1790 prodaných vozů v ČR, to je bilance letošního roku značky Citroën a současně navýšení prodejů o 2,5% oproti stejnému období loňského roku. 15% prodejů značky představují užitkové vozy Citroën, 264 ks prodaných užitkových vozů představuje nárůst o 40% oproti loňskému období.
Nejsilnější pozici má značka Citroën ve třídě velkoprostorových vozů: nejprodávanějším vozem je Citroën Berlingo s 312 prodanými kusy /+29% oproti leden-březen 2013/. Na druhém místě je Citroën C4 Picasso s 240 ks /+25%/ a na třetím Citroën C3 Picasso s 206 kusy, což je o vynikajících 42% více než loni.
„ Chceme si udržet silnou pozici v segmentu velkoprostorových vozů, kde je nabídka naší značky nejširší“, komentuje strategii generální ředitel, Olivier Parry. „Naše dubnová nabídka pro zákazníky plánující nákup MPV je ještě posílena: navýšili jsme bonus za starý vůz zákazníka na 60 000 Kč, které se připočtou k výkupní ceně vozu. Chceme takto podpořit omlazení českého vozového parku a přispět k bezpečnosti na českých silnicích díky prodeji vozů s příkladnými bezpečnostními technologiemi a vynikajícími výsledky v testech EuroNCAP.“