Pozitivní reakce na Den pro dívky na Škoda Auto středním odborném učilišti strojírenském: Více než 200 žákyň posledních ročníků základních škol se informovalo o nabídce studia technických oborů. Firemní střední odborné učiliště, jedna z největších nestátních vzdělávacích institucí v České republice, nabízí mladým lidem tříleté a čtyřleté studium zaměřené na techniku, elektrotechniku nebo také průmyslovou logistiku.
„Rostoucí zájem dívek o naši nabídku studia technických oborů nás velice těší,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda Auto, za oblast HR management. „Chceme, aby se pro technické obory rozhodovalo více dívek. Podíl dívek mezi studenty a absolventy našeho středního odborného učiliště v posledních letech vzrostl, v současné době činí 10 procent. Velký zájem o karierní Den pro dívky je opět důkazem vysoké atraktivity naší nabídky studijních oborů,“ dodává Wojnar. V letošním roce studium na firemním odborném učilišti zahájilo 258 mladých lidí, z toho 37 dívek.
Škoda Auto střední odborné učiliště strojírenské nabízí tříleté a čtyřleté učební obory technického zaměření, ukončené výučním listem nebo maturitní zkouškou. Nejoblíbenějšími tříletými obory jsou Automechanik, Autoelektrikář a Elektrikář. Mezi čtyřletými obory s maturitou je nejžádanější Průmyslový logistik. Tento obor technickoekonomického zaměření je zejména pro dívky velmi atraktivní. Firemní odborné učiliště navíc nabízí i nástavbové a dálkové studium.
Vzdělání na Škoda Auto středním odborném učilišti strojírenském otevírá absolventům i díky úzké spolupráci s Odbory KOVO MB při Škoda Auto skvělou profesní perspektivu. Mladým lidem se zde dostává špičkového vzdělání v jedné z nejmodernějších vzdělávacích institucí v České republice. Jen v minulém roce investovala domácí automobilka do výstavby a modernizace učiliště téměř 20 milionů korun. Kontinuálním vzděláváním mladých lidí přejímá firma společenskou odpovědnost. Všichni absolventi navíc dostanou nabídku pracovního místa ve společnosti Škoda Auto. Automobilka ve svém sídle v Mladé Boleslavi provozuje vlastní učiliště již od roku 1927. Vzdělání tu dosud získalo zhruba 21 500 absolventů. Studium je bezplatné a praxe, která je nedílnou součástí výuky, je navíc finančně ohodnocena.
Mimo akce určené dívkám ze základních škol, pořádá firemní učiliště pravidelně také Dny otevřených dveří, protože nejlepší cestou, jak si udělat vlastní představu o výuce, je osobní návštěva. Zájemci se mohou přijít podívat do prostor teoretické výuky a odborného výcviku a získat všechny potřebné informace o jednotlivých oborech 18. ledna
Škoda Auto je jedním z nejatraktivnějších zaměstnavatelů a v současné době v České republice zaměstnává více než 25 000 lidí. Svým zaměstnancům nabízí stabilitu velkémezinárodní společnosti, širokou škálu možností dalšího vzdělávání, perspektivu karierního růstu a zahraniční pracovní zkušenosti, nadprůměrné finanční ohodnocení a řadu dalších výhod, jako je například důchodové připojištění, příspěvky na dovolenou, úvěry pro účely bydlení, lázeňské pobyty nebo atraktivní podmínky zaměstnaneckého leasingu nových vozů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.