Výrobní ředitel Denis Martin a ředitel pro výzkum a vývoj PSA Peugeot Citroën Gilles Le Borane dnes při příležitosti zasedání podnikové rady v podniku v Rennes-La Janais oznámili, že do podniku bude směřovat investice určená na výrobu nového automobilu.
Tato investice ve výši 90 milionů Euro bude určená na výrobu vozu segmentu C pro značku Peugeot. Nový vůz nahradí současný Peugeot 5008.
Výroba bude využívat platformu EMP2, do jejíhož vývoje bylo investováno 630 milionů Euro. Výroba v Rennes bude zahájena v polovině roku 2016, na evropský i světový trh se vůz dostane na konci roku 2016.
Předpokládaný objem výroby dosáhne počínaje rokem 2017 celkem 70 000 kusů ročně, díky čemuž stoupne výroba v podniku na více než 100 000 vozů ročně.
Denis Martin při této příležitosti prohlásil: „Mám obrovskou radost, že mohu dnes potvrdit přidělení nového vozu do Rennes, což Philippe Varin přislíbil v listopadu 2012. Skupina se v rámci své nové sociální smlouvy pevně zavázala především k přidělování výroby nových vozů do francouzských továren. Přinášíme důkaz toho, že své závazky plníme.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?