Značka PEUGEOT využívá kantonský autosalon pro uvedení vozu PEUGEOT 301 na čínský trh a oznámení příchodu modelu PEUGEOT 2008, jehož prodej zde začne v dubnu 2014.
Díky vozu PEUGEOT 301, který se vyrábí v továrně ve Wu-chanu (společný podnik DPCA, provincie Chu-pej), značka PEUGEOT rozšiřuje svou nabídku a posiluje přítomnost ve strategickém segmentu C, který představuje více než 50 % čínského trhu. Nabídku obohacuje o cenově dostupný prestižní vůz, který splňuje očekávání zákazníků zaměřených na praktičnost, multifunkčnost a racionalitu.
Značka PEUGEOT takto hodlá dál urychlovat svou expanzi v Číně. Na konci října 2013 dosáhly prodeje značky PEUGEOT 225 000 vozů, což představuje nárůst o 29 %, tedy téměř dvakrát víc, než kolik činí nárůst trhu (+18%).
Uvedení vozu PEUGEOT 301 na čínský trh
Model 301 zaznamenává úspěch na mnoha trzích. Před rokem byl uveden v zemích Maghrebu a ve východní Evropě, pak následovalo na jaře 2013 uvedení na Středním východě. K dnešnímu dni se registruje již více než 60 000 prodaných vozů. Prodejní cíle stanovené pro tyto regiony byly překročeny a pro uspokojení poptávky musela být navýšena výroba v továrně ve Vigo. Cílem značky PEUGEOT je dosáhnout v roce 2014 celkově více než 130 000 prodaných vozů.
PEUGEOT 301 využívá veškeré současné stylové principy značky. Vůz byl v úzké spolupráci mezi týmy design centra ve Vélizy (ADN) a v Šanghaji upraven tak, aby představoval homogenní a konzistentní celek, který bude splňovat specifické požadavky čínských zákazníků.
Společnost DongFeng Peugeot hodlá prodat během prvního roku 60 000 vozů 301 a splnit tak očekávání trhu. Prodejní síť, která se rychle rozrůstá, tvoří již 408 koncesionářů.
Společnost DongFeng Peugeot má díky tomuto novému vozu nejpestřejší nabídku, jakou kdy měla, a plní tak své plány růstu a rozvoje značky i její prodejní sítě.
PEUGEOT 301 je vůz, který dokonale ilustruje soulad mezi mezinárodní strategií značky PEUGEOT a strategií rozvoje společnosti DongFeng PEUGEOT na čínském trhu.
PEUGEOT na kantonském autosalonu
Kantonský autosalon je druhý největší čínský autosalon po Pekingu a Šanghaji, kde se autosalony pravidelně každý rok střídají.
Tento rok společnost DongFeng PEUGEOT upoutá pozornost i vozem PEUGEOT 2008, který se vyrábí ve Wu-chanu a na trhu se objeví v dubnu 2014.
Společnost DongFeng PEUGEOT na svém stánku o rozloze 1 190 m2 představuje 14 vozů, což je nejbohatší nabídka v historii její existence v Číně a ukazuje na oblibu francouzské značky. Společnost zde představuje kompletní nabídku vozů 301, 307cross, 308, 408, 508, 3008 a importované vozy 2008, 4008, RCZ a 308 CC.
Ambiciózní cíle v Číně pro období 201 3–2015
Čína představuje pro značku PEUGEOT strategickou oblast. Plánuje zde rozmach, který se opírá o ambiciózní produktový plán, na základě něhož bude na čínský trh uvedeno v období 2013–2015 celkem 6 nových modelů. V roce 2014 půjde vedle vozu 301 o tři nové modely, které posílí působení značky na čínském trhu.
V roce 2015 bude mít PEUGEOT v zemi k dispozici síť 500 koncesionářů fungujících dle nejvyšších norem značky. Tato síť pokryje 85 % čínského území (oproti dnešním 74 %) a jeho cílem bude prodej 450 000 vozů ročně, tedy dvakrát víc než v roce 2012.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.