Continental se stále více angažuje ve světě profesionálního fotbalu

Continental
Continental, foto: Continental
Braňo Porubčan 11. srpna 2010 10:32
Sdílej:

Společnost Continental AG z Hannoveru se připojuje ke skupině Schaeffler Group z Herzogenaurachu a stane se sponzorem německého fotbalového mistra FC Bayern Mnichov. Nedávno byla podepsána smlouva až do roku 2015.

„Těší nás, že se nám jakožto exkluzivnímu partnerovi nabízí atraktivní možnost propojit dvě prémiové značky – Continental a FC Bayern Mnichov. Pokračujeme tak v naší strategii sponzorování mezinárodního fotbalu,“ prohlásil Nikolai Setzer, člen Správní rady a vedoucí Oddělení pneumatik pro osobní a lehké nákladní vozy společnosti Continental AG. Dále dodal: „Díky spojení s nejúspěšnějším německým fotbalovým týmem a jedním z nejznámějších týmů na světě se ještě zvýší prestiž značky Continental – pneumatik, jež jsou po celém světě známé svou bezpečností a brzdným výkonem.“

Nové partnerství přichází brzy poté, co bylo oznámeno první sponzorování pohárové soutěže v Německu DFB Pokal a ligové soutěže v USA Major League Soccer. Když se k tomu připočte i sponzorování Mistrovství světa FIFA 2010 v Jižní Africe a Mistrovství světa FIFA 2014 v Brazílii, ukazuje se, že společnost Continental dlouhodobě využívá profesionální fotbal jako svoji hlavní formu komunikace – jak na mezinárodní úrovni, tak na úrovni národní a regionální. „FC Bayern Mnichov loni dokázal vyhrát double a dostat se až do finále Ligy mistrů, takže jeho televizní zápasy sleduje stále více fanoušků v Německu i v ostatních zemích. Mezi diváky patří také fanoušci na stále rostoucích trzích v Asii, na které jsme se v této oblasti zaměřili. Tým FC Bayern Mnichov se velice často objevuje i v mimořádných zápasech vymykajících se obvyklým ligovým utkáním, což dále zvýrazňuje a zviditelňuje spojení tohoto týmu se značkou Continental,“ poznamenal Setzer. „Hráči FC Bayern Mnichov jsou známí svojí profesionalitou a zápalem rovněž mimo hřiště. To jsou přesně ty atributy, které dokonale odpovídají našim produktům a naší značce.“

V tomto případě, jak vysvětluje, společnost Continental těží z dlouhodobé spolupráce klubu FC Bayern Mnichov se skupinou Schaeffler Group z Herzogenaurachu. Ta společnosti Con-tinental doslova vydláždila cestu k tomuto sponzoringu. V úvodu Mistrovství světa 2010 v Jižní Africe podporovala společnost Continental celostátní akci kickHIV! spuštěnou organi-zací „Go Ahead!“ v rámci boje proti AIDS v Jižní Africe. Této akce se účastnil také reprezen-tační obránce z FC Bayern Mnichov Philipp Lahm.

„Balíček“ pro nejlepší fotbalisty

Balíček zahrnuje především reklamu na všechny domácí bundesligové zápasy, včetně ex-kluzivní várky lístků na tyto zápasy a také na zápasy poháru DFB Pokal a Ligy mistrů. Spon-zorování pohárové soutěže DFB Pokal umožňuje společnosti Continental získat další lístky na zápasy, v nichž hraje FC Bayern Mnichov jakožto úřadující mistr. V budoucnu budou fot-balové hvězdy z Mnichova v ještě větším bezpečí, protože na venkovní zápasy budou cesto-vat na vynikajících pneumatikách prémiové značky Continental. Týmové autobusy bude do-dávat společnost MAN a servisní vozidla další sponzor, společnost Audi.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.