Continental se stále více angažuje ve světě profesionálního fotbalu

Braňo Porubčan, 11. srpna 2010, 10:32 Google+

Společnost Continental AG z Hannoveru se připojuje ke skupině Schaeffler Group z Herzogenaurachu a stane se sponzorem německého fotbalového mistra FC Bayern Mnichov. Nedávno byla podepsána smlouva až do roku 2015.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Continental

Continental | foto: Continental

Sdílejte článek

„Těší nás, že se nám jakožto exkluzivnímu partnerovi nabízí atraktivní možnost propojit dvě prémiové značky – Continental a FC Bayern Mnichov. Pokračujeme tak v naší strategii sponzorování mezinárodního fotbalu,“ prohlásil Nikolai Setzer, člen Správní rady a vedoucí Oddělení pneumatik pro osobní a lehké nákladní vozy společnosti Continental AG. Dále dodal: „Díky spojení s nejúspěšnějším německým fotbalovým týmem a jedním z nejznámějších týmů na světě se ještě zvýší prestiž značky Continental – pneumatik, jež jsou po celém světě známé svou bezpečností a brzdným výkonem.“

Nové partnerství přichází brzy poté, co bylo oznámeno první sponzorování pohárové soutěže v Německu DFB Pokal a ligové soutěže v USA Major League Soccer. Když se k tomu připočte i sponzorování Mistrovství světa FIFA 2010 v Jižní Africe a Mistrovství světa FIFA 2014 v Brazílii, ukazuje se, že společnost Continental dlouhodobě využívá profesionální fotbal jako svoji hlavní formu komunikace – jak na mezinárodní úrovni, tak na úrovni národní a regionální. „FC Bayern Mnichov loni dokázal vyhrát double a dostat se až do finále Ligy mistrů, takže jeho televizní zápasy sleduje stále více fanoušků v Německu i v ostatních zemích. Mezi diváky patří také fanoušci na stále rostoucích trzích v Asii, na které jsme se v této oblasti zaměřili. Tým FC Bayern Mnichov se velice často objevuje i v mimořádných zápasech vymykajících se obvyklým ligovým utkáním, což dále zvýrazňuje a zviditelňuje spojení tohoto týmu se značkou Continental,“ poznamenal Setzer. „Hráči FC Bayern Mnichov jsou známí svojí profesionalitou a zápalem rovněž mimo hřiště. To jsou přesně ty atributy, které dokonale odpovídají našim produktům a naší značce.“

V tomto případě, jak vysvětluje, společnost Continental těží z dlouhodobé spolupráce klubu FC Bayern Mnichov se skupinou Schaeffler Group z Herzogenaurachu. Ta společnosti Con-tinental doslova vydláždila cestu k tomuto sponzoringu. V úvodu Mistrovství světa 2010 v Jižní Africe podporovala společnost Continental celostátní akci kickHIV! spuštěnou organi-zací „Go Ahead!“ v rámci boje proti AIDS v Jižní Africe. Této akce se účastnil také reprezen-tační obránce z FC Bayern Mnichov Philipp Lahm.

„Balíček“ pro nejlepší fotbalisty

Balíček zahrnuje především reklamu na všechny domácí bundesligové zápasy, včetně ex-kluzivní várky lístků na tyto zápasy a také na zápasy poháru DFB Pokal a Ligy mistrů. Spon-zorování pohárové soutěže DFB Pokal umožňuje společnosti Continental získat další lístky na zápasy, v nichž hraje FC Bayern Mnichov jakožto úřadující mistr. V budoucnu budou fot-balové hvězdy z Mnichova v ještě větším bezpečí, protože na venkovní zápasy budou cesto-vat na vynikajících pneumatikách prémiové značky Continental. Týmové autobusy bude do-dávat společnost MAN a servisní vozidla další sponzor, společnost Audi.

Vytisknout

Diskuze: Continental se stále více angažuje ve světě profesionálního fotbalu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Passat R36

Policie zaviní každých 11 hodin dopravní nehodu

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud