Značka PEUGEOT využívá kantonský autosalon pro uvedení vozu PEUGEOT 301 na čínský trh a oznámení příchodu modelu PEUGEOT 2008, jehož prodej zde začne v dubnu 2014.
Díky vozu PEUGEOT 301, který se vyrábí v továrně ve Wu-chanu (společný podnik DPCA, provincie Chu-pej), značka PEUGEOT rozšiřuje svou nabídku a posiluje přítomnost ve strategickém segmentu C, který představuje více než 50 % čínského trhu. Nabídku obohacuje o cenově dostupný prestižní vůz, který splňuje očekávání zákazníků zaměřených na praktičnost, multifunkčnost a racionalitu.
Značka PEUGEOT takto hodlá dál urychlovat svou expanzi v Číně. Na konci října 2013 dosáhly prodeje značky PEUGEOT 225 000 vozů, což představuje nárůst o 29 %, tedy téměř dvakrát víc, než kolik činí nárůst trhu (+18%).
Uvedení vozu PEUGEOT 301 na čínský trh
Model 301 zaznamenává úspěch na mnoha trzích. Před rokem byl uveden v zemích Maghrebu a ve východní Evropě, pak následovalo na jaře 2013 uvedení na Středním východě. K dnešnímu dni se registruje již více než 60 000 prodaných vozů. Prodejní cíle stanovené pro tyto regiony byly překročeny a pro uspokojení poptávky musela být navýšena výroba v továrně ve Vigo. Cílem značky PEUGEOT je dosáhnout v roce 2014 celkově více než 130 000 prodaných vozů.
PEUGEOT 301 využívá veškeré současné stylové principy značky. Vůz byl v úzké spolupráci mezi týmy design centra ve Vélizy (ADN) a v Šanghaji upraven tak, aby představoval homogenní a konzistentní celek, který bude splňovat specifické požadavky čínských zákazníků.
Společnost DongFeng Peugeot hodlá prodat během prvního roku 60 000 vozů 301 a splnit tak očekávání trhu. Prodejní síť, která se rychle rozrůstá, tvoří již 408 koncesionářů.
Společnost DongFeng Peugeot má díky tomuto novému vozu nejpestřejší nabídku, jakou kdy měla, a plní tak své plány růstu a rozvoje značky i její prodejní sítě.
PEUGEOT 301 je vůz, který dokonale ilustruje soulad mezi mezinárodní strategií značky PEUGEOT a strategií rozvoje společnosti DongFeng PEUGEOT na čínském trhu.
PEUGEOT na kantonském autosalonu
Kantonský autosalon je druhý největší čínský autosalon po Pekingu a Šanghaji, kde se autosalony pravidelně každý rok střídají.
Tento rok společnost DongFeng PEUGEOT upoutá pozornost i vozem PEUGEOT 2008, který se vyrábí ve Wu-chanu a na trhu se objeví v dubnu 2014.
Společnost DongFeng PEUGEOT na svém stánku o rozloze 1 190 m2 představuje 14 vozů, což je nejbohatší nabídka v historii její existence v Číně a ukazuje na oblibu francouzské značky. Společnost zde představuje kompletní nabídku vozů 301, 307cross, 308, 408, 508, 3008 a importované vozy 2008, 4008, RCZ a 308 CC.
Ambiciózní cíle v Číně pro období 201 3–2015
Čína představuje pro značku PEUGEOT strategickou oblast. Plánuje zde rozmach, který se opírá o ambiciózní produktový plán, na základě něhož bude na čínský trh uvedeno v období 2013–2015 celkem 6 nových modelů. V roce 2014 půjde vedle vozu 301 o tři nové modely, které posílí působení značky na čínském trhu.
V roce 2015 bude mít PEUGEOT v zemi k dispozici síť 500 koncesionářů fungujících dle nejvyšších norem značky. Tato síť pokryje 85 % čínského území (oproti dnešním 74 %) a jeho cílem bude prodej 450 000 vozů ročně, tedy dvakrát víc než v roce 2012.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.