Peugeot odhalí na pekingském autosalonu, který se koná od 20. do 29. dubna, ve světové premiéře nový koncepční vůz.
Podobně jako koncepční Onyx naznačuje i tento vůz, jak bude vypadat budoucí design značky.
Tento koncepční vůz nabízí s délkou 473 cm a výškou 131 cm atletický a elegantní styl pro čtyři cestující a jejich zavazadla. Speciální zpracování originálních materiálů je součástí přístupu designérů značky Peugeot, který uplatnili již u konceptu Onyx a který ukazuje směr, jímž půjdou budoucí automobily značky.
Při zahajovacím večeru mezinárodního festivalu Tribute to Beijing (Hold Pekingu) bude silueta tohoto koncepčního vozu odhalena v rámci originální umělecké prezentace.
Peugeot Značka Peugeot, která je s 10 000 prodejními místy zastoupená v 160 zemích světa, spojuje intenzivní emoce a hledání dokonalosti. V roce 2013 Peugeot prodal po celém světě 1 553 000 vozů, urychlil své zastoupení na velkých rostoucích světových trzích a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Kromě verzí 208 GTY a XY uvedl Peugeot na trh nový městský crossover 2008 a radikálně obnovil svou nabídku v segmentu C díky novému modelu Peugeot 308. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot. Tyto vlastnosti jsou pro značku, která prodala více než 60 milionů vozů, klíčové již 125 let.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.