Škoda bude oficiálním partnerem Tour de France až do roku 2018

ar5, 5. března 2014, 12:04 Google+

Cyklistika bude i nadále důležitým pilířem sponzoringové strategie společnosti Škoda Auto Česká automobilka prodlužuje své úspěšné působení v roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu Tour de France o dalších pět let až do roku 2018.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda

Škoda | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Součástí sponzoringu jsou vedle ‚Tour de France’, nejslavnějšího cyklistického závodu světa, také závod okolo Španělska (‚La Vuelta’), v níž se automobilka angažuje od roku 2011. Dohoda s A.S.O. navíc zahrnuje osm dalších mezinárodních cyklistických závodů. 

„Prodloužením naší spolupráce s Tour de France a dalšími známými klasickými závody potvrzujeme naše těsně sepjetí s cyklistikou,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Škoda jako mezinárodní velkosériová značka plánuje v příštích letech prostřednictvím největší modelové ofenzívy v historii podniku dále růst. Naše posílená spolupráce v oblasti cyklistiky trvale podporuje 

mezinárodní známost a image značky. Navíc je tento sponzoring výrazem naší téměř 119leté podnikové historie,“ dodává Vahland. Zahájením výroby jízdních kol položili Václav Laurin a Václav Klement roku 1895 základní kámen úspěšné historie současné 

automobilové značky Škoda. „Škoda je již deset let spolehlivým partnerem mezinárodní cyklistiky. Na závodech je moje Škoda pro mne víc než jen automobilem: je to i má kancelář a místo, v němž trávím většinu dne,“ říká Christian Prudhomme, ředitel cyklistické sekce A.S.O. a ředitel Tour de France. „Velice nás těší, že úspěšná spolupráce s dynamicky rostoucí značkou bude v příštích pěti letech pokračovat.“ 

Již od roku 2004 je česká automobilka oficiálním partnerem, dodavatelem oficiálního vozu a partnerem bílého trikotu legendární Tour de France. „Třetí největší sportovní podnik na světě je pro nás skvělou příležitostí představit globální veřejnosti značku a její jednotlivé modely,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu.  Jen na Tour de France 2013 povzbuzovalo závodníky kolem trati závodu zhruba 12 milionů fanoušků cyklistiky, k tomu je nutno přičíst také zhruba 1,4 miliardy televizních diváků na celém světě. 

Hlavní roli ve spolupráci společnosti Škoda Auto s Tour de France hrají od počátku poskytovaná vozidla. Každoročně ujede více než 200 vozů značky Škoda v rámci tohoto závodu zhruba 2,8 milionů kilometrů. Za posledních deset let tedy vozy ujely celkem kolem 28 milionů kilometrů. Flotila vozů značky Škoda je přitom maximálně spolehlivá: dosud se žádný z poskytnutých vozů nezastavil kvůli technické závadě. Vedle poskytnutých vozů je značka Škoda zastoupena také velkoformátovými reklamními panely a využívá všechny kanály pro rozsáhlou komunikaci. 

Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem mezinárodní sponzoringové strategie české automobilky. Škoda přitom vedle podpory závodů profesionálů sází také na masovou cyklistiku, automobilka mimo jiné podporuje i českou sérii ’Kolo pro život’, závod ‚Ride London’ a akci ‚Velothon’ v Berlíně. 

Spojení značky Škoda s cyklistikou se projevuje i nad rámec čistě sponzorských činností. Již několik let jsou jízdní kola a příslušné doplňky součástí rozšířené nabídky produktů společnosti Škoda. Aktuální kolekce jízdních kol značky Škoda je s deseti modely rozsáhlejší než kdykoli předtím. 


Vytisknout

Diskuze: Škoda bude oficiálním partnerem Tour de France až do roku 2018

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo 4C Spider je konečně tady! - anotační foto

Alfa Romeo 4C Spider je konečně tady!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud