V říjnu 2013 registrovala značka Peugeot na českém trhu 957 vozů. To znamená nejen nejlepší výsledek letošního roku, ale také nejvíc prodaných vozů od května roku 2011.
Za prvních deset měsíců letošního roku prodala značka Peugeot v ČR celkem 7 437 vozů, což představuje tržní podíl 5,13% a nárůst přesahující 10%.
V letošním roce jde značka Peugeot proti proudu automobilového trhu v ČR. Zatímco trh už několik měsíců hlásí pokles, Peugeot výrazně roste. Celkový nárůst oproti loňskému roku dosahuje 10,2%. Letošní série prodejně úspěšných měsíců vrcholí rekordním říjnem s 957 prodanými vozy a podílem na trhu 5,78 %.
Říjen byl pro značku Peugeot mimořádně důležitým měsícem, neboť uvedla na trh klíčový model – NOVÝ PEUGEOT 308. Tento atraktivní hatchback si v uplynulém měsíci připsal už přes stovku registrací. Pro následující měsíce je jeho úkol zřejmý: prosadit se do čela žebříčku nejprodávanějších hatchbacků segmentu M1 na českém trhu. Přínosem bude již první získaný úspěch – postup mezi finalisty ankety Auto roku 2014 v České republice.
I na ostatních evropských trzích se nový Peugeot 308 setkává s vřelým přijetím. Ve Francii, kde byl uveden jako první - 12. září 2013, čítá už 11 500 objednávek a s podílem na trhu 2,3% se umisťuje na prvním místě ve svém segmentu. Úspěchy zaznamenává i druhá letošní novinka – crossover Peugeot 2008. Počet objednávek v Evropě dosahuje 65 450 kusů, přičemž polovina připadá na Francii, kde je nový crossover také lídrem svého segmentu. V České republice je trend objednávek modelu Peugeot 2008 příznivý, počet registrací od uvedení vozu na trh přesahuje 200 vozů.
Největší zásluhu na říjnovém výsledku má však užitková dodávka Peugeot Boxer a realizace významné fleetové zakázky. Celkem bylo v říjnu registrováno 276 lehkých užitkových vozů Peugeot, což vyneslo značku do čela žebříčku. Celkovým téměř 50ti procentním nárůstem za rok 2013 v kategorii LCV si značka zajistila postup na výslednou bronzovou příčku, tedy o dvě pozice výše než v loňském roce.
„Na rekordním říjnu se kromě realizace smlouvy s Českou poštou a zdařilého uvedení nového Peugeotu 308 podepsal také úspěch akce „7 dní Peugeot“. Ta nám zajistila značnou část říjnových prodejů a navíc výrazně navýšila i počet objednávek, které nás budou udržovat na předních místech prodejního žebříčku i v následujících měsících,“ okomentoval výsledky Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA.
„V letošním roce hrají velkou roli fleetové prodeje. Dlouhodobé úsilí zaměřené na kvalitnější spolupráci s firemními zákazníky přineslo své ovoce a nás to opravdu těší. Značnou zásluhu na našem úspěchu mají také leasingové společnosti, bez jejichž podpory bychom takových výsledků nemohli dosáhnout,“ dodává Pavel Havelka, fleet manažer společnosti PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA.