CITROËN: nejsilnější jsme v MPV

ar2, 9. dubna 2014, 19:21 Google+

Citroën Česká republika již třetí měsíc zaznamenal navýšení prodejů osobních a užitkových vozů na českém trhu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

1790 prodaných vozů v ČR, to je bilance letošního roku značky Citroën a současně navýšení prodejů o 2,5% oproti stejnému období loňského roku. 15% prodejů značky představují užitkové vozy Citroën, 264 ks prodaných užitkových vozů představuje nárůst o 40% oproti loňskému období.

Nejsilnější pozici má značka Citroën ve třídě velkoprostorových vozů: nejprodávanějším vozem je Citroën Berlingo s 312 prodanými kusy /+29% oproti leden-březen 2013/. Na druhém místě je Citroën C4 Picasso s 240 ks /+25%/ a na třetím Citroën C3 Picasso s 206 kusy, což je o vynikajících 42% více než loni.

„ Chceme si udržet silnou pozici v segmentu velkoprostorových vozů, kde je nabídka naší značky nejširší“, komentuje strategii generální ředitel, Olivier Parry. „Naše dubnová nabídka pro zákazníky plánující nákup MPV je ještě posílena: navýšili jsme bonus za starý vůz zákazníka na 60 000 Kč, které se připočtou k výkupní ceně vozu. Chceme takto podpořit omlazení českého vozového parku a přispět k bezpečnosti na českých silnicích díky prodeji vozů s příkladnými bezpečnostními technologiemi a vynikajícími výsledky v testech EuroNCAP.“ 


Vytisknout

Diskuze: CITROËN: nejsilnější jsme v MPV

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Leon posílil prodej značky SEAT v prvním čtvrtletí 2014 - anotační foto

Leon posílil prodej značky SEAT v prvním čtvrtletí 2014

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud