mobilita s vozy značky ŠKODA již od měsíční splátky ve výši pouhých 4.499 Kč (paket ‚Start’) za model Citigo 1,0 MPI/44 kW ve výbavě ‚Ambition’. Další modely, nabízené v rámci produktu ‚ŠKODA Bez starostí’ jsou: ŠKODA Rapid, ŠKODA Rapid Spaceback, ŠKODA Octavia, ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Yeti. Již při zahájení programu ‚ŠKODA Bez starostí’ nabídnou všichni participující partneři značky ŠKODA v České republice uvedené modely s vybranými motorizacemi a výbavami.
‚ŠKODA Bez starostí’ je k dispozici pro každý model ve dvou tarifech: jako paket ‚Start’ a jako paket ‚Komplet’. Spektrum nabízených vozů zahrnuje při zahájení programu ‚ŠKODA Bez starostí’ od 4.499 Kč/měsíčně za paket ‚Start’ pro vůz ŠKODA Citigo až po 9.299 Kč/měsíčně za tarif ‚Komplet’ za vůz ŠKODA Octavia Combi 1,6 TDI/77 kW ve výbavové verzi Fresh Ambition. Již s tarifem ‚Start’ zahrnuje nabídka povinné pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem, havarijní pojištění se spoluúčastí ve výši volitelně 1 % nebo 5 % a připojištěním obvodových skel. Zákazník má navíc v případě nehody nárok na náhradní vůz a může využít i možnosti pojištění právní ochrany. Kromě toho jsou v ceně zahrnuty i náklady na přihlášení vozu, zákazník obdrží již přihlášený vůz na registračních značkách.
Tarif ‚Komplet’ za malý příplatek zahrnuje navíc všechny předepsané servisní úkony a údržbu po dobu trvání nájmu vozu, včetně sady zimních pneumatik, kompletních služeb pneuservisu, výměny stírátek stěračů, náplně kapaliny do ostřikovačů a výměny žárovek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.