Tereza Kmochová, česká hendikepovaná sportovkyně roku, bude nyní jezdit vozem ŠKODA Yeti. ŠKODA poskytne sluchově postižené lyžařce oblíbené kompaktní SUV na roční užívání. Tato sponzorská aktivita je součástí partnerství společnosti ŠKODA AUTO a Českého olympijského a paralympijského týmu.
„Vrcholový sport v České republice leží společnosti ŠKODA obzvláště na srdci. I proto značka všemožně podporuje sportovce a sportovní svazy,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „Tereza Kmochová v posledních letech díky své odvaze, vytrvalosti a pevné vůli dosáhla ve svém odvětví vynikajících výsledků. Těší nás, že tuto špičkovou sportovkyni budeme moci podpořit novým vozem ŠKODA Yeti,“ dodává Luboš Vlček.
Tereza Kmochová se v roce 2013 stala pětinásobnou mistryní světa na prvním mistrovství světa neslyšících v bavorském Nesselwangu. Čtyřiadvacetiletá lyžařka je neslyšící od narození. Vedle úspěchů ve sportu hendikepovaných dosahuje rodačka z Prahy pravidelně špičkových výsledků i v závodech nehendikepovaných lyžařů. Obsadila například druhé místo v Českém lyžařském poháru 2012-2013 a v roce 2011 startovala za český tým na lyžařském mistrovství světa a na univerziádě. Vedle lyžování je koníčkem Terezy Kmochové molekulární biologie, kterou v současnosti studuje na Univerzitě Karlově v Praze.
Podporou nové hendikepované sportovkyně roku ŠKODA opět potvrzuje svou pomoc českým sportovcům. Hlavním partnerem Českého paralympijského týmu je automobilka již od roku 2001. Koncem roku 2013 byla spolupráce prodloužena až do konce roku 2016. Významnou akcí roku 2013 byla podpora hendikepovaného cyklisty Jiřího Ježka při jeho účasti na Tour de France. Jiří Ježek byl v letech 2010 až 2012 opakovaně vyhlášen českým hendikepovaným sportovcem roku.
Vedle podpory paralympijského týmu podporuje ŠKODA jako partner Českého olympijského výboru už od roku 1992 Český olympijský tým. Vrcholem olympijského angažmá v roce 2014 byly navíc zimní olympijské hry v Soči. V rámci podpory společnosti VOLKSWAGEN Group RUS, národního partnera Zimních olympijských her 2014, se ŠKODA Auto Rusko podílela na této sportovní události poskytnutím více než 500 vozidel ŠKODA (modely: Octavia, Yeti a Superb). ŠKODA AUTO se navíc podílela na prezentacích, souvisejících s olympiádou, a to jak přímo v Soči, tak v České republice. Česká televize přenášela své přenosy z olympiády přímo ze stánku značky ŠKODA v Soči.
Vedle olympijských her sází ŠKODA při svém sportovním spozoringu především na populární sporty, konkrétně na lední hokej a cyklistiku. Počátkem března prodloužila automobilka své již deset let trvající roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu
Tour de France o dalších pět let do roku 2018. Během mistrovství světa v ledním hokeji, které se bude konat v květnu 2014 v běloruském Minsku, bude značka ŠKODA významně zastoupena rozsáhlou flotilou vozů a řadou doprovodných akcí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.