Atraktivní čtyřdveřový e-up! pro každodenní cestování s nulovými emisemi je k dispozici již za 599 900 Kč včetně DPH a paketu nevšedních zákaznických služeb.
„Volkswagen přináší elektrickou mobilitu i na český trh. První vlaštovkou je model e-up!, který je dokonalým ztělesněním filozofie Think Blue. Přestože je elektromobil e-up! schopen ujet s plně nabitým akumulátorem až 160 kilometrů, garantujeme našim zákazníkům mobilitu bez omezení nevšedně pojatými poprodejními službami,“ říká Petr Janeba, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.
V ceně nového elektromobilu Volkswagen e-up! za 599 900 Kč včetně DPH jsou totiž kromě standardních záruk zahrnuty dodatečné služby, které zákazníkovi zajišťují mobilitu i nad rámec dojezdu modelu e-up!. Dojde-li na cestě k vybití akumulátoru, postará se Volkswagen o odtah vozu k nejbližší nabíjecí stanici - bezplatně až třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Na delší cesty si může zákazník po dobu dvou let zdarma vypůjčit vůz do velikosti Golfu s konvenčním pohonem na benzin nebo naftu na 10 dní ročně.
Mimořádně hospodárný a zároveň dynamický elektrický pohon modelu e-up! zaručuje potěšení z jízdy s nulovými emisemi. K nevšednímu komfortu přispívá velmi tichý chod elektromotoru o výkonu 60 kW i snadné ovládání vozu dvěma pedály bez nutnosti řadit. E-up! je díky tomu jako stvořený pro každodenní provoz ve městě a jeho okolí. Dojezd 160 kilometrů je pro tento druh mobility více než dostatečný. Součástí sériové výbavy jsou samozřejmě všechny potřebné nabíjecí kabely. Palubní počítač poskytuje řidiči důležité provozní informace včetně aktuální a průměrné spotřeby energie, stupně rekuperace, zbývajícího dojezdu a úrovně nabití akumulátoru.
Výhradně čtyřdveřový Volkswagen e-up!, nabízený s šesti barvami laku karoserie, se pohybuje ulicemi téměř neslyšně, avšak jeho vzhledu si nelze nevšimnout. Elektricky poháněný vůz se od konvenčních verzí odlišuje mimo jiné obloukem diod LED pro denní svícení, oblými tvary zadních světlometů a charakteristickou modrou barvou v logu VW a na dalších detailech exteriéru. Modré ozdobné prvky zvyšují rovněž atraktivitu interiéru. Nacházejí se například na kůží obšitém volantu, řadící páce a páce ruční brzdy, na prošívaných sedadlech a na textilních koberečkách.
Sériová výbava modelu Volkswagen e-up! zahrnuje například klimatizaci Climatronic, palubní počítač, tempomat, parkovací senzory Parkpilot, vyhřívané sklo čelního okna, vyhřívaná přední sedadla, informační a navigační systém maps+more v kombinaci s rádiem RCD 215 a mobilními informačními službami CarNet. Od konce letošního roku bude na přání k dispozici aplikace CarNet e-Remote, s níž bude uživatel moci například zahájit a ukončit proces nabíjení prostřednictvím svého mobilního telefonu. Na jeho displeji přitom může sledovat úroveň nabití a jí odpovídající dojezd i zbývající dobu nabíjení.
Nový Volkswagen e-up! budou na českém trhu oficiálně nabízet a prodávat výhradně „autorizovaní prodejci elektromobilů značky Volkswagen“, jimiž jsou společnosti Auto Jarov a Porsche Brno.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?