Mladoboleslavská automobilka podporuje Olympijský park Soči-Letná, který bude otevřen od 7. do 23. února 2014 v Praze, na Letenské pláni. Pořadatelem akce je Český olympijský výbor. Olympijský Park nabídne pestrý zábavný program, přímé přenosy ze Soči, atraktivní možnost vyzkoušet si pestrou paletu zimních sportů a soutěže o hodnotné ceny. Škoda Auto, coby hrdý partner Českého olympijského výboru, tak připomene více než dvacet let trvající podporu sportu na národní a mezinárodní úrovni.
V rámci sponzoringu Volkswagen Group Rus se Škoda Auto Rusko podílí na vrcholné zimní sportovní události roku 2014. Jádrem této podpory je poskytnutí více než 500 vozů značky Škoda pro přepravu osob v Soči.Podpora Olympijského Zimní olympijské hry v Soči jsou v letošním roce vrcholem sportovních aktivit značky Škoda. V parku Soči-Letná je součástí úspěšného partnerství společnosti Škoda Auto s Českým olympijským výborem. Automobilka od roku 1993 podporuje naše olympioniky. Koncem roku 2013 prodloužila Škoda navíc svou podporu domácího paralympijského týmu, a to do roku 2016.„Do Soči se upře pozornost veřejnosti z celého světa,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škoda Auto klademe velký důraz na to, aby čeští fanoušci mohli olympijskou atmosféru prožívat co nejintenzivněji a fandit českým reprezentantům i doma. Olympijský park Soči-Letná k tomu nabízí jedinečnou příležitost. Věříme, že sportovní atmosféra i za přispění domácí automobilky, návštěvníky nadchne,“ doplňuje Luboš Vlček.Po dva týdny bude dočasný olympijský park lákat řadou atrakcí pro celou rodinu. Nejdůležitější sportovní podniky budou z ruského Soči na černomořském pobřeží živě přenášeny na velkoplošné obrazovky v areálu. Česká televize přitom bude vysílat přímo ze stánku Škoda v Soči. Fanoušci zimních sportů navíc dostanou příležitost si aktivně zasportovat. V parku naleznou hokejové hřiště a kluziště, běžkařskou trať, ledovou dráhu na curling a snowpark. Na ústředním pódiu se budou konat koncerty a další kulturní akce včetně autogramiád olympioniků. Značka ŠKODA zde představí aktuální modelovou paletu. Návštěvníci navíc budou moci v duchu fair play soutěžit o atraktivní ceny, mezi nimi také o poslední novinku – modernizovaný model Škoda Yeti.Také v Mladé Boleslavi, domovském městě automobilky Škoda Auto, budou moci fanoušci žít atmosféru olympijských her: Vzdělávací centrum Na Karmeli se promění na Olympijské centrum. Zaměstnanci automobilky, stejně tak jako široká veřejnost, mohou sledovat vybrané živé přenosy z olympiády na velkoplošné obrazovce. I zde je připraven bohatý doprovodný program.Škoda Auto je na národní i mezinárodní úrovni jeden z největších podporovatelů sportu a dokazuje tak svou společenskou odpovědnost. Vedle olympijských her zaměřuje automobilka své sponzorské aktivity v oblasti sportu zejména na lední hokej a cyklistiku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.