Ředitel Národního divadla a generální ředitel České filharmonie jezdí od dnešního dne vozy Škoda Superb 2,0 TDI/125 kW. Poskytnutí vozů je součástí dlouhodobé spolupráce české automobilky s oběma renomovanými kulturními institucemi.
„Škoda Auto patří mezi nejsilnější sponzory kultury v České republice. Zejména podpora obou předních českých kulturních institucí je pro nás tradičně srdeční záležitostí. To se projevuje i v kontinuitě naší angažovanosti. Národní divadlo podporujeme již 15 let, Českou filharmonii už více než 20 let. Škoda je hrdá na to, že jako spolehlivý partner může stát po boku dvou vynikajících kulturních institucí,“ řekl člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast personalistiky Bohdan Wojnar.
David Mareček, generální ředitel České filharmonie, a Jan Burian, ředitel Národního divadla, budou jako služební vozy využívat automobily Škoda Superb se šetrným, ekologickým a přitom velice dynamickým motorem 2,0 TDI o výkonu 125 kW v kombinaci s moderní dvouspojkovou převodovkou DSG. Slavnostní předání vozidel se konalo na jevišti Státní opery v Praze.
„Hrát první ligu není jednoduché. Jde to jen díky prvoligovým partnerům. Škoda Auto zde již 15 let jakožto silný a spolehlivý sponzor Národního divadla významně přispívá k jeho mezinárodnímu úspěchu,“ říká Jan Burian, ředitel Národního divadla.
David Mareček, generální ředitel České filharmonie, při ceremoniálu uvedl: „Škoda Auto podporuje Českou filharmonii už více než 20 let. V této době se obě značky kontinuálně vyvíjely. Jedna věc se ale za celá léta nezměnila: Snaha poskytovat našim zákazníkům a hostům nezapomenutelné zážitky. Tím je partnerství mezi společností Škoda Auto a Českou filharmonii mimořádné.
Již řadu let podporuje Škoda Auto na domácím českém trhu řadu kulturních podniků. Mezi tradiční partnery společnosti v oblasti kultury patří Mezinárodní festival Smetanova Litomyšl, Národní muzeum, Národní technické muzeum, nebo Mezinárodní festival filmů pro děti a mládež ve Zlíně. V roce 2013 se Škoda Auto stala partnerem výstavy fotografií World Press Photo v České republice.
Tisková zpráva: Škoda Auto
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?