Bridgestone – největší výrobce pneumatik a pryže na světě – byl již pošesté v řadě vybrán jako exkluzivní dodavatel pneumatik pro BMW Driving Experience.
Letošní edice specializovaných řidičských kurzů se opět zaměřuje na zlepšování dovedností jednotlivých řidičů, zvyšování bezpečnosti jízdy a výcvik techniky sportovní jízdy.
Všechny vozy BMW, používané v rámci akcí BMW Driving Experience, jezdí na pneumatikách Bridgestone, přičemž účastníci letošních kurzů programu BMW Driving Experience budou mít také příležitost usednout za volant nového vysokovýkonného kupé BMW M4 a nového revolučního kompaktního elektromobilu BMW i3.
Bridgestone byl jako výhradní dodavatel originální výbavy pro elektromobil i3 jasnou volbou. Pneumatiky Bridgestone jsou dokonale přizpůsobeny potřebám tréninkových programů, které testují dovednosti řidičů v různých podmínkách, protože umožňují řidičům objevovat a posouvat své limity bezpečně a s naprostou jistotou.
Specializované kurzy předchozích ročníků programu BMW Driving Experience absolvovalo více než 50 000 motoristů z celé Evropy. Rozmanitá nabídka zahrnuje kurzy bezpečné jízdy, výcvik jízdy na sněhu a ledu, jakož i školu závodního a profesionálního řízení. Nabízeny jsou rovněž akce BMW M Experience, cestovatelské výpravy a na míru střižené zážitkové akce pro řidiče.
Společná vize
Rozhodnutí prodloužit exkluzivní partnerství společnosti Bridgestone s programem BMW Driving Experience je dokladem intenzivní spolupráce mezi oběma značkami. Nejnovějším produktem tohoto plodného partnerství je pneumatika Bridgestone Ecopia EP500 s technologií „ologic“, která byla vyvinuta exkluzivně pro elektromobil BMW i3. Aerodynamická pneumatika „ologic“ stanovuje nová měřítka energetické účinnosti a lehké konstrukce bez kompromisů v oblastech bezpečnosti a přilnavosti na mokru, čímž připravuje půdu pro uskutečnění elektrické revoluce v silniční dopravě v Evropě i ve světě.
„BMW a Bridgestone sdílejí společnou vizi bezpečnosti a trvale udržitelné mobility,“ říká Jake Rønsholt, ředitel oddělení korporátní a značkové komunikace. „Naše pokračující spolupráce s programem BMW Driving Experience posouvá toto partnerství na novou úroveň.“
zdroj: Bridgestone, BMW
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.