Právě jízdní vlastnosti jsou jedním z kritérií, na které se dívá každý šofér již při koupi auta. Dovolit si nejnovější typ vozidla může jen málokdo, a tak jsou testovací jízdy i běžnou součástí prodeje ojetin.
Pokud se předchozí majitel o auto dobře staral, většinou je i po pár letech v dobrém stavu. Při testovací jízdě zejména starších modelů, pozorujeme nejen to, jak se auto při našem stylu jízdy chová, ale i to, zda si nevšimneme možné poškození jednotlivých částí motoru. Pro úplného laika je však toto velmi nepravděpodobné a pokud si chcete být opravdu jisti, že koupíte dobře, raději požádejte o pomoc spolehlivého automechanika. Některé chyby se totiž často objeví až později, pravidelným používáním.Při koupi ojetého vozu si však každý musí být vědomi, že časem se opravám, či výměně některých komponentů nevyhne. Poruchy jsou tak mnohem větší hrozbou než u nových typů. Pokud však Váš rodinný rozpočet prostě neumožňuje koupit nové, jste odkázán výhradně na starší ročníky výroby. Určitě si svůj výběr nechte odsouhlasit mechanikem. Vyhnete se tak nemilým překvapením. Starší auta si jednoduše vyžadují větší pozornost.Avšak i tato auta Vám mohou přinést dokonalý požitek z jízdy. Už i u nás zdomácněly různá vylepšení nejen vzhledu, ale i motoru. Podobné zásahy však nejsou levnou záležitostí. Každou jízdu si však můžete užít i na svém čtyřkolovém společníkovi. Postačí Vám repas turba, nemusíte přece hned kupovat nové součástky. I na delší trase, jako je dovolená si tak užijete skvělé jízdní vlastnosti. Nesmíme však zapomínat na kvalitní obutí. Právě pneumatiky Matador přispějí k dynamické sportovní, ale především bezpečné jízdě.Letos si určitě nejeden z nás uvědomil, že se v létě i bez laciné autoledničky neobejde, ty najdete na autochladnicky.sk. Zpříjemnit jízdu nejen v létě mohou i deflektory, jejich nabídku si prohlédněte zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.