Monacký občan Daniel Elena, devítinásobný držitel titulu mistra světa v rally, který získal jako spolujezdec Sébastiena Loeba, se zúčastní 5. rallye Monte-Carlo „Zero Emission – No Noise“ za volantem vozu Citroën C-Zéro.
Závod bez emisí CO2, bez hluku, ale také bez okázalosti! Na programu jsou jízdy ve stanoveném čas a stanovenou rychlostí a jízda zručnosti na pomezí moře a hor.
Daniel Elena, který má na svém kontu 9 titulů mistra světa v rally, které získal po boku Sébastien Loeba, z toho 7 vítězství v rallye Monte-Carlo, přesedá za volant! V loňském roce se zúčastnil 14. rally Monte-Carlo nových energií ve voze Citroën DS5 Hybrid4, tento rok se objeví za volantem vozu Citroën C-Zéro, s nímž se staví na start 5. rally Monte-Carlo „Zero Emissions – No Noise“.
Tato rally, určená elektromobilům, zahrnuje několik zkoušek TSD, u kterých je důležité projet určenou trať ve stanoveném čase a stanovenou rychlostí. První „Turbie – Peille“ (11,06 km) probíhá v pátek 21. března na křivolakých silnicích v lesích u městečka Peillon. Další zkoušky se konají v sobotu 22. března: „Peille-Sainte Agnès“ (8,01 km), „Roquebrune Cap Martin – Gorbio“ (7,35 km) a „Sainte Agnès - La Turbin“ (15,95 km), celý závod skončí jízdou zručnosti v monackém přístavu.
Pro Citroën C-Zéro platí slogan „Nulová spotřeba, nulové emise CO2, nulový hluk!“ Vůz má usnadnit jízdy po městě: vůz je malý, rychle se nabíjí a jeho dojezd stačí pro pokrytí každodenních potřeb, a to vše v tichu, v němž zapomenete na hluk města. Prostě vůz plný technologií a kreativity, který již dnes splňuje výzvy zítřka!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.