Před několika dny dorazily do centrálního skladu Peugeot v České republice první „česky komunikující“ automobily. Jedná se o vozy Peugeot 308.
Peugeot 308, nositel titulu „Auto roku 2014“, je průkopníkem nových technologií a jedním z nejprodávanějších vozů značky Peugeot v České republice. Je proto přirozené, aby právě tento model zahájil éru česky komunikujících vozů.
Není ovšem jediným modelem, který zvládá češtinu. Už nyní se začínají vyrábět nové vozy, např. Peugeot 508, 3008, 5008 aj., jejichž palubní systémy včetně navigace komunikují česky. Postupně se tato inovace projeví v celé modelové řadě, například v červenci letošního roku se u vozů Peugeot 208 a 2008 objeví druhá generace dotykové obrazovky umožňující používání českého jazyka.
Prvním modelem značky, který bude už od svého uvedení na trh používat češtinu, je nový Peugeot 308 SW. Ten se začne prodávat na českém trhu od 1. června letošního roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?