Peugeot odhalí na pekingském autosalonu, který se koná od 20. do 29. dubna, ve světové premiéře nový koncepční vůz.
Podobně jako koncepční Onyx naznačuje i tento vůz, jak bude vypadat budoucí design značky.
Tento koncepční vůz nabízí s délkou 473 cm a výškou 131 cm atletický a elegantní styl pro čtyři cestující a jejich zavazadla. Speciální zpracování originálních materiálů je součástí přístupu designérů značky Peugeot, který uplatnili již u konceptu Onyx a který ukazuje směr, jímž půjdou budoucí automobily značky.
Při zahajovacím večeru mezinárodního festivalu Tribute to Beijing (Hold Pekingu) bude silueta tohoto koncepčního vozu odhalena v rámci originální umělecké prezentace.
Peugeot Značka Peugeot, která je s 10 000 prodejními místy zastoupená v 160 zemích světa, spojuje intenzivní emoce a hledání dokonalosti. V roce 2013 Peugeot prodal po celém světě 1 553 000 vozů, urychlil své zastoupení na velkých rostoucích světových trzích a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Kromě verzí 208 GTY a XY uvedl Peugeot na trh nový městský crossover 2008 a radikálně obnovil svou nabídku v segmentu C díky novému modelu Peugeot 308. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.