Doporučené ceny vybraných výbavových stupňů vozů Škoda vzrostou od 8. srpna tohoto roku u modelových řad Fabia, Octavia, Superb a Yeti o jedno procento. Informoval o tom v pátek mluvčí automobilky Rudolf Dreithaler.
Základní výbavové stupně napříč celým portfoliem vozů Škody Auto zůstávají nezměněny. U modelové řady Roomster a Octavia Tour k žádným cenovým úpravám nedojde. Beze změn zůstávají i ceny prvků mimořádných výbav pro všechny aktuálně nabízené modely Škody Auto.
Jednoprocentní zdražení se podle Dreithalera ceníků platných akčních nabídek v České republice nedotkne. Fabii Easy Magic tak lze pořídit od 194 900 korun, Roomster Magic od 239 900 Kč, Octavii Tour Trumf od 254 900 korun, Octavii TSI Drive od 344 900 Kč a Yeti Fresh od 428 900 korun.
Změny se nevztahují ani na ekologicky šetrné verze GreenLine modelové řady fabia, roomster a yeti. Nemění se ani cena derivátů modelové řady fabia s označením RS, Monte Carlo a Scout.
Škoda Auto byla ve navíc čtvrtek vyhlášena výrobcem nejoblíbenějších vozů v Británii. Informoval o tom v pátek britský server MailOnline s odvoláním na specializovaný server Which? Car.
Čtyři modely Škody Auto navíc skončily v první desítce žebříčku nejvíce vyhovujících modelů. Podle serveru je to vůbec poprvé, co Škoda Auto skončila na vrcholu žebříčku Which? Car´s satisfaction survey. Škoda se umístila na vedoucím místě žebříčku spokojenosti s 88,4 procenty hlasů, druhé skončilo Porsche (87,6 procenta) a třetí pak Lexus (87,1 procenta). Oproti tomu například francouzský Renault se s 68,1 procenta potácel na spodní části průzkumu spokojenosti. "Škoda shrábla cenu za neoblíbenějšího výrobce aut pro rok 2011. Majitelé milují jejich praktická, hodnotná auta, zvláště jejich aktuální modely. Škoda, která byla tak dlouho terčem vtipů o nedostatečné atraktivitě a spolehlivosti svých aut, se už nemusí podobných vtipů obávat. Místo toho se nyní ukázala jako značka auta s nejlepším hodnocením zákazníků v našem průzkumu, zatímco Renault se posunul na samý konec," uvádí Which? Car. Mezi jednotlivými modely se v první desítce objevily hned čtyři z dílny Škody Auto - multifunkční Yeti, Superb kombi a dvě verze vlajkové lodi Suberb sedan (stará a nová modelová verze). Vrcholné místo spokojenosti obsadila Toyota Yaris Verso, britský Land Rover Discovery 4 se umístil třetím místě. Sedm z deseti nejméně oblíbených vozů obsadili podle serveru Francouzi s Renaultem Laguna Sport Tourer, který skončil na samém dně. Průzkum Which? Car byl založen na hodnocení od vlastníků 63 tisíc nových a ojetých vozů.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.