Premiéra na autosalonu v Ženevě 2014: Vrcholem prezentace značky ŠKODA u Ženevského jezera bude letospředstavení designové studie ŠKODA VisionC.
Tato studie zahajuje další fázidynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, kterýprobíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů ŠKODA podtrhuje vzestup značky. Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu.
Význam designu vozů Škoda roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky.Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapyevoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnost iinovativních koncepcí karoserií.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?