Cyklistika bude i nadále důležitým pilířem sponzoringové strategie společnosti Škoda Auto Česká automobilka prodlužuje své úspěšné působení v roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu Tour de France o dalších pět let až do roku 2018.
Součástí sponzoringu jsou vedle ‚Tour de France’, nejslavnějšího cyklistického závodu světa, také závod okolo Španělska (‚La Vuelta’), v níž se automobilka angažuje od roku 2011. Dohoda s A.S.O. navíc zahrnuje osm dalších mezinárodních cyklistických závodů.
„Prodloužením naší spolupráce s Tour de France a dalšími známými klasickými závody potvrzujeme naše těsně sepjetí s cyklistikou,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Škoda jako mezinárodní velkosériová značka plánuje v příštích letech prostřednictvím největší modelové ofenzívy v historii podniku dále růst. Naše posílená spolupráce v oblasti cyklistiky trvale podporuje
mezinárodní známost a image značky. Navíc je tento sponzoring výrazem naší téměř 119leté podnikové historie,“ dodává Vahland. Zahájením výroby jízdních kol položili Václav Laurin a Václav Klement roku 1895 základní kámen úspěšné historie současné
automobilové značky Škoda. „Škoda je již deset let spolehlivým partnerem mezinárodní cyklistiky. Na závodech je moje Škoda pro mne víc než jen automobilem: je to i má kancelář a místo, v němž trávím většinu dne,“ říká Christian Prudhomme, ředitel cyklistické sekce A.S.O. a ředitel Tour de France. „Velice nás těší, že úspěšná spolupráce s dynamicky rostoucí značkou bude v příštích pěti letech pokračovat.“
Již od roku 2004 je česká automobilka oficiálním partnerem, dodavatelem oficiálního vozu a partnerem bílého trikotu legendární Tour de France. „Třetí největší sportovní podnik na světě je pro nás skvělou příležitostí představit globální veřejnosti značku a její jednotlivé modely,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. Jen na Tour de France 2013 povzbuzovalo závodníky kolem trati závodu zhruba 12 milionů fanoušků cyklistiky, k tomu je nutno přičíst také zhruba 1,4 miliardy televizních diváků na celém světě.
Hlavní roli ve spolupráci společnosti Škoda Auto s Tour de France hrají od počátku poskytovaná vozidla. Každoročně ujede více než 200 vozů značky Škoda v rámci tohoto závodu zhruba 2,8 milionů kilometrů. Za posledních deset let tedy vozy ujely celkem kolem 28 milionů kilometrů. Flotila vozů značky Škoda je přitom maximálně spolehlivá: dosud se žádný z poskytnutých vozů nezastavil kvůli technické závadě. Vedle poskytnutých vozů je značka Škoda zastoupena také velkoformátovými reklamními panely a využívá všechny kanály pro rozsáhlou komunikaci.
Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem mezinárodní sponzoringové strategie české automobilky. Škoda přitom vedle podpory závodů profesionálů sází také na masovou cyklistiku, automobilka mimo jiné podporuje i českou sérii ’Kolo pro život’, závod ‚Ride London’ a akci ‚Velothon’ v Berlíně.
Spojení značky Škoda s cyklistikou se projevuje i nad rámec čistě sponzorských činností. Již několik let jsou jízdní kola a příslušné doplňky součástí rozšířené nabídky produktů společnosti Škoda. Aktuální kolekce jízdních kol značky Škoda je s deseti modely rozsáhlejší než kdykoli předtím.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).