Společnost Continental AG z Hannoveru se připojuje ke skupině Schaeffler Group z Herzogenaurachu a stane se sponzorem německého fotbalového mistra FC Bayern Mnichov. Nedávno byla podepsána smlouva až do roku 2015.
„Těší nás, že se nám jakožto exkluzivnímu partnerovi nabízí atraktivní možnost propojit dvě prémiové značky – Continental a FC Bayern Mnichov. Pokračujeme tak v naší strategii sponzorování mezinárodního fotbalu,“ prohlásil Nikolai Setzer, člen Správní rady a vedoucí Oddělení pneumatik pro osobní a lehké nákladní vozy společnosti Continental AG. Dále dodal: „Díky spojení s nejúspěšnějším německým fotbalovým týmem a jedním z nejznámějších týmů na světě se ještě zvýší prestiž značky Continental – pneumatik, jež jsou po celém světě známé svou bezpečností a brzdným výkonem.“
Nové partnerství přichází brzy poté, co bylo oznámeno první sponzorování pohárové soutěže v Německu DFB Pokal a ligové soutěže v USA Major League Soccer. Když se k tomu připočte i sponzorování Mistrovství světa FIFA 2010 v Jižní Africe a Mistrovství světa FIFA 2014 v Brazílii, ukazuje se, že společnost Continental dlouhodobě využívá profesionální fotbal jako svoji hlavní formu komunikace – jak na mezinárodní úrovni, tak na úrovni národní a regionální. „FC Bayern Mnichov loni dokázal vyhrát double a dostat se až do finále Ligy mistrů, takže jeho televizní zápasy sleduje stále více fanoušků v Německu i v ostatních zemích. Mezi diváky patří také fanoušci na stále rostoucích trzích v Asii, na které jsme se v této oblasti zaměřili. Tým FC Bayern Mnichov se velice často objevuje i v mimořádných zápasech vymykajících se obvyklým ligovým utkáním, což dále zvýrazňuje a zviditelňuje spojení tohoto týmu se značkou Continental,“ poznamenal Setzer. „Hráči FC Bayern Mnichov jsou známí svojí profesionalitou a zápalem rovněž mimo hřiště. To jsou přesně ty atributy, které dokonale odpovídají našim produktům a naší značce.“
V tomto případě, jak vysvětluje, společnost Continental těží z dlouhodobé spolupráce klubu FC Bayern Mnichov se skupinou Schaeffler Group z Herzogenaurachu. Ta společnosti Con-tinental doslova vydláždila cestu k tomuto sponzoringu. V úvodu Mistrovství světa 2010 v Jižní Africe podporovala společnost Continental celostátní akci kickHIV! spuštěnou organi-zací „Go Ahead!“ v rámci boje proti AIDS v Jižní Africe. Této akce se účastnil také reprezen-tační obránce z FC Bayern Mnichov Philipp Lahm.
„Balíček“ pro nejlepší fotbalisty
Balíček zahrnuje především reklamu na všechny domácí bundesligové zápasy, včetně ex-kluzivní várky lístků na tyto zápasy a také na zápasy poháru DFB Pokal a Ligy mistrů. Spon-zorování pohárové soutěže DFB Pokal umožňuje společnosti Continental získat další lístky na zápasy, v nichž hraje FC Bayern Mnichov jakožto úřadující mistr. V budoucnu budou fot-balové hvězdy z Mnichova v ještě větším bezpečí, protože na venkovní zápasy budou cesto-vat na vynikajících pneumatikách prémiové značky Continental. Týmové autobusy bude do-dávat společnost MAN a servisní vozidla další sponzor, společnost Audi.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?