Pro modernizovaný model Škoda Superb Combi je nyní k dispozici také výrazný outdoorový paket. Součástí této sady dílů z kolekce Originálního příslušenství Škoda jsou robustní plastové kryty kolem celého vozu, modifikované nárazníky, lemy blatníků a prahů, a také další ochranné prvky. Paket Outdoor je k dispozici téměř pro všechny kombinace motorů a převodovek modelu Superb Combi.
S paketem Outdoor je důkladně modernizovaný Superb Combi dobře vybavený i pro provoz mimo běžné silnice: nápadným znakem jsou výrazné ochranné prvky kolem celého vozu. Vpředu i vzadu jsou nové nárazníky s černými plastovými ochrannými prvky. Robustní plastové díly překrývají také prahy a lemy blatníků. Výraznými designovými prvky jsou stříbrně lakované části předního a zadního nárazníku na exponovaných místech. Praktické jsou také boční ochranné lišty na obou párech dveří a nákladové hraně zavazadelníku.
Motorovou paletu modelu Škoda Superb Combi s paketem Outdoor tvoří čtyři benzinové a tři naftové agregáty. Nabídka pokrývá spektrum motorů od základního čtyřválce 1,4 TSI o výkonu 92 kW až po špičkovou šestiválcovou motorizaci 3,6 FSI s výkonem 191 kW. Paket Outdoor je tak k dispozici téměř pro všechny motorizace – s výjimkou provedení Superb GreenLine. Jako automatické převodovky jsou v nabídce pouze moderní šesti- a sedmistupňové převodovky DSG. Zákazník si navíc může vybrat mezi variantou s pohonem předních nebo všech čtyř kol. Základem techniky pohonu všech kol modelu Superb Combi 4x4 je spojka Haldex čtvrté generace.Paket Outdoor je atraktivním příslušenstvím pro modernizovanou vlajkovou loď značky Škoda.
Kompletně přepracovaná Škoda Superb, která byla na trh uvedena v polovině roku 2013, zaujme inovovaným designem a přesvědčí zlepšenými hodnotami spotřeby a řadou nových technických řešení. Vrcholný model značky v obou karosářských variantách potvrzuje všechny přednosti, kterým už téměř dvanáct let vděčí za svůj úspěch: dostatek místa, vynikající funkčnost, vysokou úroveň komfortu, špičkovou bezpečnost, nejlepší poměr ceny a užitné hodnoty a suverénní eleganci.
Superb je už od svého uvedení na trh v roce 2001 synonymem nejvyšší kvality z České republiky. Se špičkovým modelem značky se společnosti Škoda Auto podařil vstup do segmentu střední třídy. Od samého počátku stanovuje Škoda Superb měřítka prostornosti a komfortu. Zatímco první generace modelu Superb měla charakter klasickéhosedanu se stupňovitou zádí a odděleným zavazadlovým prostorem, zaujala druhá generace, uvedená na trh v roce 2008, novými možnostmi variabilního využití. Díky konceptu Twindoor lze páté dveře otevírat buď kompletně, i se zadním sklem, nebo jen jako klasické víko zavazadlového prostoru. Vůz tedy spojuje výhody klasického sedanu s variabilitouliftbacku. Superb Combi je na trhu od roku 2009.
Škoda Superb přesvědčuje zákazníky v Evropě, stejně jako v Číně, Rusku a Indii. Na celém světě dosud Škoda prodala zhruba 615.500 vozů tohoto vrcholného modelu. V roce 2013 prodala Škoda Auto zhruba 94.500 vozů řady Superb.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.