Inovované povinné ručení ProAuto, které v září uvedla na trh pojišťovna Wüstenrot, se od klasické nabídky liší rychlým nárůstem bonusu za jízdu bez nehod i dalšími ne nepodstatnými detaily.
U pojištění ProAuto máte za bezeškodný průběh už po dvou letech nárok na 30% bonus, přičemž průměrná výše bonusu se na trhu pohybuje jen kolem 10 procent. Wüstenrot vám samozřejmě započítá dobu pojištění u jiné pojišťovny. Jezdíte-li dlouhodobě bez nehod, můžete získat až 60% bonus, což také není zcela běžné.
Povinné ručení budete mít u Wüstenrotu levnější i na další auto, a to díky obchodní slevě Multibonus. Tu vám Wüstenrot přizná ve výši bonusu, který máte na první pojištěný vůz. Multibonus je navíc převoditelný na manžela/manželku nebo druha/družku.
Nově sjednané povinné ručení ProAuto je ojedinělé i tím, že ho můžete kdykoliv ukončit bez udání důvodů a bez jakýchkoliv poplatků.
Převážná většina majitelů vozů má podle statistik uzavřeno pouze povinné ručení, protože tvrdí, že havarijní pojištění se jim nevyplatí. Možnost samostatného pojištění vybraného rizika ale vítají. Wüstenrot těmto klientům vychází vstříc rozšířením povinného ručení o živelní připojištění včetně rizika střetu se zvěří a připojištění odcizení vozidla.
Co je v základním pojištění a co si můžete připojistit
Základní pojištění:
- pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla
- asistenční služby
Připojištění:
- připojištění skel
- úrazové připojištění na částku 1 mil. Kč
- rozšířené asistenční služby
- odcizení vozidla
- živelné pojištění a střet se zvěří
Díky nově zavedenému převodu bonusu z povinného ručení zlevňuje i havarijní pojištění pro klienty, kteří nemají žádný nebo nízký bonus za jízdu bez nehod z tohoto pojištění. I u prvního uzavřeného havarijního pojištění se může pojistné snížit až o 60 %. Wüstenrot navíc nabízí cenově výhodnější varianty Expert a Praktik.
Pojištění ProAuto si snadno spočítáte a stejně jednoduše a rychle online sjednáte na www.wustenrot.cz. Své vozidlo si můžete pojistit i po telefonu na bezplatné lince 800 22 55 55.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.