V říjnu prodal Peugeot nejvíc aut za poslední dva roky

Peugeot
Peugeot, foto: Peugeot ČR
ar5 7. listopadu 2013 07:04
Sdílej:

V říjnu 2013 registrovala značka Peugeot na českém trhu 957 vozů. To znamená nejen nejlepší výsledek letošního roku, ale také nejvíc prodaných vozů od května roku 2011.

V říjnu 2013 registrovala značka Peugeot na českém trhu 957 vozů. To znamená nejen nejlepší výsledek letošního roku, ale také nejvíc prodaných vozů od května roku 2011. 

Za prvních deset měsíců letošního roku prodala značka Peugeot v ČR celkem 7 437 vozů, což představuje tržní podíl 5,13% a nárůst přesahující 10%.

V letošním roce jde značka Peugeot proti proudu automobilového trhu v ČR. Zatímco trh už několik měsíců hlásí pokles, Peugeot výrazně roste. Celkový nárůst oproti loňskému roku dosahuje 10,2%. Letošní série prodejně úspěšných měsíců vrcholí rekordním říjnem s  957 prodanými vozy a podílem na trhu 5,78 %. 

Říjen byl pro značku Peugeot mimořádně důležitým měsícem, neboť uvedla na trh klíčový model – NOVÝ PEUGEOT 308. Tento atraktivní hatchback si v uplynulém měsíci připsal už přes stovku registrací. Pro následující měsíce je jeho úkol zřejmý: prosadit se do čela žebříčku nejprodávanějších hatchbacků segmentu M1 na českém trhu. Přínosem bude již první získaný úspěch – postup mezi finalisty ankety Auto roku 2014 v České republice.

I na ostatních evropských trzích se nový Peugeot 308 setkává s vřelým přijetím. Ve Francii, kde byl uveden jako první -  12. září 2013, čítá už 11 500 objednávek a s podílem na trhu 2,3% se umisťuje na prvním místě ve svém segmentu. Úspěchy zaznamenává i druhá letošní novinka – crossover Peugeot 2008. Počet objednávek v Evropě dosahuje 65 450 kusů, přičemž polovina připadá na Francii, kde je nový crossover také lídrem svého segmentu.  V České republice je trend objednávek modelu Peugeot 2008 příznivý, počet registrací od uvedení vozu na trh přesahuje 200 vozů.

Největší zásluhu na říjnovém výsledku má však užitková dodávka Peugeot Boxer a realizace významné fleetové zakázky. Celkem bylo v říjnu registrováno 276 lehkých užitkových vozů Peugeot, což vyneslo značku do čela žebříčku. Celkovým téměř 50ti procentním nárůstem za rok 2013 v kategorii LCV si značka zajistila postup na výslednou bronzovou příčku, tedy o dvě pozice výše než v loňském roce.

„Na rekordním říjnu se kromě realizace smlouvy s Českou poštou a zdařilého uvedení nového Peugeotu 308 podepsal také úspěch akce „7 dní Peugeot“. Ta nám zajistila značnou část říjnových prodejů a navíc výrazně navýšila i počet objednávek, které nás budou udržovat na předních místech prodejního žebříčku i v následujících měsících,“ okomentoval výsledky Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA. 

„V letošním roce hrají velkou roli fleetové prodeje. Dlouhodobé úsilí zaměřené na kvalitnější spolupráci s firemními zákazníky přineslo své ovoce a nás to opravdu těší. Značnou zásluhu na našem úspěchu mají také leasingové společnosti, bez jejichž podpory bychom takových výsledků nemohli dosáhnout,“ dodává Pavel Havelka, fleet manažer společnosti PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.