Výrobní ředitel Denis Martin a ředitel pro výzkum a vývoj PSA Peugeot Citroën Gilles Le Borane dnes při příležitosti zasedání podnikové rady v podniku v Rennes-La Janais oznámili, že do podniku bude směřovat investice určená na výrobu nového automobilu.
Tato investice ve výši 90 milionů Euro bude určená na výrobu vozu segmentu C pro značku Peugeot. Nový vůz nahradí současný Peugeot 5008.
Výroba bude využívat platformu EMP2, do jejíhož vývoje bylo investováno 630 milionů Euro. Výroba v Rennes bude zahájena v polovině roku 2016, na evropský i světový trh se vůz dostane na konci roku 2016.
Předpokládaný objem výroby dosáhne počínaje rokem 2017 celkem 70 000 kusů ročně, díky čemuž stoupne výroba v podniku na více než 100 000 vozů ročně.
Denis Martin při této příležitosti prohlásil: „Mám obrovskou radost, že mohu dnes potvrdit přidělení nového vozu do Rennes, což Philippe Varin přislíbil v listopadu 2012. Skupina se v rámci své nové sociální smlouvy pevně zavázala především k přidělování výroby nových vozů do francouzských továren. Přinášíme důkaz toho, že své závazky plníme.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?