Peugeot uvádí model 301 na čínský trh a urychluje svoji expanzi na největším automobilovém trhu na světě

ar5, 24. listopadu 2013, 07:00 Google+

Značka PEUGEOT využívá kantonský autosalon pro uvedení vozu PEUGEOT 301 na čínský trh a oznámení příchodu modelu PEUGEOT 2008, jehož prodej zde začne v dubnu 2014.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Peugeot

Peugeot | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Díky vozu PEUGEOT 301, který se vyrábí v továrně ve Wu-chanu (společný podnik DPCA, provincie Chu-pej), značka PEUGEOT rozšiřuje svou nabídku a posiluje přítomnost ve strategickém segmentu C, který představuje více než 50 % čínského trhu. Nabídku obohacuje o cenově dostupný prestižní vůz, který splňuje očekávání zákazníků zaměřených na praktičnost, multifunkčnost a racionalitu.

Značka PEUGEOT takto hodlá dál urychlovat svou expanzi v Číně. Na konci října 2013 dosáhly prodeje značky PEUGEOT 225 000 vozů, což představuje nárůst o 29 %, tedy téměř dvakrát víc, než kolik činí nárůst trhu (+18%).

Uvedení vozu PEUGEOT 301 na čínský trh 

Model 301 zaznamenává úspěch na mnoha trzích. Před rokem byl uveden v zemích Maghrebu a ve východní Evropě, pak následovalo na jaře 2013 uvedení na Středním východě. K dnešnímu dni se registruje již více než 60 000 prodaných vozů. Prodejní cíle stanovené pro tyto regiony byly překročeny a pro uspokojení poptávky musela být navýšena výroba v továrně ve Vigo. Cílem značky PEUGEOT je dosáhnout v roce 2014 celkově více než 130 000 prodaných vozů.

PEUGEOT 301 využívá veškeré současné stylové principy značky. Vůz byl v úzké spolupráci mezi týmy design centra ve Vélizy (ADN) a v Šanghaji upraven tak, aby představoval homogenní a konzistentní celek, který bude splňovat specifické požadavky čínských zákazníků.

Společnost DongFeng Peugeot hodlá prodat během prvního roku 60 000 vozů 301 a splnit tak očekávání trhu. Prodejní síť, která se rychle rozrůstá, tvoří již 408 koncesionářů.

Společnost DongFeng Peugeot má díky tomuto novému vozu nejpestřejší nabídku, jakou kdy měla, a plní tak své plány růstu a rozvoje značky i její prodejní sítě.

 

PEUGEOT 301 je vůz, který dokonale ilustruje soulad mezi mezinárodní strategií značky PEUGEOT a strategií rozvoje společnosti DongFeng PEUGEOT na čínském trhu.

PEUGEOT na kantonském autosalonu

Kantonský autosalon je druhý největší čínský autosalon po Pekingu a Šanghaji, kde se autosalony pravidelně každý rok střídají. 

Tento rok společnost DongFeng PEUGEOT upoutá pozornost i vozem PEUGEOT 2008, který se vyrábí ve Wu-chanu a na trhu se objeví v dubnu 2014.

Společnost DongFeng PEUGEOT na svém stánku o rozloze 1 190 m2 představuje 14 vozů, což je nejbohatší nabídka v historii její existence v Číně a ukazuje na oblibu francouzské značky. Společnost zde představuje kompletní nabídku vozů 301, 307cross, 308, 408, 508, 3008 a importované vozy 2008, 4008, RCZ  a 308 CC.  

Ambiciózní cíle v Číně pro období 201 3–2015

Čína představuje pro značku PEUGEOT strategickou oblast. Plánuje zde rozmach, který se opírá o ambiciózní produktový plán, na základě něhož bude na čínský trh uvedeno v období 2013–2015 celkem 6 nových modelů. V roce 2014 půjde vedle vozu 301 o tři nové modely, které posílí působení značky na čínském trhu.

V roce 2015 bude mít PEUGEOT v zemi k dispozici síť 500 koncesionářů fungujících dle nejvyšších norem značky. Tato síť pokryje 85 % čínského území (oproti dnešním 74 %) a jeho cílem bude prodej 450 000 vozů ročně, tedy dvakrát víc než v roce 2012.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot uvádí model 301 na čínský trh a urychluje svoji expanzi na největším automobilovém trhu na světě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

U Citroënu je dopočítáno - soutěž o Citroën C4 Piccaso - anotační foto

U Citroënu je dopočítáno - soutěž o Citroën C4 Piccaso

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud