Bridgestone – největší výrobce pneumatik a pryže na světě – byl již pošesté v řadě vybrán jako exkluzivní dodavatel pneumatik pro BMW Driving Experience.
Letošní edice specializovaných řidičských kurzů se opět zaměřuje na zlepšování dovedností jednotlivých řidičů, zvyšování bezpečnosti jízdy a výcvik techniky sportovní jízdy.
Všechny vozy BMW, používané v rámci akcí BMW Driving Experience, jezdí na pneumatikách Bridgestone, přičemž účastníci letošních kurzů programu BMW Driving Experience budou mít také příležitost usednout za volant nového vysokovýkonného kupé BMW M4 a nového revolučního kompaktního elektromobilu BMW i3.
Bridgestone byl jako výhradní dodavatel originální výbavy pro elektromobil i3 jasnou volbou. Pneumatiky Bridgestone jsou dokonale přizpůsobeny potřebám tréninkových programů, které testují dovednosti řidičů v různých podmínkách, protože umožňují řidičům objevovat a posouvat své limity bezpečně a s naprostou jistotou.
Specializované kurzy předchozích ročníků programu BMW Driving Experience absolvovalo více než 50 000 motoristů z celé Evropy. Rozmanitá nabídka zahrnuje kurzy bezpečné jízdy, výcvik jízdy na sněhu a ledu, jakož i školu závodního a profesionálního řízení. Nabízeny jsou rovněž akce BMW M Experience, cestovatelské výpravy a na míru střižené zážitkové akce pro řidiče.
Společná vize
Rozhodnutí prodloužit exkluzivní partnerství společnosti Bridgestone s programem BMW Driving Experience je dokladem intenzivní spolupráce mezi oběma značkami. Nejnovějším produktem tohoto plodného partnerství je pneumatika Bridgestone Ecopia EP500 s technologií „ologic“, která byla vyvinuta exkluzivně pro elektromobil BMW i3. Aerodynamická pneumatika „ologic“ stanovuje nová měřítka energetické účinnosti a lehké konstrukce bez kompromisů v oblastech bezpečnosti a přilnavosti na mokru, čímž připravuje půdu pro uskutečnění elektrické revoluce v silniční dopravě v Evropě i ve světě.
„BMW a Bridgestone sdílejí společnou vizi bezpečnosti a trvale udržitelné mobility,“ říká Jake Rønsholt, ředitel oddělení korporátní a značkové komunikace. „Naše pokračující spolupráce s programem BMW Driving Experience posouvá toto partnerství na novou úroveň.“
zdroj: Bridgestone, BMW
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.