CITROËN: nejsilnější jsme v MPV

ar2, 9. dubna 2014, 19:21 Google+

Citroën Česká republika již třetí měsíc zaznamenal navýšení prodejů osobních a užitkových vozů na českém trhu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

1790 prodaných vozů v ČR, to je bilance letošního roku značky Citroën a současně navýšení prodejů o 2,5% oproti stejnému období loňského roku. 15% prodejů značky představují užitkové vozy Citroën, 264 ks prodaných užitkových vozů představuje nárůst o 40% oproti loňskému období.

Nejsilnější pozici má značka Citroën ve třídě velkoprostorových vozů: nejprodávanějším vozem je Citroën Berlingo s 312 prodanými kusy /+29% oproti leden-březen 2013/. Na druhém místě je Citroën C4 Picasso s 240 ks /+25%/ a na třetím Citroën C3 Picasso s 206 kusy, což je o vynikajících 42% více než loni.

„ Chceme si udržet silnou pozici v segmentu velkoprostorových vozů, kde je nabídka naší značky nejširší“, komentuje strategii generální ředitel, Olivier Parry. „Naše dubnová nabídka pro zákazníky plánující nákup MPV je ještě posílena: navýšili jsme bonus za starý vůz zákazníka na 60 000 Kč, které se připočtou k výkupní ceně vozu. Chceme takto podpořit omlazení českého vozového parku a přispět k bezpečnosti na českých silnicích díky prodeji vozů s příkladnými bezpečnostními technologiemi a vynikajícími výsledky v testech EuroNCAP.“ 


Vytisknout

Diskuze: CITROËN: nejsilnější jsme v MPV

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Leon posílil prodej značky SEAT v prvním čtvrtletí 2014 - anotační foto

Leon posílil prodej značky SEAT v prvním čtvrtletí 2014

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud