Společnost Continental AG z Hannoveru se připojuje ke skupině Schaeffler Group z Herzogenaurachu a stane se sponzorem německého fotbalového mistra FC Bayern Mnichov. Nedávno byla podepsána smlouva až do roku 2015.
„Těší nás, že se nám jakožto exkluzivnímu partnerovi nabízí atraktivní možnost propojit dvě prémiové značky – Continental a FC Bayern Mnichov. Pokračujeme tak v naší strategii sponzorování mezinárodního fotbalu,“ prohlásil Nikolai Setzer, člen Správní rady a vedoucí Oddělení pneumatik pro osobní a lehké nákladní vozy společnosti Continental AG. Dále dodal: „Díky spojení s nejúspěšnějším německým fotbalovým týmem a jedním z nejznámějších týmů na světě se ještě zvýší prestiž značky Continental – pneumatik, jež jsou po celém světě známé svou bezpečností a brzdným výkonem.“
Nové partnerství přichází brzy poté, co bylo oznámeno první sponzorování pohárové soutěže v Německu DFB Pokal a ligové soutěže v USA Major League Soccer. Když se k tomu připočte i sponzorování Mistrovství světa FIFA 2010 v Jižní Africe a Mistrovství světa FIFA 2014 v Brazílii, ukazuje se, že společnost Continental dlouhodobě využívá profesionální fotbal jako svoji hlavní formu komunikace – jak na mezinárodní úrovni, tak na úrovni národní a regionální. „FC Bayern Mnichov loni dokázal vyhrát double a dostat se až do finále Ligy mistrů, takže jeho televizní zápasy sleduje stále více fanoušků v Německu i v ostatních zemích. Mezi diváky patří také fanoušci na stále rostoucích trzích v Asii, na které jsme se v této oblasti zaměřili. Tým FC Bayern Mnichov se velice často objevuje i v mimořádných zápasech vymykajících se obvyklým ligovým utkáním, což dále zvýrazňuje a zviditelňuje spojení tohoto týmu se značkou Continental,“ poznamenal Setzer. „Hráči FC Bayern Mnichov jsou známí svojí profesionalitou a zápalem rovněž mimo hřiště. To jsou přesně ty atributy, které dokonale odpovídají našim produktům a naší značce.“
V tomto případě, jak vysvětluje, společnost Continental těží z dlouhodobé spolupráce klubu FC Bayern Mnichov se skupinou Schaeffler Group z Herzogenaurachu. Ta společnosti Con-tinental doslova vydláždila cestu k tomuto sponzoringu. V úvodu Mistrovství světa 2010 v Jižní Africe podporovala společnost Continental celostátní akci kickHIV! spuštěnou organi-zací „Go Ahead!“ v rámci boje proti AIDS v Jižní Africe. Této akce se účastnil také reprezen-tační obránce z FC Bayern Mnichov Philipp Lahm.
„Balíček“ pro nejlepší fotbalisty
Balíček zahrnuje především reklamu na všechny domácí bundesligové zápasy, včetně ex-kluzivní várky lístků na tyto zápasy a také na zápasy poháru DFB Pokal a Ligy mistrů. Spon-zorování pohárové soutěže DFB Pokal umožňuje společnosti Continental získat další lístky na zápasy, v nichž hraje FC Bayern Mnichov jakožto úřadující mistr. V budoucnu budou fot-balové hvězdy z Mnichova v ještě větším bezpečí, protože na venkovní zápasy budou cesto-vat na vynikajících pneumatikách prémiové značky Continental. Týmové autobusy bude do-dávat společnost MAN a servisní vozidla další sponzor, společnost Audi.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?